quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al ziet de bank er nu wel oke uit, er kan op gezeten worden
Waarom nu weer zoquote:
Wow! Je kan zitten op je bank?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja al ziet de bank er nu wel oke uit, er kan op gezeten worden
Nee, ik probeerde het op zich wel, maar faalhaas met geen coördinatie of dieptezicht is gewoon geen beste combinatie.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Owja ook dat.
En altijd een negatieve review van gymleraar dat ik niet actief genoeg mee doe
Nee, gewoon de Kneusjes SC toch?quote:
Ik hoorde tot de top 25%quote:
Ja doe ik niet maar het kanquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wow! Je kan zitten op je bank?
Oh ja, ik werd met handbal altijd in het doel gezet. Op zich ging dát me nog redelijk af, want "de bal in de weg staan" lukte. Alleen aiaiaiai, dat "doel" was gewoon een frame tegen een bakstenen muur. M'n arme handen.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kneusde gewoon m'n vingers met gym, daarna deed ik helemaal niet meer mee.
Mij een beetje met voetbal in het doel zetten, doe normaal
Ik probeerde het ook wel, maar gymen is natuurlik niet leuk als je zo moet gymen. Met harde ballen die altijd in je gezicht belandenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik probeerde het op zich wel, maar faalhaas met geen coördinatie of dieptezicht is gewoon geen beste combinatie.
Ik heb een mindere motoriek, dus echt goed sporten kan en kon ik niet. Altijd als een van de laatsten gekozen bij gym. Ik ben wel blij dat ik in hardlopen wel plezier heb en moet dat echt weer gaan doen hierquote:
Bij mij was het een combinatie van.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Scheelt wel dat ik nooit actief gepest ben, meer een "oh ja, die is er ook nog".
Ook daar komen ze, gewoon van die plastic bakken kopen en daar alles in zetten.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Echt niet? Dan leg ik gewoon van die watjes met lavendelolie neer.
Zag net weer een heeeeel klein wurmpje van ze, ik dacht echt dat het een kruimeltje wasKwam denk uit het het brood
Waar ik vandaag nog van gegeten heb. Zet nu voortaan alles in de koelkast.
Ik heb plastic 'luchtdichte' bakken maar daar zitten ze ook in.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daar komen ze, gewoon van die plastic bakken kopen en daar alles in zetten.
Die eitjes liggen overal waarschijnlijk en komen allemaal nog uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |