We kunnen vast iets doen met magnetisme om ze te laten zweven oidquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vliegen die sleutels ook rond in de ruimte?
Ze hadden ook hun verantwoordelijkheid kunnen nemen door een condoom te gebruiken. Of niet te neuken, mag toch niet van god.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zo oneerlijk, mannen hebben niets te zeggen over hun ongeboren vrucht maar zodra de vrucht is uitgepoept moeten ze er wel dik voor gaan betalen.
ik heb nog af en toe een traumarespons van mn thee. Omdat dat tijdens de galstenen de enige overeenkomst was in het eten/drinken... en het altijd wat lauwig weer omhoog kwam...quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:54 schreef STING het volgende:
[..]
Toevallig van Apfelstrudel ook een keer goed van over m'n nek gegaan
Neemt niet weg, Apfelstrudel
Stop nooit je piel in een debiel.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ze hebben toch iets te zeggen over waar ze hun zaad lozen?
Ja dan helpt het zeker om als man tegen abortus te zijnquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd zo oneerlijk, mannen hebben niets te zeggen over hun ongeboren vrucht maar zodra de vrucht is uitgepoept moeten ze er wel dik voor gaan betalen.
Top je snapt hetquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stop nooit je piel in een debiel.
een knup in de slang leggenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze hadden ook hun verantwoordelijkheid kunnen nemen door een condoom te gebruiken. Of niet te neuken, mag toch niet van god.
hoeveel potters zijn er tegenwoordig?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:57 schreef STING het volgende:
Wordt langzamerhand wel weer een beetje het Harry Potter binge-rewatch seizoen
Ik heb een TVzender met 24/7 alle potterfilmsquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:57 schreef STING het volgende:
Whehe. Ik zie een letterlijke knoop voor me.quote:
8 films. (excl. Fantastic breasts)quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel potters zijn er tegenwoordig?
11?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoeveel potters zijn er tegenwoordig?
*Gaat verder met draadjes afhechtenquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Whehe. Ik zie een letterlijke knoop voor me.
Is die hele bende niet gecanceld?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:57 schreef STING het volgende:
ik denk niet dat ik ze allemaal gezien hebquote:
Je wil mijn jeugd dagboeken lezen?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog steeds het vervloekte kind lezen.
je bent ook echt een vent hequote:
dat wil je nietquote:Op woensdag 1 oktober 2025 11:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik moet nog steeds het vervloekte kind lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |