pfffftt klinkt wel vermoeiend hoorquote:Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met die chip wil ik wel iedere taal met bijhorende dialecten kunnen spreken, schrijven, lezen, verstaan en begrijpen.
Als je het allemaal vloeiend kan kost het geen moeite, dat is het mooiequote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef mschol het volgende:
[..]
pfffftt klinkt wel vermoeiend hoor
Ik speel gewoon in een brandende wereld.quote:Op maandag 22 september 2025 23:10 schreef kwiwi het volgende:
Nou, brandweertraining voor over een jaar is ook weer gepland. 3 dagen in een brandend huis spelen
dat vroeg hij nietquote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het allemaal vloeiend kan kost het geen moeite, dat is het mooie
Dit dus.quote:Op maandag 22 september 2025 23:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als je het allemaal vloeiend kan kost het geen moeite, dat is het mooie
quote:Op maandag 22 september 2025 23:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik speel gewoon in een brandende wereld.
quote:Ik ben Georg F. Wilhelm, Duitse begunstigde, investeerder en CEO van de Schaeffler Group. Ik ben een van de eigenaren van de Schaeffler Group. Ik heb 25 procent van mijn privévermogen aan een goed doel geschonken. Ik heb besloten om ¤ 1.700.000,00 aan u te schenken als investering. Bent u geïnteresseerd in mijn beleggingsfonds? Neem dan nu contact met ons op om een aanvraag in te dienen.
Al enige idee wat je er mee wil gaan doen?quote:
sorry hoor..quote:Op maandag 22 september 2025 23:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit jij nou weer te wijsneuzen op de late avond
Waarschijnlijk ook een chip.quote:Op maandag 22 september 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat leuk dat die man zo goed Nederlands kan zeg![]()
Huis kopen.quote:Op maandag 22 september 2025 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Al enige idee wat je er mee wil gaan doen?
awww thnxquote:Op maandag 22 september 2025 23:15 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou wijsneuzen mogen best blijven hoor![]()
Mazzeltje hoor! En met 1,7 miljoen kun je gelukkig nog net wat in Groningen kopen tegenwoordig.quote:
quote:Op maandag 22 september 2025 23:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan is het ook wel op daarna gelijk.
Een klushuis.quote:Op maandag 22 september 2025 23:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mazzeltje hoor! En met 1,7 miljoen kun je gelukkig nog net wat in Groningen kopen tegenwoordig.
Nee is logisch. Vorig jaar had je ons nog niet zo in je hart gesloten. Nu wel. Daardoor is het drukker in je hart en moet het harder werkenquote:Op maandag 22 september 2025 23:19 schreef Nattekat het volgende:
Oh, mijn horloge heeft toch gesynchroniseerd
Hartslag 210 genot. Vorig jaar is mijn maximale hartslag vastgesteld op 200, verdacht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |