Geen idee. Misschien is een nieuwe toner cassette al een oplossing. Maarja, ik print echt zelden wat, en dat kan ook op kantoor, daar staat een mooie multifunctional. Die kan zelfs in kleur printen en dubbelzijdig.quote:Op maandag 22 september 2025 20:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
misschien moet je hem even opnieuw kalibreren
Wat heb je nou weer gezegd.quote:Op maandag 22 september 2025 20:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heeeeeeeeee's baaaaaaaaaaaaaaaaaaad
Bekijk deze YouTube-video
Wat sta je nou stoer te doen. Is gewoon kalksteen.quote:Op maandag 22 september 2025 20:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
dole mite is my name
and f-cking up motherf-ckers is my game
He's bad,
He's outta sight..
His name is..
DOLEMITE
niks ergs, gewoon wat D66 volk van weerwoord gediend.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
niks ergs, gewoon wat D66 volk van weerwoord gediend.
ofwel: tot in november ergens
Groetjes aan dimmiequote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ZEEGGGG OUWEEquote:Op maandag 22 september 2025 20:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie moet het anders doen dan?quote:Op maandag 22 september 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dan zelf m'n Milka regelen?
Welnee, zelfs al bij overlijden notarieel vastgelegd:quote:Op maandag 22 september 2025 21:00 schreef CherryLips het volgende:
Moet ik dan zelf m'n Milka regelen?
quote:Op maandag 22 september 2025 21:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Welnee, zelfs al bij overlijden notarieel vastgelegd:
"Op conto van overledene zal tot 2047 milka geleverd worden aan crediteur met name 'CherryLips.'"
Morgen een lange dag, maar overmorgen weer zoeentje als nu.quote:Op maandag 22 september 2025 21:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien had je dit even nodig
Ja blijf gewoon daar weg want hier kun je gewoon gezellig praten.quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom ga ik eigenlijk nog naar pol..
eigenlijk
waarom
Alleen maar verliezers.quote:Op maandag 22 september 2025 21:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
waarom ga ik eigenlijk nog naar pol..
eigenlijk
waarom
Misschien he.quote:Op maandag 22 september 2025 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
JAMAARIKBENBOOS
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dan zegt vlinder weer dat ik normaal moet doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |