Straks krijg je meer geld en ga je opeens D66 stemmen.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog niet. Nog geen schriftelijke bevestiging
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.quote:
GroenLinks-PvdA 76%quote:Op maandag 29 september 2025 13:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je checkjestem al geprobeerd?
Die gaat uit van waar de partijen de afgelopen jaren voor hebben gestemd en welke moties ze hebben gesteund/ingediend etc ipv mooie praatjes in het partijprogramma
Tuurlijk niet.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Straks krijg je meer geld en ga je opeens D66 stemmen.
Dat zijn ook wel de minimale bezigheden om een beetje te integreren tegenwoordig. In een nieuwe regering gaan ze dit soort dingen verplichten.quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.
Ik wacht!quote:Op maandag 29 september 2025 14:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Wacht maar totdat ik een huis kan kopen
Minstens 10 jaar denk ik. Maar dan moet wel de markt ondertussen zijn ingestort.quote:
Mee eensquote:Op maandag 29 september 2025 14:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kan persoonlijk ook niet wachten totdat ik een burka mag dragen. Nooit meer na hoeven te denken over je outfit of haar.
Op je fatbike te sjezen bedoel je toch?quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind het wel fijn om gewoon in mijn joggingbroek overal rond te lopen.
quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik oefen wel dagelijks een uurtje met een theedoek over mijn hoofd rondlopen en ik doe mijn best om vrouwen, honden en homo's als tweederangs levensvormen te zien.
Schijnen vooral inheemse mensen op rond te fietsen volgens sommigen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op je fatbike te sjezen bedoel je toch?
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?quote:Op maandag 29 september 2025 13:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind communisme net iets te ver gaan, maar voor de rest. Eat the rich, fuck the rich
Is toch niet moeilijk?quote:Op maandag 29 september 2025 13:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ja, Koen wilde niet moppen tappenquote:
Het probleem zit hem ook niet bij degenen die daadwerkelijk fietsen.quote:Op maandag 29 september 2025 14:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schijnen vooral inheemse mensen op rond te fietsen volgens sommigen.
Aardig paar keer modaal.quote:Op maandag 29 september 2025 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vanaf welk bedrag hoor je bij de rich?
Vermogen? Oh ja. Moet je ook wel aardig wat hebben. Als je een paar van je kinderen een ton kan meegeven zodat zij een huis kunnen kopen dan hoor je bij de rijkenquote:Op maandag 29 september 2025 14:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O het gaat over inkomen, niet over vermogen.
Ik blijf conservatief rechts zie ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |