Daar moet een Liuk inquote:
Ha, goed gegokt dat die bij elkaar staan.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn vaatwasser staat op de wasmachine, en die was ik aan het uitruimen
Wie heeft Ger d'r foto's gelekt jongensquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me als een soort menselijke wokkel
Jij zei wcquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ha, goed gegokt dat die bij elkaar staan.
quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar moet een Liuk in
Die heb ik nu ook in de vriezer liggen. Aanbieding bij PicNic
Is dat vis?quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
flinke jongen vandaag
[ afbeelding ]
Ik heb een wc in m'n badkamer.quote:
Ook zo mooi gewoon op je bureau gekwakt tussen de rest van de spullen inquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:29 schreef bitterbal het volgende:
flinke jongen vandaag
[ afbeelding ]
Minder beweegruimte in je ogen geloof ik. Ik was erbij maar niet veel van meegekregenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kindertijd tel ik niet mee, die kunnen het raarste ding aangrijpen om iemand op te pakken.
Verkeerd vastgezet? Dat klinkt eng.
Ho ho, er ligt een bord onder.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook zo mooi gewoon op je bureau gekwakt tussen de rest van de spullen in![]()
Ik niet.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb een wc in m'n badkamer.
Ja. wat is vroeg??quote:
ja heb geen eettafel hequote:Op dinsdag 30 september 2025 14:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook zo mooi gewoon op je bureau gekwakt tussen de rest van de spullen in![]()
Mijn wekker ging om 6.45u, en was er op 6.50u uit. Dus zo'n 3 uur eerder dan normaalquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. wat is vroeg??
Voor mij gewoon normaal. iets voor 7 uur op om het oud papier buiten te zetten en rond 7.45 naar werk gefietst. 8 uur begonnen. Kregen eerst nog update over collega die in het zkh ligt en wellicht niet meer terugkomt. niet in levensgevaar, maar wel lichamelijk beperkt.
Check, minus het uitgescholden worden. Kreeg gewoon nooit een bal toegespeeld, hahaa.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zie ook geen diepte, dus ik was ontzettend slecht in gym. Dus ik werd ook nog eens als laatste gekozen en daarna uitgescholden omdat ik de bal niet ving.
Owja ook dat.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, minus het uitgescholden worden. Kreeg gewoon nooit een bal toegespeeld, hahaa.
Echt niet? Dan leg ik gewoon van die watjes met lavendelolie neer.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreselijk heb ik een jaartje of 3 geleden ook zo last van gehad
Heb daarna alles in die grote plastic bakken gedaan.
Het heeft echt lang geduurd voor die rotbeesten helemaal weg waren
Ik heb nu overal lavenderr zeep en zakjes liggen, daar houden ze niet van
nee ik was er ook nietquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Check, minus het uitgescholden worden. Kreeg gewoon nooit een bal toegespeeld, hahaa.
Zo voelt het wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie je nu voor me als een soort menselijke wokkel
En zelfs al had je die, dan werd ie vast voor wat anders gebruikt. Dat is een beetje een common theme in jouw woningenquote:
Ik wel. Veel te hard. Zodat ik hem pijnlijk op mijn lijf kreeg.quote:Op dinsdag 30 september 2025 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja al ziet de bank er nu wel oke uit, er kan op gezeten wordenquote:Op dinsdag 30 september 2025 14:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En zelfs al had je die, dan werd ie vast voor wat anders gebruikt. Dat is een beetje een common theme in jouw woningen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |