abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219248557
mag wel en wil via dm doen, maar beloven dat je ze voor jezelf houd.
Do what you love, love what you do!
pi_219248654
Waarom zou je het in dm doen kree? Alleen als je er zelf op staat is het prima, maar niet als anderen er prominent op staan. Gewoon niet doen.
pi_219329806
het is altijd beetje twijfelachtig van wat ik denk kan zo delen zonder iemand er mee te confronteren later enzo,

Dus heb de beetje plaatjes openbaar gedaan zoals ik denk zijn oke.

Niet dat de rest dat niet was, maarja die weten niet dat ik dat post op fok, dus heb het erbij gelaten voor wat ik denk kan en van mezelf enzo. :)
pi_219329812
al met al was het leuke reis en groep trouwens, voor mij wel goeie ervaring zo eerste keer met groepsreis.
pi_219329945
ik zou graag trouwens eens met iemand gaan (wellicht hier van fok?). enzo die ook niet zo veel ervaring hebben met die groepsreizen,.

voor mij nu heb ik het idee gezien, en is me eigenlijk prima bevallen.
vindt t altijd wel beetje leuker als alleen, en niet dat we een bed hoeven delen ofzo in hotels. maar met 2 krijg je sowieso betere deal,

Ik heb commentaar terwijl ik dus toeslag betaalde als single, op de kamers die ik kreeg ten opzichte van bv mijn ma en zusje die ook mee waren? stukken beter nl.

En dat is geen gedeeld bed, maar een twee persoons kamer, naja kies dat elke keer voor dit ipv extra te betalen. dus mocht iemand een idee hebben met groepsreis, hou me aanbevolen.
pi_219344858
Vinden jullie het trouwens beetje oke verslagje zoals ik het maar neergezet heb?

Weeeeet had uitgebreider gekund enzo. Maaarja was op reis en heb ervan genoten. Dus heb niet alles in detail van dag tot dag beschreven.

Hoop dat het beetje helpt? Of idee geeft voor wie nog nooit met groepsreis zijn meegeweest net als ik niet was.

Dus laat het hier dan beetje bij met verslag. Maar als er vragen over zijn dan beantwoord ik ze graag 😉
  Moderator donderdag 27 november 2025 @ 20:10:35 #182
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219358130
I love Balkan O+ Ik ben in alle landen geweest behalve Montenegro, ziet er prachtig uit! Jammer dat de foto's in je laatste overzichtpost niet meer zichtbaar zijn, was ik wel benieuwd naar!

Wat vond jij zelf het mooiste land/stad/bestemming? En het lekkerste eten? Ik krijg helemaal zin in Ćevapčići en Shopska salad :9 Ik moet hoognodig weer eens naar mijn favoriete gebied in Europa :D
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 1 december 2025 @ 18:16:15 #183
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_219388411
Wat vond je van de vrouwen? Ik heb op mijn grand tour door de Balkan alle soorten vrouwen geprobeerd en ik vond de Kosovaarse vrouwen wel het beste. Heb nu ook een relatie met eentje uit Kosovo
Sue Me
  Moderator maandag 1 december 2025 @ 19:56:39 #184
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_219389072
quote:
0s.gif Op maandag 1 december 2025 18:16 schreef Staaf het volgende:
Wat vond je van de vrouwen? Ik heb op mijn grand tour door de Balkan alle soorten vrouwen geprobeerd en ik vond de Kosovaarse vrouwen wel het beste. Heb nu ook een relatie met eentje uit Kosovo
:')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')