En november ook nietquote:Op woensdag 8 oktober 2025 20:43 schreef summer2bird het volgende:
Dankzij @:voetbalmanager2 kan ik ook beginnen aan Kingdom come 2.![]()
Ben heel benieuwd, denk dat ik in oktober verder niet online ben haha
Ishikari Plainsquote:Op maandag 6 oktober 2025 12:03 schreef Peejtur het volgende:
Nu best een emotioneel moment bij Ghost. Kan niet zeggen wat ivm spoilers maar toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net die scene gehad.
Zeer onverwachts
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ishikari PlainsHaha dat ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net die scene gehad.
Zeer onverwachtsGek op mieren? Kijk eens op MierAlsHuisdier
Dat dacht ik al.quote:
13 maar laatste avonden niet kunnen spelen. Morgen hopelijk weer.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:19 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat dacht ik al.
Inmiddels 22,5 uur en jij?
Als je met die uren al snel in Ishikari was, dan heb je waarschijnlijk een hoop gemist in het eerste gebied.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:29 schreef Peejtur het volgende:
[..]
13 maar laatste avonden niet kunnen spelen. Morgen hopelijk weer.
Ik loop nu nog steeds overal rond en ga ook wel terug naar eerste deel.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 22:40 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je met die uren al snel in Ishikari was, dan heb je waarschijnlijk een hoop gemist in het eerste gebied.
Een hoop dingen kom je alleen maar tegen als je toevallig in de buurt bent, of via npc's die je tegenkomt.
Ik kan dat nooitquote:Op donderdag 9 oktober 2025 12:12 schreef Peejtur het volgende:
[..]
Ik loop nu nog steeds overal rond en ga ook wel terug naar eerste deel.
Dag te vroegquote:
dat dacht ik ook, maar de servers zijn gewoon online, en ik ben niet de enigequote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dag te vroeg
Servers zullen nog niet online zijn denk ik, maar gelukkig is de singleplayer weer terug.
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 13:17 schreef _Mazi_ het volgende:
[..]
dat dacht ik ook, maar de servers zijn gewoon online, en ik ben niet de enige
quote:Op donderdag 9 oktober 2025 14:21 schreef StateOfMind het volgende:
OnlyFans Model Simulator![]()
![]()
![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dacht eerst dat dat fake was, maar staat daadwerkelijk in de Store![]()
Lol, weer een matig spel van EA. Die cijfers van de pers zijn ook niet super lovend. Veel 8en. En zelfs een 5 van IGN? Wtfquote:
Review is voor de campaignquote:Op donderdag 9 oktober 2025 17:34 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Lol, weer een matig spel van EA. Die cijfers van de pers zijn ook niet super lovend. Veel 8en. En zelfs een 5 van IGN? Wtf
Maarja IGN moet je ook niet serieus nemen
Zat er wel aan te denken om hem te kopen, maar 80¤ is ook weer een rib uit mn lijf :/. Wat een prijzen op die ps store.
Ah jammer. Altijd kut dit soort onzin. Review gewoon het hele spel of review het niet.quote:
Ik vind een 8 wel een gemiddeld cijfer, als je ziet wat voor scores deze publicaties geven aan games als Dragon Age.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
En een 8 is nou niet echt een slecht cijfer.
Al dat streven naar een tien (Sony IP)quote:Op donderdag 9 oktober 2025 18:00 schreef StateOfMind het volgende:
En een 8 is nou niet echt een slecht cijfer.
Dat niet, maar tot en met BF4 waren ze wel altijd tof.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 20:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Battlefield speel je niet voor de campaign.
Per stuk of in totaal?quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Alle DLC van KCD2 is nu voor 5 Euro te krijgen.
Alle DLC inclusief de laatste die later dit jaar nog uitkomt.quote:
quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 00:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Alle DLC inclusief de laatste die later dit jaar nog uitkomt.
Je kan ook nog losse dlc in de aanbieding kopen voor 1,5 Euro als je wilt.
Wel tijdelijke aanbieding dit.
Ik heb juist meer houvast en structuur nodigquote:Op donderdag 9 oktober 2025 22:08 schreef StateOfMind het volgende:
Het toffe van Yotei is de ongedwongen pacing van alles en dat niets in een bepaalde volgorde moet, alles is aan de speler.
En op de main quest locaties na is er niks aangegeven qua side quest en activiteiten.
Zo was ik beetje rond aan het hobbelen op mijn paard, Golden Bird hier en daar gezien en achterna gezeten.
En zo kwam ik bij een npc, die volledig te missen is, en dat leidde weer tot een toffe side quest met meerdere locaties, en uiteindelijk een heel tof armour als beloning
Ontzettend toffe game.
Ben er ook aan begonnen. Vind het wel leuk! Kan alleen niet zo goed wennen aan het dodge omdat het een 2d veld is. Na Hades moet ik echt ff wennen en ben daarom echt slechtquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:05 schreef 2dope het volgende:
Gisteren begonnen aan Absolum, nieuw IP van Dotemu. Basically Streets of Rage 4 qua gameplay, maar dan een roguelike, fantasy setting. Het is geheel naar verwachting fucking geweldig @:Evangelion
Bekijk deze YouTube-video
Yep die dodge/deflect mechanic is flink wennen. Ik dacht eerst dat het alleen een sidestep met iframes was maar deflect doet ook pressure/stagger tegen enemies.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ben er ook aan begonnen. Vind het wel leuk! Kan alleen niet zo goed wennen aan het dodge omdat het een 2d veld is. Na Hades moet ik echt ff wennen en ben daarom echt slechtMaar het is wel leuk
Ja dacht dus precies hetzelfdequote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:35 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yep die dodge/deflect mechanic is flink wennen. Ik dacht eerst dat het alleen een sidestep met iframes was maar deflect doet ook pressure/stagger tegen enemies.
Ik vind het echt heerlijk spelen, heb nog maar 1 van de 4 characters geprobeerd (wel allemaal unlocked inmiddels). Enige waar ik bang voor ben is dat er relatief weinig content is. Ik heb gister iemand het zien uitspelen (had een mega broken range build met allemaal turrets) na 8 uur ofzo, vond ik wel wat zorgwekkend, ondanks dat je met de roguelike-elementen natuurlijk wel heel veel herspeelwaarde hebt.
Ik was aardig bedreven in Streets of Rage 4, die skills helpen wel. Gisteravond 4 bosses verslagen en bij één moest ik een tweede poging doen (die Mad King). Wat ik heel sick vind is dat je met dezelfde character soms een compleet andere speelstijl kan aannemen afhankelijk van de (randomized) upgrades die droppen.quote:Op vrijdag 10 oktober 2025 09:37 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja dacht dus precies hetzelfdeDacht dodgen kan ik wel na 200+ uur hades 2. Valt tegen
![]()
En ja is volgens mij best klein spel. Had 1 baas dood en zat toen al op 9% progressie volgens het spel. Maar is ook maar 22 euro dus ik vergeef het ze. Wel leuk om af en toe wat runs te doen.
Echt builds doe ik ook nog niet. Moet ik eerst wat beter leren wat er allemaal kan. Maar zeker de 22 euro waard.
Misschien maar beter dat ik slecht ben, heb je wat meer runs nodig
quote:I was really intrigued (loved SoR4) but after playing the demo the modernity of the character designs was just too tragically corpo, the now typical nagging "girl boss" characters bummed me out.
Neh ik vind de artstijl zeker niet lelijk, omgevingen zien er ook gewoon top/goed verzorgd uit, maar het is gewoon niet mijn favoriete design approach. Sowieso vind ik een Streets of Rage-setting toffer dan elfjes/draakjes/fantasy-lalalaland-setting. Kun je nagaan hoeveel de gameplay goedmaaktquote:Op vrijdag 10 oktober 2025 10:37 schreef MMaRsu het volgende:
Weet niet of t woke is maar de artstyle is best lelijk imo vergeleken met sor4 en de characters zien er ook lame uit.
Maar je posts maken me wel hyped, aangezien sor4 echt enorm dik is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |