Ben je ongelukkig?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeidheid. Moe wakker worden en daar de hele dag een beetje in blijven hangen.
Af en toe heb ik dan een handjevol dagen dat het beter gaat, en die zijn echt een signaal dat er iets niet goed gaat.
Ik heb bananenquote:
Wanneer is het begonnen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vermoeidheid. Moe wakker worden en daar de hele dag een beetje in blijven hangen.
Af en toe heb ik dan een handjevol dagen dat het beter gaat, en die zijn echt een signaal dat er iets niet goed gaat.
Niet zo perfectionistisch zijn, ik heb hier tegenwoordig nachten van paar uur tussendoor maar dan moet je niet gaan mokken!quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe oud is je matras?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Het enige waar ik ongelukkig van word is dit kwaaltje zelf.quote:
Mijn nieuwe topper ligt echt heerlijkquote:
Sport je misschien teveel en krijgt je lichaam niet genoeg tijd om te herstellen?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, totaal niet. Het enige waar ik ongelukkig van word is dit kwaaltje zelf.
Die sluit ik niet uit. Had vooraf ook al het vermoeden dat er gewoon slaap-technisch iets niet in orde is, maar zo'n bloedonderzoek is toch een moetje.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:48 schreef IJsdraakje het volgende:
Investeren in een ander bed/matras deed hier wel wonderen voor de nachtrust. Iets met oud en gebrekkig lijf.
Speelt een rol, maar niet het complete plaatje. Dan had ik me in de zomerperiode ook beter moeten voelen. Als de klachten nou grotendeels verdwenen waren, had ik nog een sterk aanknopingspunt.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sport je misschien teveel en krijgt je lichaam niet genoeg tijd om te herstellen?
Of je bent gewoon half wakker omdat er misschien een enge spin in je bed kruipt iedere nacht.quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:53 schreef bitterbal het volgende:
ik slaap ook niet zo goed. Bang dat dat het begin van de meno pauze is
Nee dat is het zeker nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 11:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of je bent gewoon half wakker omdat er misschien een enge spin in je bed kruipt iedere nacht.
Heb je een horloge dat je slaapkwaliteit meet?quote:Op dinsdag 30 september 2025 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die sluit ik niet uit. Had vooraf ook al het vermoeden dat er gewoon slaap-technisch iets niet in orde is, maar zo'n bloedonderzoek is toch een moetje.
Wat dat betreft is het fijn dat de vitamine d goed is nu, want dat kan nu uitgesloten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |