quote:schaamluis, ook wel "platjes" genoemd, zien eruit als kleine, geelwitte krabachtige insecten van ongeveer 1 tot 3 millimeter groot, die vastgeklampt zitten aan schaamhaar, baardharen, of wimpers. Je kunt ook witte of gele puntjes zien, dit zijn hun eitjes die aan het haar vastzitten, en grijsblauwe plekjes op de huid, wat luizenbeten zijn.
ja hallo hè, daar gaat een hele ballotageprocedure aan vooraf, zodra er een plek vrijkomt.quote:Op zondag 21 september 2025 09:27 schreef Hyaenidae het volgende:
Geil, waar is deze woongroep en kan ik me aanmelden voor de volgende sessie?
Is het hebben van 32cm zwart vlees niet genoeg voor een eenmalige wildcard?quote:Op zondag 21 september 2025 21:57 schreef Voos_Kogels het volgende:
[..]
ja hallo hè, daar gaat een hele ballotageprocedure aan vooraf, zodra er een plek vrijkomt.
We kunnen alleen maar mensen van bepaalde signatuur gebruiken die passen bij de algehele sfeer van de macrobiotische woongroep.
Ook nooit begrepen waarom schaamluizen platjes heten. Zo plat zijn ze toch niet?quote:Op zondag 21 september 2025 01:47 schreef embedguy het volgende:
Voor die genen die ook geen idee heeft waar ts het over heeft:
[..]
Haha, als een soort mystery guest dus?quote:Op zondag 21 september 2025 22:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Is het hebben van 32cm zwart vlees niet genoeg voor een eenmalige wildcard?
Je bent er zo vanaf. Scheren i.d.d..quote:Op zondag 21 september 2025 02:11 schreef YoopY het volgende:
Dat wordt 3 weken krabben...
Tip: scheer al het haar weg. Overal. Dikke vette crème erop en hopen op snelle genezing. (naast wat je van de dokter mee krijgt)
Sterkte.
Voor de jaren 90 kwam het kennelijk best veel voor. Vaker dan ongemakjes zoals chlamydia. Tegenwoordig is het echt zeldzaam. Ik ken velen die chlamydia hebben gehad. Maar schaamluis... nooit van gehoord dat iemand dat had.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:36 schreef Horzula het volgende:
Dat schaamluizen bijna uitgestorven zouden zijn hoor ik al jaren. Valt tegen.
Museumplein gisterenquote:Op zondag 21 september 2025 00:09 schreef Voos_Kogels het volgende:
Tijdens een gezellige woongroeporgie
Ja hoor. Maar het waren/zijn meest homo's die het af en toe nog krijgen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 11:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Voor de jaren 90 kwam het kennelijk best veel voor. Vaker dan ongemakjes zoals chlamydia. Tegenwoordig is het echt zeldzaam. Ik ken velen die chlamydia hebben gehad. Maar schaamluis... nooit van gehoord dat iemand dat had.
Wat heb jij allemaal gedaan in je leven waardoor je deze ervaring hebt?!quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:36 schreef Horzula het volgende:
[..]
Je bent er zo vanaf. Scheren i.d.d..
Helaas verkopen ze geen middelen meer tegen schaamluis bij de drogist. Spul met malathion werkte als een trein.
Permetrinezalf schijnt ook te helpen en kan bij sommige apotheken zonder recept gekocht worden. (Al kocht ik het tegen schurft).
Dat schaamluizen bijna uitgestorven zouden zijn hoor ik al jaren. Valt tegen.
Seks, Incel.quote:Op zondag 12 oktober 2025 17:53 schreef LXIV het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gedaan in je leven waardoor je deze ervaring hebt?!
Dat heb ik ook wel eens gedaan, maar toch niet regelmatig besmet geraakt met parasietenquote:
Als je ouder wordt kan je immuunsysteem het minder hacken (schurft) als je veel reist kun je bedwantsen krijgen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:07 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens gedaan, maar toch niet regelmatig besmet geraakt met parasieten
Bedwantsen heb ik wel eens last van gehad. In Afrika. Gelukkig heb ik ze niet meegenomen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:13 schreef Horzula het volgende:
[..]
Als je ouder wordt kan je immuunsysteem het minder hacken (schurft) als je veel reist kun je bedwantsen krijgen.
Platjes van seks.
Parijs zit er vol mee. Daar slaap ik regelmatig.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Bedwantsen heb ik wel eens last van gehad. In Afrika. Gelukkig heb ik ze niet meegenomen.
Dat hoorde ik ook toen ik informatie zocht over dit onderwerp. Gelukkig kunnen die bedwantsen geen ziektes overdragen. Vond het wel een vies.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:22 schreef Horzula het volgende:
[..]
Parijs zit er vol mee. Daar slaap ik regelmatig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |