Wat jij wil, even goede vrienden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat geen trollen maar een eigen mening. Waarschijnlijk leest deze user andere media of staat hij/zij anders in het leven dan jou.
Omdat?quote:
Het was meer in het algemeen bedoeld maar ik begrijp dat je het zo zou kunnen lezen.quote:Op maandag 22 september 2025 11:54 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee naar meerdere users, dat maakt niet dat het dan ineens geoorloofd is.
'Heel rechts is een fascist'quote:
De wereld en FOK! zouden een andere mening moeten leren verdragen. Persoonlijke aanvallen gaan gewoon wegquote:Op maandag 22 september 2025 12:17 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Wat jij wil, even goede vrienden.
Maar het ontspoord aardig zo
Dus dan mag je dat met de persoonlijke aanval bestrijden of zo? Ik vind het rete-irritant als ik zo een topic vol persoonlijke kwalificaties door moet lezen. Veel irritanter dan iemand met een gekke mening.quote:Op maandag 22 september 2025 11:53 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tussen een "afwijkende mening" en agenten afschilderen als incompetent en criminelen verheerlijken zit nogal wat ruimte.
Nu is het niet herkennen van notoire trollen wel een bekend fenomeen onder de crewquote:Op maandag 22 september 2025 12:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat geen trollen maar een eigen mening. Waarschijnlijk leest deze user andere media of staat hij/zij anders in het leven dan jou.
Dat mag jij vinden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu is het niet herkennen van notoire trollen wel een bekend fenomeen onder de crew
Persoonlijke aanvallen worden weggehaald en daar zijn er niet heel veel van. Er wordt vnl gereageerd op de posts die geplaatst worden.quote:Op maandag 22 september 2025 12:21 schreef recursief het volgende:
Dus dan mag je dat met de persoonlijke aanval bestrijden of zo? Ik vind het rete-irritant als ik zo een topic vol persoonlijke kwalificaties door moet lezen. Veel irritanter dan iemand met een gekke mening.
Ik heb nooit persoonlijke aanvallen gedaan zelf, maar mevrouw heeft zogenaamd ook al bij de elite eenheid gezeten, terwijl de enige vrouw die daar heeft gezeten dood is geschoten.https://www.ad.nl/binnenl(...)ons-meisje~a558218e/quote:Op maandag 22 september 2025 12:21 schreef Jippie het volgende:
[..]
De wereld en FOK! zouden een andere mening moeten leren verdragen. Persoonlijke aanvallen gaan gewoon weg
Ze worden wel herkend, er wordt alleen niks mee gedaan.quote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu is het niet herkennen van notoire trollen wel een bekend fenomeen onder de crew
Dan nog denk ik dat rapporteren beter gaat helpen dan een stroom ad hominems.quote:Op maandag 22 september 2025 12:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
we doen er wel wat mee, dat wordt alleen niet gezienquote:Op maandag 22 september 2025 13:46 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ze worden wel herkend, er wordt alleen niks mee gedaan.
ja begon al in de OP feitelijkquote:Op maandag 22 september 2025 12:12 schreef Drxx het volgende:
NWS / Soedan : Zeker 75 doden bij aanval op moskee
Kan dit topic misschien opgeschoond worden? Het gaat alleen maar over Israël's genocide, terwijl dit over een compleet andere genocide gaat.
Het hele topic is weg?quote:Op maandag 22 september 2025 16:28 schreef Starhopper het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2744867
ze is gevonden. mag haar foto en info weg?
Top! Dankjewelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |