Drink even een liter Chocomel, daar knap je wel weer van op.quote:Op maandag 22 september 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAMAARIKBENBOOS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zegt vlinder weer dat ik normaal moet doen
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommerquote:
I'M BAAAAAAAAAAAAAAAADquote:Op maandag 22 september 2025 21:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik hoor dit incl. deuntje nu in mijn hoofd.
Nou, maar even doorbijten dan. Hoe is het daar met de verwarming?quote:Op maandag 22 september 2025 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je dikke hoerenmoeder op een bakbrommer![]()
Over 4378 uur is het weer lente
Kerstmarkt is wel leukquote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Ik vind de herfst echt heel matig en de winter ook want koud maar de winter is nog gezellig ofzo.
ja, niet.quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou, maar even doorbijten dan. Hoe is het daar met de verwarming?
Ja, in de herfst zijn de naaktslakken natuurlijk ook weer extra actief op de fietspaden.quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Iedereen die enthousiast doet over de herfst gaat ongetwijfeld altijd met de auto.
quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Iedereen die enthousiast doet over de herfst gaat ongetwijfeld altijd met de auto.
Enige voordeel misschien aan twee of drie weken thuis moeten blijven straks.quote:Op maandag 22 september 2025 21:16 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, in de herfst zijn de naaktslakken natuurlijk ook weer extra actief op de fietspaden.
Ze verkopen dit jaar wel steeds leukere dingen voor Halloween bij de Action enz. Wel leuk dat het steeds meer gaat leven.quote:
Plaatje doet het niet.quote:Op maandag 22 september 2025 21:16 schreef Ama het volgende:
Dacht pak snel mijn schone dekentje (had hem uitgewassen) weg voor de kat hem inpikt. Tja was even vergeten dat ze ook een schootkat is.
[ link | afbeelding ]
Missie mislukt.
Collega van mij was vanmorgen wel erg enthouisiast.quote:Op maandag 22 september 2025 21:14 schreef Ama het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |