abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8673454
Renesse...2 jaar geleden gingen we naar rennese met een man of 10. Voor het uitgaan ingedronken... in het dorp nog ff een kroegje binnen gegaan en tegen een uur of 11 de disco in.... Op een gegeven moment krijg ik contact met een meisje.. kijken....lachen....dansen...dus ik begin tegen haar aan te praten.. maar ze reageerde een beetje vaag en op een gegeven liep ik maar weg want ik snapte er niks van....... hoor ik later van een vriend dat het een duitse was...
wik nie
pi_8673491
oeps.... moest onder versier blunders....... srry
wik nie
pi_8673520
Hallo mädchen, brauchst du etwas zu trinken?
Oder ist dein lover hier heute abend?

Of zo iets... Moet je in Winschoten op stap gaan, verstaan ze alleen plat Gronings of duits. Weet je wel van tevoren waar je aan toe bent.

pi_8673584
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:14 schreef BladE-l----- het volgende:
Hallo mädchen, brauchst du etwas zu trinken?
Oder ist dein lover hier heute abend?

Of zo iets... Moet je in Winschoten op stap gaan, verstaan ze alleen plat Gronings of duits. Weet je wel van tevoren waar je aan toe bent.

Hmm is het daar ondertussen zo erg veranderd?
Dacht dat het altijd wel mee viel met dat gronings en zeker geen duits gehoord daar.
pi_8673600
Ziehe mal deine Mösi raus einander. Lass mich den Popo anschauen. .
pi_8673624
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:11 schreef fruitmandje het volgende:
Renesse...2 jaar geleden gingen we naar rennese met een man of 10. Voor het uitgaan ingedronken... in het dorp nog ff een kroegje binnen gegaan en tegen een uur of 11 de disco in.... Op een gegeven moment krijg ik contact met een meisje.. kijken....lachen....dansen...dus ik begin tegen haar aan te praten.. maar ze reageerde een beetje vaag en op een gegeven liep ik maar weg want ik snapte er niks van....... hoor ik later van een vriend dat het een duitse was...
2 jaar geleden...en dat meld je ons nu pas

pi_8673721
quote:
Op zondag 23 februari 2003 21:13 schreef fruitmandje het volgende:
oeps.... moest onder versier blunders....... srry
knip en plak je post daar even heen als je wilt
Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')