Plaatje doet het niet.quote:Op maandag 22 september 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Dacht pak snel mijn schone dekentje (had hem uitgewassen) weg voor de kat hem inpikt. Tja was even vergeten dat ze ook een schootkat is.
[ link | afbeelding ]
Missie mislukt.
Collega van mij was vanmorgen wel erg enthouisiast.quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Iedereen die enthousiast doet over de herfst gaat ongetwijfeld altijd met de auto.
misschien was voor haar ook wel de 'lente' begonnen?quote:Op maandag 22 september 2025 21:18 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Collega van mij was vanmorgen wel erg enthouisiast.
Erik, de lente is begonnen en trok een vrolijk gezicht.
ehh je bedoelt de herfst
oh ja zei ze![]()
Zou kunnen natuurlijkquote:Op maandag 22 september 2025 21:21 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien was voor haar ook wel de 'lente' begonnen?
neequote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Iedereen die enthousiast doet over de herfst gaat ongetwijfeld altijd met de auto.
Die deed het hier wel. En dat is een mummie.quote:Op maandag 22 september 2025 21:20 schreef Ama het volgende:
Dan deed die andere het vast ook niet waar ik vroeg of dit nou een mummie of een zombie is.
[ afbeelding ]
En na verloop van tijd wordt het ongemakkelijk warm.quote:Op maandag 22 september 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
Het is wel schattig hoor dat ze op schoot ligt maar het is ook wel een beetje vervelend dat je echt gewoon niks kan.
Ja op het dekentje die ik eigenlijk een beetje kattenhaar vrij probeerde te houden.quote:
Goed idee. ik ga ook even een bakkie zettenquote:Op maandag 22 september 2025 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja ik ben maar aan de thee inmiddels
gewoon tijdelijk aan overgevenquote:Op maandag 22 september 2025 21:21 schreef Ama het volgende:
Het is wel schattig hoor dat ze op schoot ligt maar het is ook wel een beetje vervelend dat je echt gewoon niks kan.
Wat een gare website dat het de ene keer wel werkt en de andere keer weer niet.quote:Op maandag 22 september 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Die deed het hier wel. En dat is een mummie.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja op het dekentje die ik eigenlijk een beetje kattenhaar vrij probeerde te houden.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:22 schreef Recce het volgende:
[..]
En na verloop van tijd wordt het ongemakkelijk warm.
Ja het begin is wel heel schattig maar op den duur denk je goh een glas drinken is wel chill ofzo.quote:Op maandag 22 september 2025 21:23 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon tijdelijk aan overgeven
maar ik snap je punt, ik heb ook liever een kat die naast me ligt of rustig heen en weer loopt (langs een hangende arm/hand zeg maar)
hapse!quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef mschol het volgende:
even kijken of mn pita broodjes afgekoeld zijn, kan ik gyros erin dumpen
#geenhittebestendigehanden
Ik begrijp nog steeds niet hoe je zo laat avondeten kunt doen zonder eerst een pak koekjes ofzo leeg te hebben gegeten.quote:Op maandag 22 september 2025 21:25 schreef mschol het volgende:
even kijken of mn pita broodjes afgekoeld zijn, kan ik gyros erin dumpen
#geenhittebestendigehanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |