Lijkt me leuk om wat mede-dansers hier te treffen op fok.
Kep vandaag in Den Bosch dus gedanst, mijn eerste officiele wedstrijd
Debutanten 4, 26 April ofzow mogen we in debutanten 3 dansen, want we zijn gewoon gepromoveerd
quote:Hoezo niet? Is toch leuk?
Op zondag 23 februari 2003 22:27 schreef Thrawn het volgende:
Ik dans ook (5 jaar nu). Ik had vandaag een regionale wedstrijd in Roosendaal, en ik doe dat soort wedstrijden ook altijd wel mee. Landelijke wedstrijden ben ik nog lang niet aan toe.
quote:Is wel leuk, maar dat niveau heb ik nog niet. Ik zit nu 1B regionaal, en het duurt nog wel ff voordat ik landelijk kan dansen.
Op maandag 24 februari 2003 00:13 schreef westcoastleader het volgende:[..]
Hoezo niet? Is toch leuk?
Kom bij dansschool Marcella van Altena vandaan, o.a. bekend van wereldkampioen Louis van Amstel, Nederlands kampioene Nancy Grauwelman, haar zusje Sharon Grauwelman (danst nogsteeds latin 2), Jeroen (weet achternaam niet maar danst latin1).
quote:10 vriendinnetjes:O
Op zondag 23 februari 2003 22:32 schreef SadKingBilly het volgende:Hier in Zwolle was stijldansen altijd heel erg populair, vooral Tijdeman. Die zijn er helaas mee gestopt, waardoor er een eind kwam aan een van de mooiste perioden van mijn leven
(in die jaren een stuk of 10 vriendinnetjes opgedaan op de vloer.. altijd goed!
)
quote:Ey ray ik wist niet dat jij hier ook zat
Op zondag 23 februari 2003 22:12 schreef westcoastleader het volgende:
Kvroeg me af eigelijk, hoe populair deze sport nu aan het worden is. Wie heeft er bijv. vandaag meegedaan aan de wedstrijd in Den Bosch?Lijkt me leuk om wat mede-dansers hier te treffen op fok.
Ik heb 1,5 jaar gedanst tot brons ster. Ook bij Vida
Het is echt supergaaf!
Overigens zitten wedstrijden er begrijpelijk niet in.
.
quote:Haha, kwist ook nie dat jij hier rond liep
Op woensdag 19 maart 2003 12:48 schreef red-dragon het volgende:[..]
Ey ray ik wist niet dat jij hier ook zat
Ik heb 1,5 jaar gedanst tot brons ster. Ook bij Vida
quote:Jah, alleen meeste mensen noemen het Vida
Op dinsdag 25 februari 2003 19:16 schreef Doff het volgende:
hee leuk! ik doe ook aan steildansen
zit nu bij topklasse.. hoe hoger je komt hoe leuker het wordt!
ik dacht alleen dat steildansen nou niet echt populair was.. in Zutphen wordt hier wel veel aan gedaan.. dansschool Vieberink. wel bekend dacht ik.
Misschien dat ik ooit wel weer ga beginnen, maar het bevalt me ook zonder dansen heel erg goed moet ik zeggen. Nog wel ga ik regelmatig naar wedstrijden toe, zeker de grote wedstrijden in Nederland. Helaas kon ik afgelopen zondag niet aanwezig zijn in Den Bosch
quote:Vida? weet je het zeker.. heb ik nog nooit van gehoord, bovendien spreken ze niet van huppelepup ster enzo
Op woensdag 19 maart 2003 15:51 schreef westcoastleader het volgende:[..]
Jah, alleen meeste mensen noemen het Vida
en het bevalt !^O^
quote:En of ik ViDa ken.... die gasten in die barbiepakjes die denken Double V te kunne asskicken, of dan die lievurds van Rhythm & Dance (dat teampie van Nicole)
Op maandag 24 februari 2003 00:09 schreef westcoastleader het volgende:
Haha, dat is zeker leukKben nu 3 jaar bezig en ben net begonnen aan Goud Ster. Kdans bij Vida, kweet niet of je het kent. Het is best wel een bekende dansschool.
Kep vandaag in Den Bosch dus gedanst, mijn eerste officiele wedstrijd
Debutanten 4, 26 April ofzow mogen we in debutanten 3 dansen, want we zijn gewoon gepromoveerd
Ach lama..... Ik zit bij de grootste concurrent van ViDa: Double V - Verbiest.
Dan heb ik het over het Formatiedansen (http://www.double-v.net) hierin voeren Double V & ViDa al jarenlang een hevig concurrentiestrijd ![]()
zelf dans ik nu 4 jaartjes, nu ongeveer 12 uur per week, vanwege het formationteam geen tijd voor individueel dansen.... Komt misschien nog....
Supertijd gehad daar
Alleen keek iedereen me altijd raar aan als ik zei dat ik ook nog (oa) boxte. Dat ging niet samen ofzo.
Maar als je niet ritmisch/motorisch gestoord bent, is het goed te doen heur.
Ik kan bijvoorbeeld niet met een meisje van een andere dansschool een dans dansen omdat we hem anders geleerd hebben.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |