Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
RIPquote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je leidinggevende tijdens een call de subtiele hint geeft: tot zo! Terwijl je thuiswerkt.
Die komt zo gezellig op bezoek?quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Wanneer je leidinggevende tijdens een call de subtiele hint geeft: tot zo! Terwijl je thuiswerkt.
Voor Ambar alleen.quote:
Zit in Rotterdam. Gezellig met de collega'squote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:55 schreef Donna het volgende:
Ik ben ook lekker thuis aan het werk. Eerst eens even een ontbijtje pakken.
En een wasje doen.
De was. Of de tuin.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb geen meetings vandaag en dag: oh lekker thuis wat dingen afmaken
Opschieten!quote:Even geduld...
Voor de Tweede Kamerverkiezing komt StemWijzer op 1 oktober 2025 online.
Dat zag ik ook jaquote:
Die stond bij mij ook in de top 4.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat zag ik ook ja
Deed die gisteren van het AD. Die vond 50plus het beste
Timmerfrans!quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof niet in stemwijzers e.d. ik geloof alleen het heilige woorden van Timmermans.
We maken allemaal wel eens een fout.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:04 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik geloof niet in stemwijzers e.d. ik geloof alleen het heilige woorden van Timmermans.
Dierenpark?quote:
Ik stem als 20 jaar GroenLinks. Ik ben een gewoonte stemmerquote:
Ja, erg gek datquote:
Op de Jessias.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik stem als 20 jaar GroenLinks. Ik ben een gewoonte stemmer
Ik niet.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 10:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
We maken allemaal wel eens een fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |