Weinig. Is cda slecht voor privacy?quote:Op maandag 29 september 2025 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe veel waarde hecht je aan je privacy?
Ik was 100% overtuigd geweest van m'n stem op het CDA als dat er niet als een heet hangijzer bij kwam. De 1984 motie van vorige week heeft me doen besluiten om die partij definitief uit te sluiten.quote:Op maandag 29 september 2025 09:46 schreef embedguy het volgende:
[..]
Weinig. Is cda slecht voor privacy?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Klopt ja, ik heb vrij veel op "Neutraal" geklikt omdat ik de voors en tegens van beide kanten wel zie.quote:Op maandag 29 september 2025 09:57 schreef Momo het volgende:
Toch wel veel stellingen waar ik niet zo makkelijk helemaal eens of helemaal oneens op stem omdat het niet zo zwart wit is.
quote:Op maandag 29 september 2025 09:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik was 100% overtuigd geweest van m'n stem op het CDA als dat er niet als een heet hangijzer bij kwam. De 1984 motie van vorige week heeft me doen besluiten om die partij definitief uit te sluiten.
Ik denk oprecht dat we onder het bewind van een CDA meerderheid GB achterna zouden gaan.
De betreffende motie:Je hecht wel heel veel waarde aan een motie (geen wetsvoorstel!) dat gewoon zegt: we moeten eens met voorstellen gaan komen om dat enorme probleem dat iedereen ziet, het anonieme bedreigen en opzetten tot geweld online wat helaas veel navolging krijgt, een halt toe te roepen. Er is geen 1984 motie, er is een motie die ziet dat er een probleem is en vraagt om met voorstellen te komen (die ze niet zonder debat accepteren oid) om te kijken wat er aan dit probleem is te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan zo dat deze partijen elk voorstel wat er dan uit komt afschieten als ongewenst.Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
Kieskompas werkt samen met Trouw, misschien is dat idd wel te merken in de stellingen.quote:Op maandag 29 september 2025 09:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik kom ook uit op CDA.
Is kieskompas van het CDA ofzo
Uit jouw relaas in dat andere topic heb ik allang kunnen concluderen dat jij voor deze privacy-inperkende maatregelen bent, dus ga nou alsjeblieft niet deze motie afzwakken.quote:Op maandag 29 september 2025 10:01 schreef Hanca het volgende:
[..]
Je hecht wel heel veel waarde aan een motie (geen wetsvoorstel!) dat gewoon zegt: we moeten eens met voorstellen gaan komen om dat enorme probleem dat iedereen ziet, het anonieme bedreigen en opzetten tot geweld online wat helaas veel navolging krijgt, een halt toe te roepen. Er is geen 1984 motie, er is een motie die ziet dat er een probleem is en vraagt om met voorstellen te komen (die ze niet zonder debat accepteren oid) om te kijken wat er aan dit probleem is te doen.
Kan zo dat deze partijen elk voorstel wat er dan uit komt afschieten als ongewenst.
Ik dus ook.quote:Op maandag 29 september 2025 09:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik kom ook uit op CDA.
Dan heb je me toch verkeerd begrepen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uit jouw relaas in dat andere topic heb ik allang kunnen concluderen dat jij voor deze privacy-inperkende maatregelen bent, dus ga nou alsjeblieft niet deze motie afzwakken.
Als je geen radicale standpunten hebt, maar gewoon genuanceerd bent en alle vragen die niet zo zwart-wit zijn skipt, kom je eigenlijk altijd wel rond het midden uit. Het ding is dat er tegenwoordig bijna geen partijen meer over zijn in het midden, alles is naar links of naar rechts getrokken.quote:Op maandag 29 september 2025 09:57 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik kom ook uit op CDA.
klopt, maar dan ga je kijken wie met wie zou samen willen regeren, dan wordt het alsnog lastig.quote:Op maandag 29 september 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je geen radicale standpunten hebt, maar gewoon genuanceerd bent en alle vragen die niet zo zwart-wit zijn skipt, kom je eigenlijk altijd wel rond het midden uit. Het ding is dat er tegenwoordig bijna geen partijen meer over zijn in het midden, alles is naar links of naar rechts getrokken.
Nope, alleen als je ongewenst wordt verklaardquote:Op maandag 29 september 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:
'Het moet strafbaar worden om zonder verblijfsvergunning in Nederland te zijn'
Ehm, wat? Is dat niet sowieso al strafbaar?
Partijen kunnen ook heel mooi A zeggen en B doen. GL neem ik bijvoorbeeld totaal niet serieus als het op woningbouw aan komt, want het zijn juist de typische GL-dingen die bestaande woningbouwprojecten continu dwars zitten. Zelfde met de VVD.quote:Op maandag 29 september 2025 10:13 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
klopt, maar dan ga je kijken wie met wie zou samen willen regeren, dan wordt het alsnog lastig.
Als je bijvoorbeeld minder migranten wil, wat ik heb ingevuld, en het CDA wil met GL-PVDA regeren, dan is dat ook weer geen handige stem.
Jeetje. Geen wonder dat het hier zo'n klerezooi is op het gebied van migratie danquote:Op maandag 29 september 2025 10:19 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Nope, alleen als je ongewenst wordt verklaard
Sterker nog, je mag gewoon een illegaal in je huis nemen, dan ben je nog niet strafbaarquote:Op maandag 29 september 2025 10:20 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jeetje. Geen wonder dat het hier zo'n klerezooi is op het gebied van migratie dan
Misschien is het een idee om iedereen op voorhand als 'illegaal' te bestempelen, totdat je een juiste indicatie krijgt om wél in dit land te blijven (in plaats van andersom).quote:Op maandag 29 september 2025 10:26 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Sterker nog, je mag gewoon een illegaal in je huis nemen, dan ben je nog niet strafbaar
Ik moet helemaal niets.quote:Op maandag 29 september 2025 08:27 schreef Tjoent het volgende:
Als je nu nog steeds niet weet dat je op de PVV moet stemmen dan leer je het nooit
Het complete en eerlijke verhaal moet worden verteld; dat Nederland zeer ondernemend is geweest en dit macht, welvaart en kennis heeft gebracht, maar dat dit met ontzettend veel onrecht, moord, mishandeling en uitbuiting van andere volken is gebeurt. Voorgaande moet in een breder perspectief worden geplaatst hoe de heersende overtuiging destijds was en hoe inhumaan volken en mensen vaak met elkaar omgaan sinds de vroegste geschiedschrijving, dat dit nog steeds zo is en wij hier in de EU nog steeds van uitbuiting profiteren.quote:Op maandag 29 september 2025 08:59 schreef Dven het volgende:
Progressief rechts
Foute vragen wel trouwens. Ik vind het prima dat er op scholen meer aandacht aan de koloniale geschiedenis wordt besteed. Maar dan wel op de grootsheid van de Nederlandse historie, en ik vermoed dat ze dat er niet mee bedoelen. Dus toch maar ' nee' geklikt
Zit je dit verhaal nou te verkondigen met een Israëlische vlag in je UI?quote:Op maandag 29 september 2025 10:36 schreef rutger05 het volgende:
[..]
Het complete en eerlijke verhaal moet worden verteld; dat Nederland zeer ondernemend is geweest en dit macht, welvaart en kennis heeft gebracht, maar dat dit met ontzettend veel onrecht, moord, mishandeling en uitbuiting van andere volken is gebeurt. Voorgaande moet in een breder perspectief worden geplaatst hoe de heersende overtuiging destijds was en hoe inhumaan volken en mensen vaak met elkaar omgaan sinds de vroegste geschiedschrijving, dat dit nog steeds zo is en wij hier in de EU nog steeds van uitbuiting profiteren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |