Het gemeentewapen van Foqueville bevat de volgende tekst:quote:Op maandag 29 september 2025 18:16 schreef CherryLips het volgende:PLOTTWIST
PM mij de data waarop je kunt
• 10 januari
• 17 januari
• 24 januari
• 31 januari
• 7 februari
• 14 februari
• 21 februari
• 28 februari
Oké, wie gaat er mee Red Velvet cookies en Berliner bollen met speculoos bunkeren bij Heinde in Woerden?
Het wordt vast hartstikke leuk. Als je de andere mensen van de groep niet aardig vindt, heb je altijd nog de Berliner bollen. Als driekwart weer op het laatste moment afzegt, ga ik huilen.
gr. gr CL
Dit is het menu:
https://heinde.nl/menu/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
De klacht is vast dat er niets afwijkends is.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
Maar aan de andere kant... het is Nattekat dus er moet wel een klacht uit komen
Pest die positivo niet zoquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:11 schreef Nizno het volgende:
Maar aan de andere kant... het is Nattekat dus er moet wel een klacht uit komen
ja dan is het ook wel een soort van terechte klacht eigenlijkquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef Recce het volgende:
[..]
De klacht is vast dat er niets afwijkends is.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef CherryLips het volgende:
Hij wil zelf dat er iets uitkomt want het is ook kut als het blijkbaar niks is maar je wel klachten hebt.
en nu? een algeheel onderzoek incl ontlasting enzo?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Helemaal niets, zelfs vitamine d is goed nu terwijl dat de vorige keren laag was.
Jeej
Dat dachten we al.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Helemaal niets, zelfs vitamine d is goed nu terwijl dat de vorige keren laag was.
Jeej
quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
Jeej
Ohwquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu? een algeheel onderzoek incl ontlasting enzo?
fitamine dusquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je hebt meer vitamine F nodig
Uit m'n gesprek met de huisarts haalde ik al dat er vrij weinig grond is om verder te gaan als hier niets uit komt. Maar verdere opties zouden dan nu nog besproken moeten worden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu? een algeheel onderzoek incl ontlasting enzo?
burn out?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit m'n gesprek met de huisarts haalde ik al dat er vrij weinig grond is om verder te gaan als hier niets uit komt. Maar verdere opties zouden dan nu nog besproken moeten worden.
Nog meer?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:18 schreef bitterbal het volgende:
adviseren om te gaan sporten heeft bij kat geen nut
Misschien een staartje stress rondom het switchen van baan? Dat soort dingen vreet ook energie en heb je vaak in het moment niet zo erg door.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit m'n gesprek met de huisarts haalde ik al dat er vrij weinig grond is om verder te gaan als hier niets uit komt. Maar verdere opties zouden dan nu nog besproken moeten worden.
F1tamine!quote:
HET ZIJN DE MUFFINS, OPEN JE OGEN!quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog meer?
Ze kunnen dan wel de muffinproductie opschalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |