Dankuzeer, daar gaat het hier echter niet om.quote:
En die Duitse WO I vlag is wel ok?quote:Op woensdag 24 september 2025 12:46 schreef Elan het volgende:
Terecht, voor uitingen van fascisme zou ik mijn toko ook geen platform willen bieden.
Staan die er dan op? Sowieso mag je zelf weten wat je allemaal wel en niet verkoopt als winkelketen.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En die Duitse WO I vlag is wel ok?
Daar geloof ik niets van. Je hebt altijd te maken met wet- en regelgeving alsook conformatie met geldende uitspraken van gerecht etc . Dan kun je niet onbelemmerd alles maar verkopen.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan die er dan op? Sowieso mag je zelf weten wat je allemaal wel en niet verkoopt als winkelketen.
Uiteraard.quote:Op woensdag 24 september 2025 16:29 schreef YoopY het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Je hebt altijd te maken met wet- en regelgeving alsook conformatie met geldende uitspraken van gerecht etc . Dan kun je niet onbelemmerd alles maar verkopen.
Lijkt mij logisch dat discrimerende boeken ed niet meer verkocht wordenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:35 schreef Nober het volgende:
Censuur is bol niet vreemd.
Topicreeks: Bol.com weert boeken en spullen waar Zwarte Piet op staat
ze verkopen de koran nog steeds hoor mongooltjequote:Op woensdag 24 september 2025 17:59 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Lijkt mij logisch dat discrimerende boeken ed niet meer verkocht worden
Lekker de Amerikanen spekken, goed bezig. Door mensen zoals jij gaat deze wereld naar de kloten.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
daarom koop ik bij amazon die willen gewoon geld verdienen en houden zich niet bezig met woke
yep, maar als je groots je drogredenen gaat noemen in de media, om lekker te deugen, dan ben je af.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Staan die er dan op? Sowieso mag je zelf weten wat je allemaal wel en niet verkoopt als winkelketen.
wtfquote:Op woensdag 24 september 2025 18:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik zou maar niet thuiskomen vanavond als ik jou was, ik sta al klaar met de riem.
Af voor wie? Ga jij nu niks meer kopen op bol.com? Zit ongetwijfeld een heel PR team achter die dat allemaal prima kunnen inschatten. Als het überhaupt iemand ene reet kan schelen.quote:Op woensdag 24 september 2025 18:25 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
yep, maar als je groots je drogredenen gaat noemen in de media, om lekker te deugen, dan ben je af.
Dad gaat inderdaad niemand wat aan!quote:Op woensdag 24 september 2025 16:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Uiteraard.
Wat ik bedoel is als jij als webshop item X niet meer wil verkopen je daar verder aan niemand uitleg over verschuldigd bent. Ook al staat daar niks over in de wet verder.
quote:Op woensdag 24 september 2025 18:05 schreef FlippingCoin het volgende:
daarom koop ik bij amazon die willen gewoon geld verdienen en houden zich niet bezig met woke
Ja mooi toch, die lui verkopen hun moeder nog als het wat oplevert. Kan ik er zelf gewoon wat van vinden.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:24 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wel eens Rings of Power gezien met zwarte elven en dwergen.
Krijg nog liever aids.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:24 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Wel eens Rings of Power gezien met zwarte elven en dwergen.
Bol verkoopt nagenoeg niks zelf, ze zijn in feite een tussenhandelaar.quote:Op woensdag 24 september 2025 15:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Stond er vanmorgen nog op. Ook snel er vanaf gehaald, stelletje hypocrietenquote:Op woensdag 24 september 2025 16:29 schreef YoopY het volgende:
[..]
Daar geloof ik niets van. Je hebt altijd te maken met wet- en regelgeving alsook conformatie met geldende uitspraken van gerecht etc . Dan kun je niet onbelemmerd alles maar verkopen.
Wat is daar mis mee dan?quote:Op woensdag 24 september 2025 15:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
En die Duitse WO I vlag is wel ok?
Wat is er mis met de prinsenvlag?quote:
Die lelleke oranje kleur.quote:Op vrijdag 26 september 2025 12:05 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat is er mis met de prinsenvlag?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |