Ik wil best een roedel hoogopgeleide Chinezen ruilen tegen onze tokkies.quote:Op maandag 29 september 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom we per se voor de hele wereld moeten zorgen. We kunnen amper voor onze eigen lage klasse zorgen.
Doodzieke kinderen heb je overal.quote:Op maandag 29 september 2025 09:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De hele wereld = doodzieke kinderen.
en heeft hij het ook overleefd?quote:
Uiteraardquote:Op maandag 29 september 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hield gewoon je helm dicht?
Wordt hier vergoed (deels).quote:Op maandag 29 september 2025 10:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Wacht maar tot je de rekening krijgt.
Hoop het wel voor hem.quote:Op maandag 29 september 2025 10:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heeft hij het ook overleefd?
Hier is volgens mij niets vergoed, ga ik ook nog even achteraan.quote:Op maandag 29 september 2025 10:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Wordt hier vergoed (deels).
ik ben geweestquote:Op maandag 29 september 2025 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hield gewoon je helm dicht?
Ik vind het allemaal ergquote:Op maandag 29 september 2025 10:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Doodzieke kinderen heb je overal.
Maar ik ben ook zo'n geval die de kwestie Palestina helemaal niet zo belangrijk vindt. Het is niet erger dan een aantal andere conflicten die ook gaande zijn op deze steen en ik weet zeker dat jij de situatie in Soedan net zo boeiend vindt als ik. En dat is ook precies hoe boeiend ik Palestina vind.
Hier wordt 75% vergoed. Tot een maximum dacht ik.quote:Op maandag 29 september 2025 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is volgens mij niets vergoed, ga ik ook nog even achteraan.
FTFY.quote:
Is het ook. Maar dan is het cirkeltje wel weer rond naar het 'je kan niet iedereen helpen'.quote:
Dit dus. Genoeg landen in die regio die dat prima zouden kunnen faciliterenquote:Op maandag 29 september 2025 09:56 schreef Nattekat het volgende:
Ik zal nooit begrijpen waarom we per se voor de hele wereld moeten zorgen. We kunnen amper voor onze eigen lage klasse zorgen.
Misschien was die dat ook welquote:Op maandag 29 september 2025 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Zat net een mug achter mij aan, leek wel alsof die hondsdol was
de tijgermug
"Stop met janken, help eens een blanke"quote:Op maandag 29 september 2025 10:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dit dus. Genoeg landen in die regio die dat prima zouden kunnen faciliteren
Ik ook. Maar iedereen dan maar in ons kleine volle landje opnemen. Euhhh what about NOquote:
Nee, volgens diezelfde groepen zijn blanke mannen de schuld van alle ellendequote:Op maandag 29 september 2025 10:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Stop met janken, help eens een blanke"
O oké, laat ze dan maar creperen.quote:Op maandag 29 september 2025 10:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Is het ook. Maar dan is het cirkeltje wel weer rond naar het 'je kan niet iedereen helpen'.
Zonder blanken waren we nog niet verder gekomen dan langs de medicijnman gaan als je benen gebroken zijn.quote:Op maandag 29 september 2025 10:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nee, volgens diezelfde groepen zijn blanke mannen de schuld van alle ellende
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |