quote:
quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
*gaat 5 euro claimen bij Intertoys
Bro dat is wat jij ervan maakt jezus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 15:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Maar met jou is het altijd zo geweest dat jóuw mening, jóuw visie de enige juiste was en de rest fout zat.
Wanneer de discussie is uitgepraat dan zijn we er zeker klaar mee. Maar ze blijven zich elke keer zo gedragen als ik iets te melden heb wat niet louter positief is.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:13 schreef Peejtur het volgende:
Ik denk dat we er nu wel klaar mee zijn!
Dan negeren ze me toch lekker?quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:19 schreef over_hedge het volgende:
Als meerdere mensen vrijwel het zelfde over je posts zeggen zou ik eens bij jezelf afvragen of het idd niet aan je manier van posten ligt.
"Nee alleen jullie retarded meningen over mijn posts"quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:21 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Dan negeren ze me toch lekker?
Ik heb echt niks vreemds gepost wat zodanig reacties op zou moeten leveren.
Ja gast dat is nadat ze mij woorden in de mond leggen. Ga jij nou ook nog ff selectief doen?quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
"Nee alleen jullie retarded meningen over mijn posts"
Als je dat niet vreemd vind om zo een gesprek te voeren. Zie daar het probleem. En zo kan je nog 10 andere voorbeelden uit je post halen wat andere nou niet echt als normaal een mening uiten zien.
Dit kwartje gaat nooit vallen hoorquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:19 schreef over_hedge het volgende:
Als meerdere mensen vrijwel het zelfde over je posts zeggen zou ik eens bij jezelf afvragen of het idd niet aan je manier van posten ligt.
Ja whatever gastquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:27 schreef over_hedge het volgende:
Zie je edit. 1 fucking video. En whooptifucking doo. Ook geen normale manier van praten.
Maar nee het ligt allemaal aan andere.En je mag wel negatief zijn hoor. Weet niet hoe je er bij komt dat je alleen positief mag zijn? Zijn toch ook negatief over jouw manier van posten of niet dan.
Je ziet toch hoe hard ze vallen over mijn originele post? Daar begint het en niet ergens andersquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:27 schreef over_hedge het volgende:
Zie je edit. 1 fucking video. En whooptifucking doo. Ook geen normale manier van praten.
Maar nee het ligt allemaal aan andere.En je mag wel negatief zijn hoor. Weet niet hoe je er bij komt dat je alleen positief mag zijn? Zijn toch ook negatief over jouw manier van posten of niet dan.
Ik word belaagd vanwege mijn eerste post. En ze houden er niet over op. Ze leggen mij woorden in de mond. Dan mag ik niet geïrriteerd zijn?quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:31 schreef over_hedge het volgende:
Lang verhaal kort. Het gaat niet om wat je zegt. Maar de manier waarop je het zegt. Dat 2e gaat het mis.
Mag hoor. Hoe je het uit is een tweede.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ik word belaagd vanwege mijn eerste post. En ze houden er niet over op. Ze leggen mij woorden in de mond. Dan mag ik niet geïrriteerd zijn?
Ja en dat zal wel. Ik ga niet lief of aardig doen tegen mensen die mij opzettelijk pretenderen niet te begrijpen of zeggen dat ik dingen zeg die ik niet zeg.quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mag hoor. Hoe je het uit is een tweede.
Twee keer op R3 klikken en dan ben je ook van die zwarte stukken boven en onder kwijtquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:31 schreef StateOfMind het volgende:
@:DKUp
@:Peejtur
Wellicht al bekend, maar ik kom er zojuist, na 10 uur, achter dat als je op je knol zit, de camera kunt veranderen met R3
Had ik net ookquote:Op maandag 6 oktober 2025 11:00 schreef Peejtur het volgende:
En 1e bug gevonden denk ik. Ik liep op 3 mannetjes af en toen ik er vlak voor was, verdwenen ze
Stiekem is het gewoon AC Japan 3 in de Animus.quote:Op maandag 6 oktober 2025 19:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Had ik net ook
3 random npc's in een veld.
😱quote:Op maandag 6 oktober 2025 20:58 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stiekem is het gewoon AC Japan 3 in de Animus.
En Bloodlines 2quote:
Dawn of the Bloodwalkerquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 13:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Bloodlines 2
En Dawn of the bloodwalker
De rots textures zijn wel slecht. En daar doelde ik op. Maarja, lezen blijft moeilijk voor sommigen van julliequote:Op dinsdag 7 oktober 2025 20:25 schreef Ludachrist het volgende:
Lol lijkt wel een downie man ps4 much lolol.
Die staat tussen de PS+ extra gamesquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 18:53 schreef StateOfMind het volgende:
Eerst maar eens de nieuwe PS Plus games aan de Bibliotheek toevoegen.
Was die TLOU 2 Remaster dinges ook niet gratis?
Staat me iets van bij, maar staat niet tussen de 3 overige PS Plus games.
Had hem handmatig gezocht, werkt altijd.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:05 schreef superniger het volgende:
[..]
Die staat tussen de PS+ extra games
quote:Op woensdag 8 oktober 2025 10:47 schreef Evangelion het volgende:
Billbil-kun reveals one of PS+ Extra's games for October is Silent Hill 2
Big if true.quote:Op donderdag 25 september 2025 22:57 schreef Drankster het volgende:
Denk dat ik ‘m ergens in januari haal want ben nog bezig met Death Stranding 2 en Silent Hill 2 wil ik rond spooky season okt/nov spelen.
Er is een demo ook, ik heb het ongeveer een kwartier volgehouden. Moderne Eurojank.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
Tainted Grail Fall of Avalon nu 35,99 in de sale.
Heb altijd wel een zwak daarvoor gehad, demo ook gespeeld, ik vond hem tof.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 12:47 schreef Drankster het volgende:
[..]
Er is een demo ook, ik heb het ongeveer een kwartier volgehouden. Moderne Eurojank.
Ziet er geinig uit, kende de game niet.quote:Op woensdag 8 oktober 2025 15:44 schreef Bartttt het volgende:
Morgen aan de slag met Yooka Replaylee op de PS5 Pro. De originele uit 2017 nog steeds in mijn backlog dus nooit gespeeld maar je krijgt dus wel 30% korting op deze remake als je de vorige digitaal hebt.
Have funquote:Op woensdag 8 oktober 2025 19:38 schreef Questular het volgende:
Ghost of Y van mijn vriendin gekregen, feestje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |