Makkelijk avondje voor ze dan, glaasje vodka, niks mis mee.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze gewoon een voorgedrukt blaadje hebben van wat ze gaan stemmen.
quote:
quote:
Als ze landen tekortkomen zou het best kunnen. Al hebben ze het ESF dit jaar volgens mij niet uitgezonden, dus mag het officieel niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:32 schreef Momo het volgende:
[..]
Zouden we die volgend jaar nog zien op ESF?
Eerst nog zien of alles op zijn pootjes land en alleen Israėl van de vaste klanten wegblijft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ze landen tekortkomen zou het best kunnen. Al hebben ze het ESF dit jaar volgens mij niet uitgezonden, dus mag het officieel niet.
Maar goed, beggars can’t be choosers.
Ja, de Oostenrijkse Minister van Buitenlandse Zaken heeft nu een brief naar ONZE David van Weel gestuurd om in te grijpen naar het schijnt. Dus het is maar goed dat die als host geen keus hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2025 20:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Eerst nog zien of alles op zijn pootjes land en alleen Israėl van de vaste klanten wegblijft.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |