Wat heb je nou weer gezegd.quote:Op maandag 22 september 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee's baaaaaaaaaaaaaaaaaaad
Bekijk deze YouTube-video
Wat sta je nou stoer te doen. Is gewoon kalksteen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
dole mite is my name
and f-cking up motherf-ckers is my game
He's bad,
He's outta sight..
His name is..
DOLEMITE
niks ergs, gewoon wat D66 volk van weerwoord gediend.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niks ergs, gewoon wat D66 volk van weerwoord gediend.
ofwel: tot in november ergens
Groetjes aan dimmiequote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZEEGGGG OUWEEquote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie moet het anders doen dan?quote:Op maandag 22 september 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dan zelf m'n Milka regelen?
Welnee, zelfs al bij overlijden notarieel vastgelegd:quote:Op maandag 22 september 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dan zelf m'n Milka regelen?
quote:Op maandag 22 september 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, zelfs al bij overlijden notarieel vastgelegd:
"Op conto van overledene zal tot 2047 milka geleverd worden aan crediteur met name 'CherryLips.'"
Morgen een lange dag, maar overmorgen weer zoeentje als nu.quote:Op maandag 22 september 2025 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien had je dit even nodig
Ja blijf gewoon daar weg want hier kun je gewoon gezellig praten.quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom ga ik eigenlijk nog naar pol..
eigenlijk
waarom
Alleen maar verliezers.quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom ga ik eigenlijk nog naar pol..
eigenlijk
waarom
Misschien he.quote:Op maandag 22 september 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAMAARIKBENBOOS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zegt vlinder weer dat ik normaal moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |