Las het ook. Vreemde woordkeuze.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
...en fietste op zijn zilver gespoten elektrische Cortina damesfiets..
Gejat en overgespoten?

Toch zie ik daar gewoon Cortina op het frame staanquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 14:40 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
...en fietste op zijn zilver gespoten elektrische Cortina damesfiets..
Gejat en overgespoten?

Ik vraag me al even af wat dat gele ding is op zijn fiets, is dat een jumbo-tas?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Toch zie ik daar gewoon Cortina op het frame staan
dus lijkt me een tint/kleur fiets die gewoon bestaat
[ afbeelding ]

Nee een Dirk tas heeft de hele zomer in de zon gelegenquote:Op zondag 5 oktober 2025 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vraag me al even af wat dat gele ding is op zijn fiets, is dat een jumbo-tas?

Dekamarkt heeft ook gele tassenquote:Op zondag 5 oktober 2025 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik vraag me al even af wat dat gele ding is op zijn fiets, is dat een jumbo-tas?

Zonder slot..? Ik zie hem iig niet. Wel een ketting/kabelslot maar die krijg je er niet standaard bij.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:06 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Toch zie ik daar gewoon Cortina op het frame staan
dus lijkt me een tint/kleur fiets die gewoon bestaat
[ afbeelding ]
Lijkt idd een Jumbotas. Op het filmpje kun je een zwart tashengsel zien als hij wegfietst.quote:Op zondag 5 oktober 2025 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

Er stond eerder in een artikel dat het een bekende was van Tijn, vreemd verhaal.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:24 schreef Jippie het volgende:
Dit is ook lekker voor politie:
De persoon die de vermiste Tijn (25) uit Alkmaar voor het laatst gezien zou hebben, blijkt zich te hebben vergist. De 'getuige' zou Tijn op 15 september nog hebben gezien in de Dollardstraat, maar na onderzoek van de politie blijkt dat niet te kloppen. De politie moet daardoor de tijdlijn van Tijns vermissing aanpassen.

Het zou mij eigenlijk niet erg verbazen als diegene expres die melding gedaan heeft ....quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er stond eerder in een artikel dat het een bekende was van Tijn, vreemd verhaal.

Geen idee, misschien is hij wel bij iemand in de auto gestapt. De zoektochten in de parken en het water daarbij hebben nog niks opgeleverd.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:17 schreef maily het volgende:
[..]
Het zou mij eigenlijk niet erg verbazen als diegene expres die melding gedaan heeft ....
Om de politie op een verkeerd spoor te zetten.

Dan toch een gepikte fiets en slot eraf geslepen ?quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:50 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Zonder slot..? Ik zie hem iig niet. Wel een ketting/kabelslot maar die krijg je er niet standaard bij.
[..]
Lijkt idd een Jumbotas. Op het filmpje kun je een zwart tashengsel zien als hij wegfietst.

Kan goed een bewust dwaalspoor zijn. Misschien die persoon toch maar eens op de rooster leggen.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er stond eerder in een artikel dat het een bekende was van Tijn, vreemd verhaal.

Of hij vergist zich gewoon in de dag.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan goed een bewust dwaalspoor zijn. Misschien die persoon toch maar eens op de rooster leggen.
Met Tijn zal het vermoedelijk niet heel goed afgelopen zijn.

Heb ook niet het idee dat ie nog in leven is. Hopelijk dat ie gauw gevonden wordt zodat zijn naasten in ieder geval weten hoe of wat.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kan goed een bewust dwaalspoor zijn. Misschien die persoon toch maar eens op de rooster leggen.
Met Tijn zal het vermoedelijk niet heel goed afgelopen zijn.

Zijn naasten worden bewust uit beeld gehouden, geen idee wat Tijn in zijn vrije tijd deed, maar het ziet er allemaal niet florissant uit.quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:56 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Heb ook niet het idee dat ie nog in leven is. Hopelijk dat ie gauw gevonden wordt zodat zijn naasten in ieder geval weten hoe of wat.

Helemaal niet zo vreemd, een bekende zal zich het beter kunnen herinneren dan een toevallige passant, zou jij nog weten wie je vorige week bent tegengekomen op maandag? Tenzij het wellicht een bekende was die je bijvoorbeeld toevallig voorbij zag fietsen. Wellicht een dag vergist, en bijvoorbeeld later via telefoon gegevens of google maps terug gekeken of het wel echt die dag was.quote:Op zondag 5 oktober 2025 16:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]

Bizar dat ze totaal geen aanknopingspunten hebben.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:27 schreef roos94 het volgende:
Deze jongen komt niet meer terug vrees ik

Geniaal! Nooit aan gedacht dat iemand die pint misschien contant wil betalenquote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:21 schreef Pajanus het volgende:
Als ik 'm zo bekijk (fout ,weet ik dat terzijde) en m naar de pinautomaat zie lopen gok ik zomaar dat hij iets contant moest afrekenen wat met de pin nogal lastig is.

Fok! detectives in optima forma.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geniaal! Nooit aan gedacht dat iemand die pint misschien contant wil betalen

Fijn dat de FOK! recherche dit soort zaken scherp in de gaten houdquote:

Omdat je anders via de bewakingsbeelden kunt meekijken welke pincode iemand intoetst. Op de plek van het blokje zit het toetsenbord.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:27 schreef ootjekatootje het volgende:
afbeelding
Waarom zit dat zwarte blokje daar?

MIsschien dat mn zin niet optimaal was maar bedoel gewoon crack of ghb.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:12 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Geniaal! Nooit aan gedacht dat iemand die pint misschien contant wil betalen

Of de shoarmaboer die niet aan pinnen doet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:44 schreef Pajanus het volgende:
[..]
MIsschien dat mn zin niet optimaal was maar bedoel gewoon crack of ghb.

Of een geldbedrag voor de verjaardag van een neefje.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of de shoarmaboer die niet aan pinnen doet.

Je kunt die user beter negeren. Die probeert anderen voor lul te zetten om zichzelf beter te voelen.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:44 schreef Pajanus het volgende:
[..]
MIsschien dat mn zin niet optimaal was maar bedoel gewoon crack of ghb.

Ik heb net nog een inhoudelijke reactie op jou gegeven.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je kunt die user beter negeren. Die probeert anderen voor lul te zetten om zichzelf beter te voelen.
Die heeft ook totaal geen inhoudelijke interesse in dit topic.

Natuurlijk, maar als hij ¤5000,- uit die muur trekt, kan die daar nog aardig van rondkomen de aankomende periode.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:53 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Of een geldbedrag voor de verjaardag van een neefje.
Sowieso is het altijd handig contact geld bij de hand te hebben.
Alsof alleen mensen die met duistere zaakjes bezig zijn bij de pinautomaat langs te gaan.

quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:21 schreef Pajanus het volgende:
Als ik 'm zo bekijk (fout ,weet ik dat terzijde) en m naar de pinautomaat zie lopen gok ik zomaar dat hij iets contant moest afrekenen wat met de pin nogal lastig is.

Is dit een serieuze vraag?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zit dat zwarte blokje daar?

Hij had zo’n groot geldbedrag gepind?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als hij ¤5000,- uit die muur trekt, kan die daar nog aardig van rondkomen de aankomende periode.![]()
Dat wordt met ¤100,- na drie weken toch wel wat lastig.

Ongelooflijk hoe snel er weer dingen worden ingevuldquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar als hij ¤5000,- uit die muur trekt, kan die daar nog aardig van rondkomen de aankomende periode.![]()
Dat wordt met ¤100,- na drie weken toch wel wat lastig.

Dat dus.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:03 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ongelooflijk hoe snel er weer dingen worden ingevuldEr is niet eens bekend gemaakt hoeveel hij gepind heeft. Maar laten we er gewoon ¤5000 van maken want dat klinkt lekker spannend.

Je spreekt toch Nederlands? Dan weet je toch de betekenis van het woord “als” of niet?quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:02 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hij had zo’n groot geldbedrag gepind?

Ach ja, dat zal wel het probleem zijn.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je spreekt toch Nederlands? Dan weet je toch de betekenis van het woord “als” of niet?

Of hij haalde 'gewoon' zijn weekgeld op [als hij onder bewind staat]quote:Op woensdag 8 oktober 2025 13:21 schreef Pajanus het volgende:

Gebeurt je inderdaad wel vaker, misschien toch wat beter lezen voordat je fel wil reageren.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ach ja, dat zal wel het probleem zijn.

Zie hier een prachtig stukje projectie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gebeurt je inderdaad wel vaker, misschien toch wat beter lezen voordat je fel wil reageren.

Helemaal niet waar, ik gis enkel naar wat er gebeurd is net als elk van jullie.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je kunt die user beter negeren. Die probeert anderen voor lul te zetten om zichzelf beter te voelen.
Die heeft ook totaal geen inhoudelijke interesse in dit topic.

Daar hebben we het net overquote:Op woensdag 8 oktober 2025 16:15 schreef Durmada het volgende:
Op een zo'n filmpje zie je hem pinnen uit zo'n automaat. Misschien moest hij ergens iets contant afrekenen?

onzinquote:Op woensdag 8 oktober 2025 14:28 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Omdat je anders via de bewakingsbeelden kunt meekijken welke pincode iemand intoetst. Op de plek van het blokje zit het toetsenbord.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |