Ik raak misschien mijn hele vinger kwijt (sowieso de helft). Ik vind dat ik best even mag zeuren/klagen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:15 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat moet @:ama ook, dus niet zeuren!
Zeker mag dat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik raak misschien mijn hele vinger kwijt (sowieso de helft,). Ik vind dat ik best even mag zeuren/klagen.
Tuurlijk mag dat. Ik mocht niet zeuren over m'n vingers lakken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik raak misschien mijn hele vinger kwijt (sowieso de helft). Ik vind dat ik best even mag zeuren/klagen.
*ontlurktquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik raak misschien mijn hele vinger kwijt (sowieso de helft). Ik vind dat ik best even mag zeuren/klagen.
Nee, die komen er niet meer na hun massaslachting 2 jaar geleden.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Kreeg je geen fruitvliegjes in de blikjes?
Hai Meelie!quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
*ontlurkt
Wanneer weet je dat zeker? Deze week toch?
Anders heb ik t niet goed onthouden
Nee, boodschappen waren nog steeds duurderquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
en nu je bankrekening vol statiemoney?
Donderdagquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
*ontlurkt
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die komen er niet meer na hun massaslachting 2 jaar geleden.
Aaah, dus jij bent een van de vele lurkers?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:37 schreef maily het volgende:
[..]
*ontlurkt
quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Aaah, dus jij bent een van de vele lurkers?
Mailyquote:
How are you doing?quote:
Het was toen ook wel echt extreem erg, hele zwermenquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:39 schreef Recce het volgende:
[..]Ik had deze zomer ook een massaslachting. Daarna geen één meer gezien.
Bij mij was er een zwerm op m'n GFT-bakje afgekomen en toen ik dat had geleegd, zaten ze overal. Daarna heb ik ze met zo'n val met azijn en wat fruit allemaal verzopen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was toen ook wel echt extreem erg, hele zwermen
Voedselmotjes?quote:Op dinsdag 30 september 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog steeds last van die klotemotten.
Jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 13:43 schreef maily het volgende:
[..]
Voedselmotjes?![]()
Dat is ook rampzalig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |