abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8675043
Ik heb nu al een paar keer op het punt gestaan om een draad te beginnen, maar steeds heb ik het gevoel gehad van: wat schiet ik er in hemelsnaam mee op om het op dit forum te zetten...alsof mijn situatie dan beter word.

maargoed...ik ga mijn situatie toch maar even schetsen.

Ik ben relatief nieuw op dit forum (lees veel, post weinig...ik ben een leecher op FOK ), ik schat daarom de kans dat jullie iets van me afweten nihil. Ik zal daarom eerste iets kort over mezelf vertellen, ik ben een jongen van 18, sportief, bijna altijd vrolijk, maar nu ook single.

Ik wil graag over dat laatste even mijn frustraties van me afschrijven, ik ben namelijk dik anderhalf jaar vrijgezel. Er valt opzich wel mee te leven, maar een relatie is toch veel leuker. Vroeger (klinkt wel heel dramatisch)....ik zal het anders formuleren....tot anderhalf jaar terug, had ik regelmatig een vriendinnetje (niet dat ik zo'n persoon was die elke week een ander had, maar ik had toch zeker niet te klagen)....het kwam zelfs voor dat een meisje op mij afkwam (zoiets verwacht je toch niet).

En opeens, totaal geen relatie meer en DAT in combinatie met het feit dat ik juist van mijn beugel af ben geraakt (sinds 2 jaar) en de (weinige) jeugdpuistjes die ik had zijn nu ook vrijwel geheel weg gegaan. Daarnaast ben ik als persoon nauw niet echt veranderd, ik bedoel dezelfde vrienden, dezelfde interesses, dezelfde hobbys.

En opzich valt het allemaal nog wel mee, maar waar ik bang voor ben en wat ik nu al een beetje zie gebeuren is, dat alle leuke, aardige meisjes een vriend krijgen/hebben.

En dan krijg ik nog wel eens te horen dat ik ondanks dat ze bezet zijn er toch voor moet gaan, maar zo ben ik nie en zo laag wil ik ook niet gaan (ik ga geen poging ondernemen om een ander mans relatie naar de knoppen te helpen, komop zeg!!). Maargoed, k heb nu veel meer vriendinnen schuine streep vrouwelijke kenissen dan anderhalf jaar terug maar geen echte vriendin....en dan denk ik: waar ligt het aan?

En dan vind ik het helemaal frapant, dat mijn beste vrienden, het afgelope jaar, stuk voor stuk een vriendin krijgen, terwijl ze daarvoor echt zelden tot nooit een vriendin hadden en ik gun het ze serieus ontzettend vee...maar dan denk ik waarom zij wel ik niet?

Ik heb het hier laatst eens in een serieus gesprek over gehad met een van mijn beste vrienden en die zegt gewoon dat ik tijdens het uitgaan eens verstand op 0 en gewoon er VOLLEDIG voor gaan...boeien als het niet lukt, maar dan denk ik oo bij mezelf, nah....niet echt mijn "stijl" maarjah...zoals het nu gaat wil het ook nie echt vlotten.

Nauw...ik heb mijn frustratie van me afgeschreven...ik zou totaal niet weten wat de FOK-er met mijn verhaal aanmoet, maar dat heb ik bij wel meer onderwerpen op dit forum het idee, maar dan komt er toch een leuke draad uit....dus wie weet.

groetjes

hattrickteam >>> FC__Paniek (770160)
pi_8675180
Halleee
pi_8675186
je hebt een beetje het gevoel dat je nu ineens niet meer in de smaka zla vallen?

Dat lijkt me juist sterk, misschien was je eerst meer relaxt, en nu je juist een meidje zoekt niet meer.
Op een of andere manier trekt het meisjes aan als je niet op zoek bent...

kop op, komt vast wel weer een goede periode!

And then there were syntax-errors
pi_8675282
Nou ik ben zelf een gozer van 19, ik vind wel dat je erg veel naar je zelf kijkt... tuurlijk zijn al die puberale problemen kut.. maar je denk toch niet dat je de enige gozer bent die dat heeff?? ok ik heb nooit een beugel gehad... maar alwel 2 keer een relatie van een jaar die stuk gelopen zijn... gescheiden ouders en hebben elkaar daarna nooit meer gespoken door grote ruzies...en ik had nog een vriendin die ik erg mocht maar helaas alweer 2 jaar dood is ...

Begrijp me niet verkeerd... je probelemen van je afschijven is prima... ik wil nu niet laten voorkomen dat mij leven kutter is... zeker niet... ik vermaak me prima... wat ik wil zeggen is dat je alles wel wat moet relativeren voordat je gaat zeuren dat dat het allemaal niet mee zit...

en tuurlik hebben je vrienden gelijk als ze zeggen dat je ervoor moet gaan.. maar ok das makelijker gezegd dan gedaan... Hoe dan ook succes..

*CTR ALT DEL*
pi_8675816
Halleee
[/quote]

ben netjes opgevoed...als iemand je groet....groet je hoe dan ook terug ....hallee!

quote:
je hebt een beetje het gevoel dat je nu ineens niet meer in de smaka zla vallen?
klopt
quote:
Dat lijkt me juist sterk, misschien was je eerst meer relaxt, en nu je juist een meidje zoekt niet meer.
Op een of andere manier trekt het meisjes aan als je niet op zoek bent...
weet je, ik lees net mijn beginstukje nog eens door....en ik denk bij mezelf, wat ben ik toch eigenlijk een "zeikerd"....ik bedoel, eerst was het zo dat in bijna al mijn relaties de eerste stap van haar kant uit kwam, maargoed....dat komt nu niet meer voor dus ik moet gewoon zelf aan de slag, althans dat lijkt mij dan nog maar de enige oplossing! Blijf ik erbij dat alle meisjes die leuk vind praktisch allemaal al een vriend hebben
quote:
kop op, komt vast wel weer een goede periode!
ik hoop het maar!
pi_8675820
Wat een sjakie!

Het leven is soms niet zo leuk als dat je inderdaad schetst maar geniet nu je nog vrijgezel bent, want je komt heus wel degene tegen! en vrouwen kunnen ook zeiken en zeuren, want wij doen het nooit goed, wij moet alles voor hun overhebben... Hetgene wat jij mist is liefde, sex, iemand die er voor je is en waarmee je dingen doet die je niet met je vrienden.. ik had op valentijnsdag eigenlijk 2 jaar, maar 2 weken ervoor is het uitgegaan.. het is kut, maar het leven gaat door ouwe! er komt heus wel iemand op je pad en je moet niet iedere meid aanspreken als je uitgaat, wacht af en ga op het juiste moment erop af..

GreetZ

zondag 23 februari 2003 @ 23:08:27 #7
3802 DrBeavis
Just a Teen Age Dirtbag
pi_8675956
als je jezelf leert accepteren zul je merken dat anderen dat ook gaan doen, dus ook van het vrouwelijke geslacht
"Als de leugen geen vleugels meer geeft en de waarheid is in de war...Dan zijn keizers slechts hulpjes en huilt de oude nar."
pi_8675972
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:34 schreef Ytro het volgende:
Nou ik ben zelf een gozer van 19, ik vind wel dat je erg veel naar je zelf kijkt... tuurlijk zijn al die puberale problemen kut.. maar je denk toch niet dat je de enige gozer bent die dat heeff??
Ok, het was absoluut niet de bedoeling om egoistisch over te komen, dit is ongeveer de eerste keer dat ik zoiets op een forum zet, tegen totaal vreemde, annoniem, typen is dan toch anders dan praten, zal ik het zo maar zeggen/typen.
quote:
ok ik heb nooit een beugel gehad... maar alwel 2 keer een relatie van een jaar die stuk gelopen zijn... gescheiden ouders en hebben elkaar daarna nooit meer gespoken door grote ruzies...en ik had nog een vriendin die ik erg mocht maar helaas alweer 2 jaar dood is ...
gescheiden ouders zijn inderdaad een van de ergste dingen die je kunt meemaken...mijn ouders hebben nu ook totaal geen contact meer door ook grote ruzies, voor het feit dat er nog nooit iemand in mijn vrienden/vriendinnenkring overleden is, daar ben ik godse blij om, ik zou niet weten hoe ik zou reageren.
quote:
Begrijp me niet verkeerd... je probelemen van je afschijven is prima... ik wil nu niet laten voorkomen dat mij leven kutter is... zeker niet... ik vermaak me prima... wat ik wil zeggen is dat je alles wel wat moet relativeren voordat je gaat zeuren dat dat het allemaal niet mee zit...

en tuurlik hebben je vrienden gelijk als ze zeggen dat je ervoor moet gaan.. maar ok das makelijker gezegd dan gedaan... Hoe dan ook succes..

ok dank je!, ik zeg ook niet dat de wereld vergaat als ik geen vriendin krijg, er zijn veeeeeeeeel ergere dingen op deze wereld (daar ben ik me ook goed van bewust), maar toch baal ik ervan!
pi_8676026
quote:
Op zondag 23 februari 2003 23:00 schreef Wicked20 het volgende:
Wat een sjakie!

Het leven is soms niet zo leuk als dat je inderdaad schetst maar geniet nu je nog vrijgezel bent, want je komt heus wel degene tegen! en vrouwen kunnen ook zeiken en zeuren, want wij doen het nooit goed, wij moet alles voor hun overhebben... Hetgene wat jij mist is liefde, sex, iemand die er voor je is en waarmee je dingen doet die je niet met je vrienden.. ik had op valentijnsdag eigenlijk 2 jaar, maar 2 weken ervoor is het uitgegaan.. het is kut, maar het leven gaat door ouwe! er komt heus wel iemand op je pad en je moet niet iedere meid aanspreken als je uitgaat, wacht af en ga op het juiste moment erop af..

GreetZ

wat moet ik me voorstellen bij een sjakie?

maargoed, je hebt eigenlijk gewoon gelijk...maar het is zo frustrerend

pi_8676036
men reageerd hier wel godse snel op een draad zeg .....lastig om allemaal bij te houden...maar ik doe mijn best als n00b
pi_8676145
lol, dat voor sjakie was ik op msn aan het typen :S

achja over vrouwen kan je een boek schrijven! echt waar..

pi_8678349
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:28 schreef Conflict het volgende:
Halleee
Halleeeeeej
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_8678382
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:28 schreef Conflict het volgende:
Halleee
JIj had geen zin om dat hele stuk tekst te lezen, ben je toch ook een lummel he. Niet te geloven ....

Ik vond het ook wel veel tekst, maar halleekes komt vast wel weer goed En dat je een beugel hebt en jeugdpuistjes geeft niet hoor!

Ok ontopic

Ik heb het wel gelezen, alleen te snel. Maar ik zou zeggen maak je er niet druk om. Je komt vanzelf wel weer een meid tegen (of zij jou) waar je weer een leuke relatie mee opbouwt. Heel afgezaagd maar een zijn heeel veeel leuke meisjes op de aarde Zoek er voor het gemak eentje dicht bij huis ...

suc6

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
pi_8678411
Zie het zo: het is een golfbeweging!

Def

maandag 24 februari 2003 @ 04:33:25 #15
34629 El-Rico
nee kan morgen wel
pi_8678588
Ga niet overdreven lopen doen en ben jezelf dan komt het vanzelf goed.
pi_8679298
quote:
En dat je een beugel hebt en jeugdpuistjes geeft niet hoor!
ik heb NU juist GEEN buigel en GEEN jeugdpuistjes meer in vergelijking met voorheen :|
quote:
Ik heb het wel gelezen, alleen te snel. Maar ik zou zeggen maak je er niet druk om. Je komt vanzelf wel weer een meid tegen (of zij jou) waar je weer een leuke relatie mee opbouwt. Heel afgezaagd maar een zijn heeel veeel leuke meisjes op de aarde Zoek er voor het gemak eentje dicht bij huis ...
bemoedigende woorden....hopelijk komen ze eens uit!
quote:
Zie het zo: het is een golfbeweging!
Def
hum.....zou ik zo afgestemd zijn op de economie?
quote:
Ga niet overdreven lopen doen en ben jezelf dan komt het vanzelf goed.
was ik ook niet van plan hoor...maar dan kom ik eindelijk een leuk meisje tegen die aardig is en ook nog eens mooi en dan zul je uiteraard zien dat ze bezet is
pi_8679440
Misschien moet je er gewoon eens wat voor doen!
pi_8679607
Je bent 18 jaar en je hebt al meerdere vriendinnetjes gehad. Wat dat betreft loop je al ver voor op je Fokkende leeftijdsgenoten

Ik zou me er geen zorgen om maken. Leuke vrijgezelle meiden zijn er genoeg van jouw leeftijd...

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  maandag 24 februari 2003 @ 13:40:54 #19
29728 Vlaggetje
Ik ben een vliegtuig...
pi_8684128
Komop man, je bent 18!!!!!! Je moet nog aan je studententijd beginnen!

Ik ben bijna 30 en single.... en ik kan je vertellen. Als je niet zo vaak uitgaat op je 30e of wanneer alsje kennissen samenwonende koppeltjes zijn...dat is heeeel erg eenzaam.

Als man alleen van 30 kun je het shaken, zelfs als je er leuk uitziet. Als je ook maar een beetje introvert bent dan krijg je never nooit een vriendin. Vrouwen van 30 hoeven maar met hun vingers te knippen. Het is niet voor niets dat op dating sites 10 mannen voor elke vrouw hebben en dat vrouwen 100 reakties krijgen en mannen met een beetje geluk 1 (van een 120 kilo wegende single moeder waarschijnlijk)

Misschien dat ik daar eens draadje over moet beginnen...

pi_8684652
quote:
Op maandag 24 februari 2003 13:40 schreef Vlaggetje het volgende:
Komop man, je bent 18!!!!!! Je moet nog aan je studententijd beginnen!

Ik ben bijna 30 en single.... en ik kan je vertellen. Als je niet zo vaak uitgaat op je 30e of wanneer alsje kennissen samenwonende koppeltjes zijn...dat is heeeel erg eenzaam.

Als man alleen van 30 kun je het shaken, zelfs als je er leuk uitziet. Als je ook maar een beetje introvert bent dan krijg je never nooit een vriendin. Vrouwen van 30 hoeven maar met hun vingers te knippen. Het is niet voor niets dat op dating sites 10 mannen voor elke vrouw hebben en dat vrouwen 100 reakties krijgen en mannen met een beetje geluk 1 (van een 120 kilo wegende single moeder waarschijnlijk)

Misschien dat ik daar eens draadje over moet beginnen...

Interessant probleem, dan moet er toch ergens een enorme grote berg vrouwen 'kwijt zijn'?? En er zijn zelfs meer vrouwen dan mannen op deze aardkloot, kun je nagaan!

Topicstarter, weet je wat het is. Dat van die beugel en die pukkels dat boeit niet echt, uitstraling is waar het om gaat. Vrouwen hebben liever een iets minder mooi iemand die lekker in z'n vel zit dan jij die niet lekker in je vel zit. Je bent het vrijgezel zijn beu en dat heeft zijn uitwerking op je uitstraling. Dit probleem heb ik zelf exact.

Voor mijn 18e vond ik vrouwen nooit zo boeiend (lees: zij mij niet ), had wel een berg vriendinnen maar nooit vriendinnetjes. Van m'n 18 tot m'n 22 heb ik een leuke vriendin gehad, over gegaan, niks aan de hand. Toen was ik opeens weer vrijgezel en dat vond ik heerlijk! En ik zal niet zeggen dat ze toen opeens in de rij stonden maar het kleine jaar nadat het uit is gegaan heb ik toch behoorlijk wat in het rond gerampetampt en een 3-tal sexrelaties gehad. Ik WILDE niet eens een vriendin. Maar goed, dan wordt het herfst, het wordt wat kouder.

En tja, dan lijkt het je toch wel leuk om weer eens een vriendinnetje te hebben. En wat heeft de natuur dan voor iets schitterends bedacht: Je valt niet meer in de smaak.

Tot zover de probleemschets. Een oplossing kan ik je niet geven, daar ben ik zelf naar op zoek. Geduld hebben denk ik maar, hoe lastig het ook is. Er komt een moment dat je een soort equilibrium hebt bereikt tussen relatie/vrijgezel zijn en je dus wel tevreden met de situatie bent. Op dat moment is het slechts een kwestie van tijd voordat je weer een leuke meid tegenkomt. Succes!

[b] You don't need to, emerge from nothing.... you don't need to tear away... [/b]
pi_8691364
Topicstarter, ik denk doordat dat komt dat jonge meisjes (14-19) een relatie niet zo nauw nemen en dus sneller genoegen nemen met een jongen. Op latere leeftijd worden ze selectiever voor een langdurige relatie, vandaar dat het dan niet meer zo makkelijk gaat, en je de vrouw meestal eerst goed moet leren kennen alvoor ze een relatie aan wil gaan. Daarbij moet de liefde ook van 2 kanten komen.
The catch is better than the chase
pi_8721680
Ik kan je maar één advies geven. GA NIET LOPEN ZOEKEN!!
Als ik mijn verhaal hier tussenzet is jou verhaal "peanuts"..Maak je niet druk, alles op zijn tijd... Ik was ooit ook op zoek en vond niks, en wat ik vond had maar een korte levensduur.
Sinds drie maand heb een schat van een vriendin, allemaal heel serieus, allemaal erg perfect..en alleen maar omdat ik er echt stellig van overtuigd was nog lang geen nieuwe relatie te willen. Ik had net (lees drie maanden) een relatie van drie jaar achter de rug, enorm veel ellende en dan zomaar..Ik ben 27 en was net weer alleen, en blij dat ik dat was..

Echt het werkt heel vreemd, maar hoe harder jij wilt, hoe moeilijker het zal gaan.. Heb plezier, praat met mensen en je komt allerlei situaties tegen..Ook leuke meiden en misschien wel iemand die meer dan dat voor je zal zijn.

Groetjes,

P. A. Lumile

Ik word wakker, ik doe een plas en sta op.. en denk ineens: "Verrek dat moest andersom!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')