Handschoen aan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:27 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips Hoe lang heb ik om na te denken over de meet? Want ik vind het nu lastig zeggen en ik vind het ook wel een beetje eng omdat ik niet wil dat iedereen naar mijn vinger gaat kijken enz.
Ja lekker is dat hequote:Op dinsdag 30 september 2025 12:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb een pinknagel die een cm langer is dan de pink, makkelijk om de oren mee schoon te scheppen
Drie weken?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar wat is op tijd? Geef even een datum wanneer ik een beslissing moet hebben gemaakt.
Dat is voor 31 oktober.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:37 schreef essnhills het volgende:
D
[..]
Dat er zo'n losse vinger uit haar neus hangt
in Amsterdam geweest?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis.
Even mezelf ontsmetten
in de koeienvlaaien geworsteld?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Thuis.
Even mezelf ontsmetten
quote:
Bijnaquote:
je weet dat die laan vernoemd is naar schoonmaakmiddel?quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Bijna
Ik moest bezorgen in de ajaxlaan
Ik dacht een Griekse mythologische held.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat die laan vernoemd is naar schoonmaakmiddel?
quote:Boyzone geeft in 2026 reünieoptreden in Londen met 'grootste show ooit'
Zo'n spierwitte handschoen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan leg je er alleen maar de nadruk op.
Oh vandaar de Sorbostraat en Dettolhofquote:Op dinsdag 30 september 2025 12:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
je weet dat die laan vernoemd is naar schoonmaakmiddel?
Ja is natuurlijk zo.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik dacht een Griekse mythologische held.
Neuh daar ga ik niet zo moeilijk voor doen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:49 schreef Recce het volgende:
@:cherrylips, is dit iets voor jou?
[..]
Ja jammer joh, ik ben er drie weken later pas.quote:Boyzone staat op 6 juni 2026 in het Emirates Stadium in Londen
Dit.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Willen jullie kappen met het forum ddossen?
quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Ah, je hebt je portie "gillen als een tienermeisje" al gehad dan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh daar ga ik niet zo moeilijk voor doen.
Ga al naar Take That
Stelletje na-apers ook.
Oh ja, sorry, ik was vergeten dat ik daar mee bezig was.quote:Op dinsdag 30 september 2025 12:55 schreef Nattekat het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |