Die sturen 90% van de tijd toch mannetjes die niet op kantoor werken.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Woningbouw zijn toch ook ambtenaren. Alsof die niet al om 16 uur stoppen.
das het kantoorvolk.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Woningbouw zijn toch ook ambtenaren. Alsof die niet al om 16 uur stoppen.
komt er werklui, dat over de hele dag 20 afspraken moet afwerken of is het gewoon een administratief persoon die alle tijd heeft?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:21 schreef Ama het volgende:
Begrijp alleen nooit waarom dat tijdslot niet iets minder ruim kan zijn. Kijk een afspraak maken met een tijdstip is nog fijner maar misschien de hele middag moeten wachten is wel ruk.
Ik heb mijn aanrecht verneukt (en ik krijg het er niet af en ik ben bang dat ding helemaal te verpesten) dus gok zo dat er werklui komt. Ik heb natuurlijk zelf al van alles geprobeerd.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
komt er werklui, dat over de hele dag 20 afspraken moet afwerken of is het gewoon een administratief persoon die alle tijd heeft?
Neequote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:26 schreef Ama het volgende:
Maar ook als je 20 mensen langs moet kan het tijdslot wel iets minder ruim dan van 12:30 tot 17:30 toch.
Ja, werkte later gewoon.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:12 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen. Mycroft gebruikt een api om te checken of je bent ingelogd, door de problemen die nu spelen gaat dat zo nu en dan mis en krijg je die melding.
Je kan er alles van vinden.quote:
Je had al enorme rekeningen toch? Ook met de tandarts?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Nog een naheffing van de zorgverzekeraar vanwege het audiologisch onderzoek van precies een jaar geleden, want ik had nog niet genoeg eigen bijdragen betaald.
belachelijk dat ze er zo lang over mogen doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Nog een naheffing van de zorgverzekeraar vanwege het audiologisch onderzoek van precies een jaar geleden, want ik had nog niet genoeg eigen bijdragen betaald.
In bezwaar gaan omdat het kosten van 2024 zijn en die dus ook met de eigen bijdrage van 2024 verrekend moeten worden.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
Pff zo irritant als je dat zo laat nog krijgt.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:30 schreef CherryLips het volgende:
@TheStigsDutchCousin heeft hier een mening over.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |