De kwalificatie was 4 uur pas klaar.quote:Op zaterdag 20 september 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
Hoe is de nabeschouwing nog steeds bezig
Nou dat was de eerste keer goed gegaan maar met de tweede laag (want was wat plekjes vergeten) heb ik het verneukt door de verkeerde lak te gebruiken:quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat was er mis met de vorigr zwart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Lijkt me nog best lastig voor een tram...quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Tram moest omrijden vanwege rellen. Komt wel dichtbij zo.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Tram moest omrijden vanwege rellen. Komt wel dichtbij zo.
Gewoon even van het spoor af.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig voor een tram...
Even stukje over de stoep.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:30 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lijkt me nog best lastig voor een tram...
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
DHL blijft toch een -ahum- bedrijf. Ben ik de hele dag thuis gebleven voor een pakketje, krijg ik de melding we hebben u gemist pakket gaat naar een pakketautomaat in de buurt...
Zo rollen ze.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
DHL blijft toch een -ahum- bedrijf. Ben ik de hele dag thuis gebleven voor een pakketje, krijg ik de melding we hebben u gemist pakket gaat naar een pakketautomaat in de buurt...
En dit is de reden waarom ik pakketjes eigenlijk altijd al standaard naar een pakketpunt laat sturen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
squote:
quote:
PostNl kan er ook wat van. Die gooien net als DHL het pakket gewoon in de centrale hal. Even de trappen omhoog lopen en het pakket persoonlijk afgeven is er echt niet meer bij tegenwoordig.. Als ze dus al langskomen...quote:
DHL en Postnl zijn nog netjes. Ik had deze week veel gedoe met DPD.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:41 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
s
[..]
[..]
PostNl kan er ook wat van. Die gooien net als DHL het pakket gewoon in de centrale hal. Even de trappen omhoog lopen en het pakket persoonlijk afgeven is er echt niet meer bij tegenwoordig.. Als ze dus al langskomen...
Daar heb ik gelukkig nog maar weinig ervaring mee gehad.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
DHL en Postnl zijn nog netjes. Ik had deze week veel gedoe met DPD.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
DHL en Postnl zijn nog netjes. Ik had deze week veel gedoe met DPD.
Ik haat, haat, HAAT dat altijd.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DPD heeft een keer van mij een pakket op een ander adres bezorgd en dat gewoon zeggen. "We hebben het bezorgd".
Ja, dat zal, maar niet bij mij.
Dat kan echt niet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
DPD heeft een keer van mij een pakket op een ander adres bezorgd en dat gewoon zeggen. "We hebben het bezorgd".
Ja, dat zal, maar niet bij mij.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zaterdag 20 september 2025 17:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dan nog kan het echt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |