quote:Op maandag 29 september 2025 14:56 schreef essnhills het volgende:
Als je het echt goed wil doen dan zul je debatten over onderwerpen die jij relevant/belangrijk vindt moeten terugkijken, kijken wie er voor of tegen wat heeft gestemd, en met welke stemverklaringen.
En dan kijken of het verziekingsprogramma van de partijen overeen komen met wat ze afgelopen jaren in de kamer hebben laten zien.
Kan echt als een rode lap werken.quote:Op maandag 29 september 2025 15:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Het mooiste vind ik nog wel dat CE z'n post verkeerd gelezen wordt.
Dat blijktquote:Op maandag 29 september 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan echt als een rode lap werken.
ze heeft wel gelijkquote:
Valt een beetje tegen tot nu toe.quote:Op maandag 29 september 2025 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan echt als een rode lap werken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ambtenaren zijn ook duur.quote:Op maandag 29 september 2025 15:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld afpakken van rijke mensen wel.
+1% voor de SPquote:Op maandag 29 september 2025 15:22 schreef essnhills het volgende:
Oke ik ga even geld uitgeven bij de Dekamarkt
Klopt. Daar heb ik geen mening over.quote:Op maandag 29 september 2025 15:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jij hebt geen mening over de gezondheid van Limburgers? Ik wel. Allemaal dood.
Kloptquote:Op maandag 29 september 2025 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn ook duur.
Daarom wat minder aan de regeringstiet hangen als samenleving.quote:Op maandag 29 september 2025 15:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ambtenaren zijn ook duur.
Top beginnen we met de HRA en de belastingdruk?quote:Op maandag 29 september 2025 15:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom wat minder aan de regeringstiet hangen als samenleving.
Dat is een psychiatrische patiënt, bovendien is dat tegenwoordig meer een hysterische PartijvdPalestijnen dan dat ze voor kanaries, hondjes en varkens opkomen.quote:Op maandag 29 september 2025 15:24 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben wel aan het nadenken of mijn stem dit jaar niet naar Esther Ouwehand gaat. Wat een topwijf. Zou daten.
Afschaffen HRA levert 11 miljard op. Daar kunnen we dan het Defensie budget mee betalen.quote:Op maandag 29 september 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top beginnen we met de HRA en de belastingdruk?
Jazekers, heb ik al wat voorbeelden van gegeven zelfs.quote:Op maandag 29 september 2025 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Top beginnen we met de HRA en de belastingdruk?
Ik vind haar een topwijfquote:Op maandag 29 september 2025 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is een psychiatrische patiënt, bovendien is dat tegenwoordig meer een hysterische PartijvdPalestijnen dan dat ze voor kanaries, hondjes en varkens opkomen.
Ik zou voor het uber Nederlandse gerecht Babi Pangang gaanquote:
en dat de hele weekquote:Op maandag 29 september 2025 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zou voor het uber Nederlandse gerecht Babi Pangang gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |