SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Soeverein, logisch dat hij geen belasting betaalt.quote:Op zondag 21 september 2025 14:07 schreef ZaZoe het volgende:
Max soeverein tot nu toe, maar dit is nog niet gespeeld,.. kan nog van alles gebeuren
Was een kusje.quote:
Dat heet Monegaskischquote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Soeverein, logisch dat hij geen belasting betaalt.
een klapband op het rechte stuk zou prima zijnquote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef greysbones het volgende:
Norris ook 35 ronden op de mediums
bizar
je zou denken dat het een keer mis moet gaanquote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef pmponer het volgende:
[..]
een klapband op het rechte stuk zou prima zijn
Die gaat straks ook nog naar rood, als ie die nog heeftquote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het gewoon irritant dat Norris zo lang door kan gaan
Nou ja dat hebben we hier al eens gezien, met daarna een zeldzaam foutje van de goat tijdens de herstart.quote:Op zondag 21 september 2025 14:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou denken dat het een keer mis moet gaan
Paniek strategie.quote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
Och, komt niet dichterbij.quote:Op zondag 21 september 2025 14:08 schreef Nattekat het volgende:
maar dat was binnen het window waarin de banden konden functionerenquote:Op zondag 21 september 2025 14:09 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nou ja dat hebben we hier al eens gezien, met daarna een zeldzaam foutje van de goat tijdens de herstart.
Dat window lijkt wel oneindig grootquote:Op zondag 21 september 2025 14:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar dat was binnen het window waarin de banden konden functioneren
Nee, het zou heel bijzonder zijn als de RBR zelfs daar nu opeens goed blijkt. Verwacht ik eerlijk gezegd ook niet.quote:Op zondag 21 september 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Singapore is het grote vraagteken. Eerlijk gezegd verwacht ik geen wonderen.
We gaan het zien, als Red Bull er goed bij zit is dat erg netjes.quote:Op zondag 21 september 2025 14:11 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee, het zou heel bijzonder zijn als de RBR zelfs daar nu opeens goed blijkt. Verwacht ik eerlijk gezegd ook niet.
Pirelli had vorige week ook al te harde banden meegenomen.quote:Op zondag 21 september 2025 14:12 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ben toch niet de enige die zich herinnerd dat rond deze tijd vorig seizoen iedereen over de boardradio over "tyres are gone" aan het janken was?
Gestart op mediums toch?quote:
ze zijn de weg kwijtquote:Op zondag 21 september 2025 14:14 schreef Nattekat het volgende:
Ze wilden een undercut doen op de harde band?
Wie?quote:
38 ronden op de mediumsquote:
Lijkt wel Ajax.quote:Op zondag 21 september 2025 14:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
McLaren choked richting het einde van het seizoen toe.
Met een normale stop hadden ze er voor gezeten.quote:Op zondag 21 september 2025 14:16 schreef Nattekat het volgende:
Hoe wilde McLaren die undercut precies doen?
Premium nemen.quote:
Je moederquote:
Heb je gezien waar Yuki de baan op kwam?quote:Op zondag 21 september 2025 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met een normale stop hadden ze er voor gezeten.
En had Norris gereden waar Lawson nu rijdt.
Yuki kogelde hem er perfect voor. anders was lawson weg geweestquote:Op zondag 21 september 2025 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je gezien waar Yuki de baan op kwam?
Nipt voor Lawson inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2025 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Heb je gezien waar Yuki de baan op kwam?
Misschien 50 jaar geleden.quote:
Wat?quote:
volgens mij was met in en uitrijden max snellerquote:
Tegenquote:Op zondag 21 september 2025 14:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Nog 1 muurtje en SC om het af te maken bois?
yuki een tikkie terug?quote:Op zondag 21 september 2025 14:19 schreef vul_maar_in het volgende:
Nog 1 muurtje en SC om het af te maken bois?
Max neemt geen risico. Full push.quote:Op zondag 21 september 2025 14:20 schreef franske19 het volgende:
[..]
Als ik Norris was zou ik ook max risico nemen nu.
Clowns plaatjequote:Op zondag 21 september 2025 14:20 schreef Tijn het volgende:
Wel leuk dat Ferrari weer helemaal terug is dit weekend
Called it.quote:
Reclamequote:Op zondag 21 september 2025 14:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Reclame tijdens Max pit mag dat van de E.U.?
premium nemenquote:Op zondag 21 september 2025 14:21 schreef vul_maar_in het volgende:
F1 kijken op viaplay als je ook gewoon F1tv kunt koppelen aan je viaplay?quote:Op zondag 21 september 2025 14:21 schreef vul_maar_in het volgende:
Zal dat eens bekijken. heb het letterlijk vorige week gekocht.quote:Op zondag 21 september 2025 14:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
F1 kijken op viaplay als je ook gewoon F1tv kunt koppelen aan je viaplay?
Je had beter f1tv kunnen nemen. Goedkoper en geen reclame tijdens sessies.quote:Op zondag 21 september 2025 14:23 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Zal dat eens bekijken. heb het letterlijk vorige week gekocht.
ik was net even de huidige prijzen aan het zoeken want dit leek mij idd ookquote:Op zondag 21 september 2025 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had beter f1tv kunnen nemen. Goedkoper en geen reclame tijdens sessies.
*Op zijn handen gaat zittenquote:
koste me heel weinig via ziggo en ik was te lui om een nieuw account aan te maken. i'll do better next yearquote:Op zondag 21 september 2025 14:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je had beter f1tv kunnen nemen. Goedkoper en geen reclame tijdens sessies.
f1tv is altijd goedkoper geweest dan viaplayquote:Op zondag 21 september 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was net even de huidige prijzen aan het zoeken want dit leek mij idd ook
Leuk dat je er bentquote:Op zondag 21 september 2025 14:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik was net even de huidige prijzen aan het zoeken want dit leek mij idd ook
nizno is er al een hele poosquote:
het valt hem nu pas opquote:
Weet ik, maar dan mag ik het toch nog steeds leuk vinden?quote:
je vindt het nu pas leuk?quote:Op zondag 21 september 2025 14:26 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Weet ik, maar dan mag ik het toch nog steeds leuk vinden?
nee dat niet want er was iets met 12 maand moeten nemen en toen bij viaplay genoeg hebben aan het aantal maanden racenquote:Op zondag 21 september 2025 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
f1tv is altijd goedkoper geweest dan viaplay
Tuurlijk niet, al de hele tijdquote:
yes ik heb 3 maandjes voor iets van 12 euro.quote:Op zondag 21 september 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat niet want er was iets met 12 maand moeten nemen en toen bij viaplay genoeg hebben aan het aantal maanden racen
samen met NOR dan?quote:Op zondag 21 september 2025 14:27 schreef Tijn het volgende:
Yuki moet wel even gaan oppassen nu, want samen met Lawson eraf kunnen we niet hebben
Norris meenemenquote:Op zondag 21 september 2025 14:27 schreef Tijn het volgende:
Yuki moet wel even gaan oppassen nu, want samen met Lawson eraf kunnen we niet hebben
quote:Op zondag 21 september 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
Moet ik nou echt voor Hamilton juichen?
Neequote:Op zondag 21 september 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
nee, alleen hem het even gunnenquote:Op zondag 21 september 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2025 14:27 schreef Nattekat het volgende:
En dan darten niet kunnen kijken op viaplayquote:Op zondag 21 september 2025 14:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
nee dat niet want er was iets met 12 maand moeten nemen en toen bij viaplay genoeg hebben aan het aantal maanden racen
mis je niets aan.quote:Op zondag 21 september 2025 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan darten niet kunnen kijken op viaplay
Van plek 2 naar 3 is niet echt DotD waardig.quote:
Oh nee toch. Maar goed...quote:Op zondag 21 september 2025 14:27 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En dan darten niet kunnen kijken op viaplay
dan zeg je maar hup Ferrariquote:
mijn laptop weigerde te accepteren dat ik STR DOTD wilde stemmen.quote:
Ja, hij zorgt ervoor dat Norris niks kan.quote:Op zondag 21 september 2025 14:30 schreef PirE het volgende:
Als Lawson slim is houdt hij Yuki in DRS-range.
Russell en Lawson zijn ook een stuk beter bezig dan Antonelli en Hamilton. De winnaar daar is DotD niet voor.quote:Op zondag 21 september 2025 14:28 schreef PirE het volgende:
[..]
Van plek 2 naar 3 is niet echt DotD waardig.
best jammer van de voorspellingquote:
dat waren alleen britten met verwachtingen toch?quote:
ook heel gevaarlijkquote:
Ik net ook heel evenquote:Op zondag 21 september 2025 14:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat waren alleen britten met verwachtingen toch?
Ga nou niet jinxenquote:
Max is immuun voor Jinxquote:
terechtquote:Op zondag 21 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
wauw ik mag op mn mobiel ook niet op stroll stemmen voor DotD
de yes knop wordt gewoon niet geaccepeerd
quote:Op zondag 21 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
Dan maar op Piastri stemmenquote:Op zondag 21 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
Stukje zelfbescherming.quote:Op zondag 21 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
je moet gewoon eerlijk kunnen stemmen.quote:
Zo'n bug waar nooit iemand achter zal komen.quote:Op zondag 21 september 2025 14:34 schreef Nizno het volgende:
Stroll is gewoon not donequote:Op zondag 21 september 2025 14:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
je moet gewoon eerlijk kunnen stemmen.
als ze bepaalde drivers uit hebben staan dan is het niets waard (naja dat wisten we allang uiteraard)
ik heb hem geen ramen zien likken vandaag dus gun hem DotDquote:
of rpm heeft iets gedaanquote:Op zondag 21 september 2025 14:35 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zo'n bug waar nooit iemand achter zal komen.
Garrixquote:
heel veel geld verdienen met plaatjes draaienquote:
quote:Op zondag 21 september 2025 14:36 schreef vul_maar_in het volgende:
hoezo stroll dotd omdat ie niet in de muur zat?
quote:Op zondag 21 september 2025 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb hem geen ramen zien likken vandaag dus gun hem DotD
quote:Op zondag 21 september 2025 14:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel veel geld verdienen met plaatjes draaien USB-sticks pluggen
en nederlands
mwahhh hij doet wel iets meer dan datquote:
10 Seconde strafquote:Op zondag 21 september 2025 14:38 schreef SiGNe het volgende:
Max gewoon aan het weaven voor hij de finish over reed
Failquote:Op zondag 21 september 2025 14:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hamilton met een alibipoging
+5 niks aan de hand.quote:Op zondag 21 september 2025 14:38 schreef PirE het volgende:
Georgie Russell boos op de radio omdat Verstappen slingert op het recht stuk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |