quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehe. Ik zie een letterlijke knoop voor me.
quote:
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Gaat verder met draadjes afhechten
quote:
Nee hoor dat hoeft nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog steeds het vervloekte kind lezen.
uhuh ja jaquote:
Ben best wel sceptisch, gezien hoe met de meeste oudere franchises wordt omgesprongen. Hoop vooral dat het niet al te woke gaat zijn.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:59 schreef Nizno het volgende:
Ben wel erg benieuwd naar de serie... of ze echt zich zo goed aan de boeken gaan houden
Niet? Oh. Dan laat ik 'm gewoon in de kast staan. Dan snap ik wel dat ik die gekregen heb, die wilde er zelf van af waarschijnlijk.quote:
de personages maakt me nooit zo uit...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ben best wel sceptisch, gezien hoe met de meeste oudere franchises wordt omgesprongen. Hoop vooral dat het niet al te woke gaat zijn.
Ik wel, lijkt me hilarisch.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Ben best wel sceptisch, gezien hoe met de meeste oudere franchises wordt omgesprongen. Hoop vooral dat het niet al te woke gaat zijn.
ik geef toe, over het algemeen zijn ze wel fantastisch...quote:
Ja, twittertirades van Rowling enzulks.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wait whut, woke en hilarisch in 1 zin?
I see what you did there. Moet nog steeds een keertje het laatste deel kijken. Misschien binnenkort maar eens aan wagen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik geef toe, over het algemeen zijn ze wel fantastisch...
er is 1 manier om niet braaf te hoeven zitten wachten...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:07 schreef Ama het volgende:
Is echt bijna altijd zo en dan zit je braaf de hele middag te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Komen vast op het moment dat je net lekker zit te poepenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Tussen 12:30 en 17:30 komt de woningbouw langs dus ik gok nu alvast dat ze op het laatst komen.
Nou dat hoef ik hopelijk niet zo snel weer te doen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Komen vast op het moment dat je net lekker zit te poepen
quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is 1 manier om niet braaf te hoeven zitten wachten...*Gaat liggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Nou ja door woke huppekutje Emma heeft de schrijfster dag en nacht bewaking nodig voor de rest van haar leven.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:01 schreef STING het volgende:
[..]
Gewoon nog een keer proberen. Mycroft gebruikt een api om te checken of je bent ingelogd, door de problemen die nu spelen gaat dat zo nu en dan mis en krijg je die melding.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van Danny blijkbaar niet.
[..]
Ik wilde wat opzoeken.
Woningbouw zijn toch ook ambtenaren. Alsof die niet al om 16 uur stoppen.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 12:05 schreef Ama het volgende:
Tussen 12:30 en 17:30 komt de woningbouw langs dus ik gok nu alvast dat ze op het laatst komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |