abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8674858
Kvroeg me af eigelijk, hoe populair deze sport nu aan het worden is. Wie heeft er bijv. vandaag meegedaan aan de wedstrijd in Den Bosch?

Lijkt me leuk om wat mede-dansers hier te treffen op fok.

pi_8675162
Ik dans ook (5 jaar nu). Ik had vandaag een regionale wedstrijd in Roosendaal, en ik doe dat soort wedstrijden ook altijd wel mee. Landelijke wedstrijden ben ik nog lang niet aan toe.
pi_8675242
Vijftien jaar gedaan, maar helaas kon (mocht) mijn partner nooit meer dansen door haar knie..

Nu ben ik een paar jaar geleden met mijn vriendin opnieuw begonnen (zilver, omdat ik het in een brons-groep écht niet uit kan houden..) maar dan merk je toch wel dat je een goede partner mist.

Volgend jaar nog maar eens proberen, misschien dat ze ondertussen vlotter leert..

Hier in Zwolle was stijldansen altijd heel erg populair, vooral Tijdeman. Die zijn er helaas mee gestopt, waardoor er een eind kwam aan een van de mooiste perioden van mijn leven (in die jaren een stuk of 10 vriendinnetjes opgedaan op de vloer.. altijd goed! )
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
pi_8676999
Haha, dat is zeker leuk Kben nu 3 jaar bezig en ben net begonnen aan Goud Ster. Kdans bij Vida, kweet niet of je het kent. Het is best wel een bekende dansschool.

Kep vandaag in Den Bosch dus gedanst, mijn eerste officiele wedstrijd Debutanten 4, 26 April ofzow mogen we in debutanten 3 dansen, want we zijn gewoon gepromoveerd

pi_8677069
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:27 schreef Thrawn het volgende:
Ik dans ook (5 jaar nu). Ik had vandaag een regionale wedstrijd in Roosendaal, en ik doe dat soort wedstrijden ook altijd wel mee. Landelijke wedstrijden ben ik nog lang niet aan toe.
Hoezo niet? Is toch leuk?
pi_8679427
quote:
Op maandag 24 februari 2003 00:13 schreef westcoastleader het volgende:

[..]

Hoezo niet? Is toch leuk?

Is wel leuk, maar dat niveau heb ik nog niet. Ik zit nu 1B regionaal, en het duurt nog wel ff voordat ik landelijk kan dansen.
pi_8701598
whaw, best veel animo voor dit topic. 3 mensen
pi_8714134
Hallo, ik ga ook binnenkort wedstrijden dansen.
pi_8714197
hee leuk! ik doe ook aan steildansen
zit nu bij topklasse.. hoe hoger je komt hoe leuker het wordt!
ik dacht alleen dat steildansen nou niet echt populair was.. in Zutphen wordt hier wel veel aan gedaan.. dansschool Vieberink. wel bekend dacht ik.
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_8714313
Ik dans ook topklasse, en zal dan gewoon instromen in Debutanten 4.

Kom bij dansschool Marcella van Altena vandaan, o.a. bekend van wereldkampioen Louis van Amstel, Nederlands kampioene Nancy Grauwelman, haar zusje Sharon Grauwelman (danst nogsteeds latin 2), Jeroen (weet achternaam niet maar danst latin1).

woensdag 19 maart 2003 @ 12:06:53 #11
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_9228050
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:32 schreef SadKingBilly het volgende:

Hier in Zwolle was stijldansen altijd heel erg populair, vooral Tijdeman. Die zijn er helaas mee gestopt, waardoor er een eind kwam aan een van de mooiste perioden van mijn leven (in die jaren een stuk of 10 vriendinnetjes opgedaan op de vloer.. altijd goed! )

10 vriendinnetjes:O
wel veel, dat zullen de vriendinnen van elkaar wel niet leuk hebben gevonden lijkt mij... of ze gingen gewoon zelf ook alle jongens af :p
keep up the good work!
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:48:34 #12
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_9229068
quote:
Op zondag 23 februari 2003 22:12 schreef westcoastleader het volgende:
Kvroeg me af eigelijk, hoe populair deze sport nu aan het worden is. Wie heeft er bijv. vandaag meegedaan aan de wedstrijd in Den Bosch?

Lijkt me leuk om wat mede-dansers hier te treffen op fok.

Ey ray ik wist niet dat jij hier ook zat

Ik heb 1,5 jaar gedanst tot brons ster. Ook bij Vida

fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
  woensdag 19 maart 2003 @ 12:50:49 #13
16142 SignOTheTimes
Symathiek & schattig
pi_9229115
Ik heb jaaaren geleden een beginnerscursus stijldansen gehad en ben een aantal weken geleden opnieuw begonnen met lessen met een groep vrienden!

Het is echt supergaaf!

Overigens zitten wedstrijden er begrijpelijk niet in. .

Op 14 mei 2003 zei Amber: "Kortom, SOTT is de charmantste en liefste vader van de wereld."
pi_9233588
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 12:48 schreef red-dragon het volgende:

[..]

Ey ray ik wist niet dat jij hier ook zat

Ik heb 1,5 jaar gedanst tot brons ster. Ook bij Vida

Haha, kwist ook nie dat jij hier rond liep
pi_9233794
quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 19:16 schreef Doff het volgende:
hee leuk! ik doe ook aan steildansen
zit nu bij topklasse.. hoe hoger je komt hoe leuker het wordt!
ik dacht alleen dat steildansen nou niet echt populair was.. in Zutphen wordt hier wel veel aan gedaan.. dansschool Vieberink. wel bekend dacht ik.
Jah, alleen meeste mensen noemen het Vida
  woensdag 19 maart 2003 @ 15:56:58 #16
29038 Vectra
Buurman, ik hier?!
pi_9233941
Heb ruim 12 jaar gedanst, en ben sinds oktober van dit jaar (even) gestopt. Danste drie avonden in de week, en inderdaad ook landelijke wedstrijden (ballroom B klasse en Latin 3). De motivatie was bij gewoon heel erg zoek de laatste tijd en ik was gewoon even toe aan een periode van rust.

Misschien dat ik ooit wel weer ga beginnen, maar het bevalt me ook zonder dansen heel erg goed moet ik zeggen. Nog wel ga ik regelmatig naar wedstrijden toe, zeker de grote wedstrijden in Nederland. Helaas kon ik afgelopen zondag niet aanwezig zijn in Den Bosch

pi_9469687
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 15:51 schreef westcoastleader het volgende:

[..]

Jah, alleen meeste mensen noemen het Vida

Vida? weet je het zeker.. heb ik nog nooit van gehoord, bovendien spreken ze niet van huppelepup ster enzo

je hebt trouwens wel van die trutjes en aanhang die over VieBZZ en VieBJUh praten.. wees blij als je die niet kent...
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_9674850
hmm ik vondt er eerst niks aan ik werd gedwongen om 1 keer te gaan kijken bij zo'n dansles en sinds dien zit ik top klasse 2 (5de jaars)

en het bevalt !^O^

pi_9742793
quote:
Op maandag 24 februari 2003 00:09 schreef westcoastleader het volgende:
Haha, dat is zeker leuk Kben nu 3 jaar bezig en ben net begonnen aan Goud Ster. Kdans bij Vida, kweet niet of je het kent. Het is best wel een bekende dansschool.

Kep vandaag in Den Bosch dus gedanst, mijn eerste officiele wedstrijd Debutanten 4, 26 April ofzow mogen we in debutanten 3 dansen, want we zijn gewoon gepromoveerd

En of ik ViDa ken.... die gasten in die barbiepakjes die denken Double V te kunne asskicken, of dan die lievurds van Rhythm & Dance (dat teampie van Nicole)

Ach lama..... Ik zit bij de grootste concurrent van ViDa: Double V - Verbiest.

Dan heb ik het over het Formatiedansen (http://www.double-v.net) hierin voeren Double V & ViDa al jarenlang een hevig concurrentiestrijd

zelf dans ik nu 4 jaartjes, nu ongeveer 12 uur per week, vanwege het formationteam geen tijd voor individueel dansen.... Komt misschien nog....

Life = Party
pi_9804895
heb het ook gedaan. 80% van alle dames was aantrekkelijk. Biertje was 1,25. GULDENS

Supertijd gehad daar
Alleen keek iedereen me altijd raar aan als ik zei dat ik ook nog (oa) boxte. Dat ging niet samen ofzo.

Maar als je niet ritmisch/motorisch gestoord bent, is het goed te doen heur.

hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_10365443
Jah hoor weer een wedstrijddanser hier. Ik heb ook meegedaan aan die wedstrijd bij voetisch. Twee keer een kwart finale in de 4e klasse. Kwam namens dansschool Janssen (best bagger voor wedstrijden), maarja heb het er verder wel naar mijn zin.
Track: Natuurkunde - ongelooflijk saai (Skewl imported - Raayland: we define your thinking) Position: 9,81^2 of Fz Bitrate: 320 Newton
pi_10366856
Ik ben er zo'n 7 jaar geleden mee gestopt, met wedstrijddansen. Ik had er toen 15 jaar stijldansen er opzitten en tijdens het wedstrijdseizoen trainden we 5 keer per week en daarnaast nog 2 keer les. Dus alles bij elkaar ontzettend veel tijd en geld in gestoken. De wedstrijden op landelijk hoog niveau zijn eigenlijk helemaal niet leuk. Allemaal haat en nijd. Ik kan me de gezelligheid van regionale wedstrijden nog wel herinneren, iedereen van de dansschool was je aan het aanmoedigen, maar soms daar al merkte je dat andere jaloers waren als je hoger eindigde. Hoe hoger je komt, des te erger het wordt. Uiteindelijk voor jezelf geeft het een heerlijk gevoel als je op de NK in de finale staat, en achteraf feliciteerd iedereen je, maar je merkt gewoon dat ze het niet echt menen. Dansen is dus echt geen teamsport, maar puur individueel met z'n tweeen.
There are only 10 types of people in the world. Those who know binary and those who don't.
pi_10369464
Ik ga volgend jaar eens een poging wagen, zal me 1e jaartje stijldansen worden, dus wedstrijd dansen zal er ook niet echt in zitten.
  woensdag 14 mei 2003 @ 10:18:41 #24
25342 krn176
moeilijke denkwijze
pi_10417586
ik dans bij een danscentrum in Hilversum waar geen wedstrijden te dansen zijn... ook merk ik dat bij veel dansen dezelfde dansen anders gedanst worden naarmate je verder komt. \

Ik kan bijvoorbeeld niet met een meisje van een andere dansschool een dans dansen omdat we hem anders geleerd hebben.

keep up the good work!
pi_15435439
mooie sport

www.cu2.nl/jaromir

-> volg m'n trend, dan ben je pas een echte vent
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')