SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Yep, oorspronkelijk had ik verlof t/m morgen maar ivm overlijden verlof teruggeven en op advies van HR 'bijzonder' verlof aangevraagdquote:Op zondag 21 september 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende: [..] Ook wel lekker misschien, even terug naar het dagelijks leven.
Ja dat is wel zo fijn, dat je de vakantiedagen terug krijgt. Want vakantie was het de laatste week natuurlijk niet.quote:Op zondag 21 september 2025 10:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep, oorspronkelijk had ik verlof t/m morgen maar ivm overlijden verlof teruggeven en op advies van HR 'bijzonder' verlof aangevraagd
Veel plezierquote:Op zondag 21 september 2025 11:35 schreef Haags het volgende:
Straks op visite bij m'n ouders. Zin an.
Goedemorgen. Fijn opgestaan in je nieuwe badjas?quote:
quote:
quote:Op zondag 21 september 2025 11:44 schreef CherryLips het volgende:
Hierdoor vertrouw ik niemand meer.
Heb hem nu weer heerlijk aan ja.quote:Op zondag 21 september 2025 11:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Goedemorgen. Fijn opgestaan in je nieuwe badjas?
Mijn afspraak van vandaag wasr ik me op had verheugd gaat overigens niet door
Mooiquote:Op zondag 21 september 2025 11:54 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb hem nu weer heerlijk aan ja.Ah dat is wel jammer set.
volgende keer niet zo verzaken dusquote:Op zondag 21 september 2025 11:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eerste badmintonwedstrijd gehad vandaag. Ik deed nog niet mee. 0-8 verloren.
Ik weet niet of het beter zou zijn gegaan als ik er wel bij was.quote:
doe eens wat zelfverzekerder!quote:Op zondag 21 september 2025 11:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik weet niet of het beter zou zijn gegaan als ik er wel bij was.
In ieder geval als het om een rijbewijs gaatquote:Op zondag 21 september 2025 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iets wat ze in Thailand al hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |