Bij deze vind ik het wel plausibelquote:Op woensdag 24 september 2025 19:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is bij die generatie altijd 50/50 vind ik. De ene helft heeft echt de diagnose, de andere helft is self diagnosed met behulp van tiktok videos
Victor had altijd het oortje. Geen idee of deze au naturel isquote:
Ik ook wel ja. Heeft wel beetje zo'n autisme uitstraling.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:48 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Bij deze vind ik het wel plausibel
Leuke vraag wel.quote:
Wat ordinairquote:
Tijdens het lezen van de Binas?quote:
Mijn vader heeft dat ook lang gehad, dus niet per se iets van nu.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Waarom is een losse snor zo'n ding tegenwoordig
Samen met voetballer Pinasquote:Op woensdag 24 september 2025 19:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Tijdens het lezen van de Binas?
Stukje Cillian.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:54 schreef Pisces29 het volgende:
Die Belg heeft Peaky Blinders ogen
Nu weet ik het
Een snor bij vaders is heel normaal, of bij een politieagent. Maar bij gasten van 19 is het raar.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Mijn vader heeft dat ook lang gehad, dus niet per se iets van nu.
Top 10 gifje ditquote:
Maar door dit haar zou ik me niet door hem laten knippen. Net als een opticien met een megalelijke bril...quote:
Het is de schuld van tylenol.quote:Op woensdag 24 september 2025 19:57 schreef RipCity het volgende:
Is er ook iemand onder de 22 zonder diagnose
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |