Lastig om er zelf weer vanaf te komen zonder verdelgingsdienst. Ik doe al mijn kleding schoon en vuil in aparte plastic tassen in een plastic reistas die ik nooit op de grond zet en alle spullen gaan daar 's nachts in.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:43 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook toen ik informatie zocht over dit onderwerp. Gelukkig kunnen die bedwantsen geen ziektes overdragen. Vond het wel een vies.
Verstokte hippies en verdwaalde linkse meisjes die los gaan op elkaar in een waas van drank en drugsquote:woongroeporgie
psychosegangbangquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:25 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Verstokte hippies en verdwaalde linkse meisjes die los gaan op elkaar in een waas van drank en drugs
Als een kutje stinkt moet je er weg van blijven…quote:Op zondag 12 oktober 2025 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:
eerdt even die stinkkutten kammen met zo’n luizenkam voor je aan de slag gaat
Er was een aantal jaren geleden wel ineens een hype dat er in Parijs een hele plaag was van bedwantsen. Ze zouden niet alleen overvloedig aanwezig zijn in hotels, maar ze zouden ook in de métro zitten en in de treinen van de SNCF. Uiteindelijk bleek het toch een beetje en hoax te zijn en bleek het allemaal mee te vallen.quote:Op zondag 12 oktober 2025 19:22 schreef Horzula het volgende:
Parijs zit er vol mee. Daar slaap ik regelmatig.
Alleen heeft hij ze in dit geval van de heren gekregenquote:Op zondag 12 oktober 2025 20:12 schreef FlippingCoin het volgende:
eerdt even die stinkkutten kammen met zo’n luizenkam voor je aan de slag gaat
Ze zaten daar altijd al en met de Olympische Spelen was het topdrukte voor de insectenverdelgers.quote:Op zondag 12 oktober 2025 21:40 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Er was een aantal jaren geleden wel ineens een hype dat er in Parijs een hele plaag was van bedwantsen. Ze zouden niet alleen overvloedig aanwezig zijn in hotels, maar ze zouden ook in de métro zitten en in de treinen van de SNCF. Uiteindelijk bleek het toch een beetje en hoax te zijn en bleek het allemaal mee te vallen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |