Dat was ook ongeveer mijn uitkomst..quote:
Wat ga je stemmen dan?quote:Op maandag 29 september 2025 07:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had mn keuze eigenlijk al gemaakt. Voor mij verandert dit niet zoveel. Sowieso zijn Kieskompassen of stemwijzers leuk maar kijk ook liever naar de debatten en stemgedrag.
Zijn er partijen die het belangrijk vinden dat het vooral óók gratis moet zijn voor ouders die (beiden!) niet werken?quote:Kinderopvang moet voor alle gezinnen gratis worden, ook voor ouders die niet werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
quote:Op maandag 29 september 2025 08:51 schreef embedguy het volgende:
[..]
Zijn er partijen die het belangrijk vinden dat het vooral óók gratis moet zijn voor ouders die (beiden!) niet werken?
Waarom zou het gratis moeten zijn als de ouders niet werken?Dit is met afstand de matigste kieskompas die ik gezien hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Dit inderdaad. Er moeten zowel meer koopwoningen als sociale huurwoningen komen. Dat is geen of-of maar en-en.quote:Op maandag 29 september 2025 09:03 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ligt het aan mij of zijn de vragen dit keer echt om te janken? Begon al meteen met de eerste vraag over koop of sociale huur. Daar is niet één antwoord op.
Ik geloof dat wij bijna dezelfde antwoorden ingevuld hebbenquote:Op maandag 29 september 2025 09:04 schreef embedguy het volgende:
[ afbeelding ]
Wéér bevestiging dat cda te overwegen waard is voor mij.
Er is wel een keuze te maken in het zwaartepunt. Schat dat het daar om gaat. Dat is iig waar ik vanuit ging, anders is het idd een waardeloze vraag.quote:Op maandag 29 september 2025 09:05 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Er moeten zowel meer koopwoningen als sociale huurwoningen komen. Dat is geen of-of maar en-en.
Ik ben na een heel groot rondje toch weer bij NSC gekomen als mogelijke stemquote:Op maandag 29 september 2025 08:34 schreef Chandler het volgende:
[..]
Dat was ook ongeveer mijn uitkomst..
Weer geen partijen die ik graag wil steunen..
NSC heeft z'n geloofwaardigheid verloren en christelijke partijen krijgen mijn stem al helemaal niet (geloof gaat niet samen met politiek)
♥quote:Op maandag 29 september 2025 09:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik geloof dat wij bijna dezelfde antwoorden ingevuld hebben
[ afbeelding ]
Hoe veel waarde hecht je aan je privacy?quote:Op maandag 29 september 2025 09:04 schreef embedguy het volgende:
[ afbeelding ]
Wéér bevestiging dat cda te overwegen waard is voor mij.
Ze leren het nooit!quote:Op maandag 29 september 2025 08:27 schreef Tjoent het volgende:
Als je nu nog steeds niet weet dat je op de PVV moet stemmen dan leer je het nooit
Heb de antwoorden van de politieke partijen eens naast die van mij gezet. De meeste overeenkomsten heb ik dan met D66 maar CDA inderdaad ook geregeld.quote:Op maandag 29 september 2025 09:09 schreef embedguy het volgende:
[..]
♥
Overweeg je ook cda of toch heel iets anders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |