quote:Op maandag 22 september 2025 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat ga ik nu ervaren. Want dit is de eerste keer dat ze wat komen leveren. Zijn al sinds half 12 onderweg
quote:GoFo Express (De slechtste bezorgdienst) : r/shipping
Reddit · r/shipping
90+ reacties · 6 maanden geleden
GoFo Express, net als Uniuni, is een oplichterij met ingehuurde dieven die valse leveringen faken. Ik heb de bezorger betrapt op het stelen en ...
Nou lekker dan.quote:
Ik heb een kleurplaat voor luie mensen gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2025 16:02 schreef Ama het volgende:
Ik weet nog niet of ik vandaag een kleurplaat ga inkleuren.![]()
Eerst even nu Tonnano kijken, spinoff van de serie Mocro Maffia. Ik hoop dat het net zo goed is want Mocro Maffia was wel een erg vette serie.
Dat klinkt echt heel vet. Alsof er een vliegende draak dat pakketje komt bezorgen.quote:Op maandag 22 september 2025 16:02 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn pakketje wordt bezorgd door Dragonfly. Nog nooit van gehoord
tis wel reddit dus als je zoute pretzels hebt kun je die nemenquote:
PostNL flikkert het tegenwoordig al voor de deur voor je er überhaupt kan zijn als ze aanbellen, hoe snel je ook heen loopt.quote:Op maandag 22 september 2025 16:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou met PostNL en DHL heb ik weinig te klagen.
Ik een kleurplaat van een sneeuwstorm.quote:Op maandag 22 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb een kleurplaat voor luie mensen gemaakt.
Vol met zebra's en pinguïns.
Godverquote:Op maandag 22 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
True.quote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis wel reddit dus als je zoute pretzels hebt kun je die nemen
Hier niet maar deze buurt is anders denk ikquote:Op maandag 22 september 2025 16:06 schreef Ama het volgende:
[..]
PostNL flikkert het tegenwoordig al voor de deur voor je er überhaupt kan zijn als ze aanbellen, hoe snel je ook heen loopt.
quote:Op maandag 22 september 2025 16:05 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik krijg alles netjes binnen van ze tot op heden.quote:Op maandag 22 september 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind tegenwoordig DHL net iets beter denk ik.
Vooral intelligenter personeel volgens mij. Ze brengen de pakketjes in mijn schuurtjequote:Op maandag 22 september 2025 16:07 schreef Ama het volgende:
Ik vind tegenwoordig DHL net iets beter denk ik.
Ik met PostNL en DHL ook wel maar goed ik laat hier ook van alles voor de deur neerleggen, kan gewoon en ook geen gezeik met dat het pakketje ineens ergens anders is.quote:Op maandag 22 september 2025 16:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik krijg alles netjes binnen van ze tot op heden.
Ja kijk het ligt niet aan mij.quote:Op maandag 22 september 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
DHL is de laatste tijd wel de best mogelijke bezorgdienst geloof ik
Opmerkelijkquote:Op maandag 22 september 2025 16:10 schreef Ama het volgende:
Maar goed UPS wist de vorige keer tien kilo kattenvoer kwijt te raken, dat vond ik nog best netjes eigenlijk. Heb er uiteindelijk ook niet voor hoeven te betalen dus dat scheelt.
Die rennen iig niet meteen na het aanbellen al weg. Tijdje geleden dat ik een pakketjes bezorger van PostNL volgens mij in het echt heb gezien die voor mij kwam.quote:Op maandag 22 september 2025 16:09 schreef gianni61 het volgende:
DHL is de laatste tijd wel de best mogelijke bezorgdienst geloof ik
Hier doen de buren ook niet moeilijk.quote:Op maandag 22 september 2025 16:08 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik met PostNL en DHL ook wel maar goed ik laat hier ook van alles voor de deur neerleggen, kan gewoon en ook geen gezeik met dat het pakketje ineens ergens anders is.
Zelf opgegeten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |