Dat is natuurlijk onzin, dat alleen positieve meningen zijn toegestaan.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 18:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
jullie zijn echt zo sneu het is echt triest gewoon
Elke keer als er iets minder positiefs gepost wordt is het weer 'zielig' en boeit het niemand ()
Hou toch gewoon op joh met dat domme gezwets.
Nee louter positieve meningen zijn toegestaan
quote:
Heb die Wasabi mode even geprobeerd, maar weer afgezet.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:50 schreef DKUp het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Zo chill deze mode
Die Mike mode vind ik die modder echt te veel. Meer bloed alleen dan had die mode gebruikt.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:04 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Heb die Wasabi mode even geprobeerd, maar weer afgezet.
Heb wel die (it's amazing!) Mike mode aangezet, met meer bloed en modder.
Ja idd dat is wat minder ja.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die Mike mode vind ik die modder echt te veel. Meer bloed alleen dan had die mode gebruikt.
Zit tegen het einde van AC Shadows aan en een stuk Yoteï gespeeld. Merk wel dat de sfeer heel anders is. Allebei goed trouwens. AC Shadows wil ik wel afronden dit weekend. Expansion zie wel een andere keer.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ja idd dat is wat minder ja.
Vermaak me er uitstekend mee.
Tsuyoshi Watanabe genot jaaaa.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:50 schreef DKUp het volgende:
Zo chill deze mode
Yep op Spotifyquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Tsuyoshi Watanabe genot jaaaa.
Zijn deze tracks al ergens te luisteren buiten de game?
Gewoon in de mix gooien met verschillende Nujabes albumsquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep op Spotify![]()
Zes tracks, wel weinig voor een grote game.
https://www.bandwagon.asi(...)ei-video-game-listen
De audio in de game is wel heel goed.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:37 schreef Drankster het volgende:
[..]
Gewoon in de mix gooien met verschillende Nujabes albums
Dat koken en bakken en vuur maken met de controller is echt tof gedaanquote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zit tegen het einde van AC Shadows aan en een stuk Yoteï gespeeld. Merk wel dat de sfeer heel anders is. Allebei goed trouwens. AC Shadows wil ik wel afronden dit weekend. Expansion zie wel een andere keer.
Yoteï merk je wel dat het een first party game is die de DualSense volledig benut en de stijl is wel gewoon eigen. Ze hadden er makkelijk een Assassin’s Creed game van kunne maken. Ghost of Tsushima was meer Assassin’s Creed dan Yoteï.
Nicequote:
50 uur, moet nog een aantal missies doen en dan is het hoofdverhaal klaar.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nice
Hoeveel uur?
Dlc ook gespeeld?
Dan ben je waarschijnlijk puur en alleen op de main quest gericht geweestquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:15 schreef DKUp het volgende:
[..]
50 uur, moet nog een aantal missies doen en dan is het hoofdverhaal klaar.
DLC is weer iets van 5-10 uur. Komt een andere keer. FF VII Remake DLC en RE4 Remake DLC moet ik nog doen. Yotei en Battlefield 6 tijd dan de aankomende periode.
Nope, best veel sidequest gedaan maar er zijn er zoveel. Bijna alles is hetzelfde. Bij AC Origins en Odyssey ben ik nog voor de Platinum trophy gegaan maar na Valhalla ga ik dat bij dit soort grote delen niet meer doen als de opbouw hetzelfde blijft.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:22 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dan ben je waarschijnlijk puur en alleen op de main quest gericht geweest
BF6 ga ik niet halen, ben tegenwoordig sowieso minder van de multiplayer shooters.
Steek die tijd liever in toffe singleplayers.
En de backlog
Black Ops 7 open bèta morgen?quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 23:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nope, best veel sidequest gedaan maar er zijn er zoveel. Bijna alles is hetzelfde. Bij AC Origins en Odyssey ben ik nog voor de Platinum trophy gegaan maar na Valhalla ga ik dat bij dit soort grote delen niet meer doen als de opbouw hetzelfde blijft.
COD speelde ik bijna ieder jaar, maar dat is voor mij eigenlijk best wel over. Black Ops 6 ga ik nog wel een keer spelen, maar Black Ops 7 ziet er zo meh uit. Open Bèta is morgen, dus ik check het wel even uit. Battlefield 6 is gewoon zo ontzettend tof de multiplayer en na dit deel zullen ze het vast wel weer verpesten.
SP games hebben mijn voorkeur ook vooral. Heb nog een flinke backlog, maar na vijf of zes games te hebben uitgespeeld mezelf getrakteerd op Ghost of Yoteï en Battlefield 6.
Op jaar Yoteiquote:Op zondag 5 oktober 2025 13:08 schreef DKUp het volgende:
AC Shadows Main Quests zijn klaar![]()
Alle allies
Knowledge Rank 5
Level 49
51 uur
Wacht let me fix this, want dan past het bij jaren ervaring:quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 20:30 schreef MMaRsu het volgende:
. Maar oh jee, je laat je negatief uit over de graphics, dat mag niet. Je laat je negatief uit over hoe een character eruit ziet, dat mag niet!
O dat vind ik nog best rap met 5u, vergeleken met andere AC's.quote:Op zondag 5 oktober 2025 13:08 schreef DKUp het volgende:
AC Shadows Main Quests zijn klaar![]()
Alle allies
Knowledge Rank 5
Level 49
51 uur
Dat zou niet mijn keuze zijn direct na een AC, want in principe is Ghost of ook een soort AC Japanquote:
Whatquote:Op maandag 6 oktober 2025 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wacht let me fix this, want dan past het bij jaren ervaring:
Maar oh jee, je laat je negatief uit over de graphics een spel dat MMARSU fantastich vindt, dat mag niet.
Je laat je negatief uit over hoe een character eruit ziet een spel die hij wel echt gespeeld heeft, dat mag niet!
Je verwijt in deze ECHT de ketel dat hij gekleurd ziet
Bij die dual katana dude?quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:03 schreef Peejtur het volgende:
Nu best een emotioneel moment bij Ghost. Kan niet zeggen wat ivm spoilers maar toch
Nee verder in het spel al. Zit nu op de Ishikarivlaktequote:Op maandag 6 oktober 2025 12:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Bij die dual katana dude?
Of verder in de stort?
Sowieso wel tof dat je volledig vrij bent om te doen of laten wat je wil, en wanneer je wil
Die katana dude is een van de story quests die je meteen in het begin krijgt, en die kun je meteen doen.
Of zoals ik pas na 12 uur of zo.
Echt dope beats. Inderdaad erg Samurai Champloo. Hopelijk meer in toekomstige updates maar de verwachting is klein.quote:Op vrijdag 3 oktober 2025 21:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep op Spotify![]()
Zes tracks, wel weinig voor een grote game.
https://www.bandwagon.asi(...)ei-video-game-listen
quote:Op maandag 6 oktober 2025 12:33 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ben echt nog nooit pissig geworden omdat iemand iets zei over een game die ik leuk vind
Nee alleen jullie retarded meningen over mijn posts. Hou daar nou eens mee op joh. Als het je niet boeit of je stoort kan je het gewoon negeren.quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee precies. Zoiets triggert je nooit om ellenlange posts te maken om je punt maar te bewijzen en zo.
quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
Schitterend![]()
Ik bedoel gadverdamme wat lelijk![]()
Ik heb het puur over de graphics. Van de ene samurai/ninja game met een open world naar de andere..quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:44 schreef Alloch87 het volgende:
Dat GOY vergeleken wordt met AC baart me toch wel wat zorgen. Als dat de lat is...
Man, die bomen... Die waterval... Het lijken wel downies.quote:Op maandag 6 oktober 2025 13:08 schreef StateOfMind het volgende:
Schitterend![]()
Ik bedoel gadverdamme wat lelijk![]()
Haha het zit je wel echt dwars hequote:Op maandag 6 oktober 2025 14:59 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Man, die bomen... Die waterval... Het lijken wel downies.
Ehm...quote:Op maandag 6 oktober 2025 14:27 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee alleen jullie retarded meningen over mijn posts. Hou daar nou eens mee op joh. Als het je niet boeit of je stoort kan je het gewoon negeren.
Ik ga ook niet continue lopen zeiken over jouw posts, of ik het nou boeiend vind of niet.
Wat mij triggert is dingen uit zijn verband halen en mij woorden in de mond leggen, zoals die andere poster deed door te zeggen dat ik Yotei woke zou vinden.wat die helemaal lekker zelf heeft lopen verzinnen.
Echt, kap er gewoon mee. Het bespaart jullie schijnbaar maar ook mij irritatie door niet iets uit zijn verband te trekken.
Ik heb letterlijk nog nooit een boze post gemaakt omdat een andere poster kritiek had op een spel wat ik dan wel of niet leuk zou vinden.
Dat is toch ook fucking dom? Iedereen heeft zn eigen mening. Maar ik moet blijkbaar steeds mijn mening scharen achter jullie mening.
Of ik mag geen mening hebben want niet gespeeld
Nogmaals, fuck off.
En ik ga niet in discussie als mijn woorden niet worden verdraaid om jullie narrative te voeden.
20 euro te veelquote:Op maandag 6 oktober 2025 15:29 schreef StateOfMind het volgende:
Dragon Age Veilguard 15 euro bij Intertoys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |