quote:Op zondag 21 september 2025 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Els heeft toch niet tot rellen opgeroepen? Da's meer iets voor die wappie (voetbal) hooligans
quote:Op de beelden zijn vooral voetbalfans en aanhangers van de extreemrechtse organisatie Voorpost te zien die de politie aanvallen, de Hitlergroet brengen en journalisten aanvallen.
Ja, dat zou wel passen toch?quote:Op zondag 21 september 2025 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien kunnen wij haar een geborgen plekje bieden?
Neetje als de natuurlijke opvolger van Dimmy.
Ik ben gek op voetbal maar dat is altijd de zwarte kantquote:Op zondag 21 september 2025 10:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, hooligans... Die hebben maar één doel voor ogen en dat is slopen.
Ik wist niet eens dat het in eerste instantie voor zondag was. Hier was het al snel duidelijk dat het zelfs zaterdag al vroeg om zou gaan slaan.quote:Op zondag 21 september 2025 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk stond zondag ook nog op lekker warm maar dat was al een paar dagen terug naar vrijdag en zaterdag aangepast
Voorpost?quote:Op zondag 21 september 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorpost heeft toch iets van 20 leden ofzo?
sow, dat kwartje viel laat bij mijquote:Op zondag 21 september 2025 10:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uhm. Is dit niet precies het omgekeerde. 🤔
Geen idee, ik heb er niet dagelijks mee te maken.quote:Op zondag 21 september 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Voorpost?quote:Op zondag 21 september 2025 10:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nooit van gehoordquote:
Blijkbaar ook voor AI.quote:Op zondag 21 september 2025 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
sow, dat kwartje viel laat bij mij![]()
![]()
duidelijk zondagochtend
Been there.quote:mn cadeautje heeft ook maar voor 3/4 kadopapier, dat andere deel moet ik frankensteinen
Heel soms komt die club wel eens ergens voorbij, maar verder weet ik er ook niets van.quote:
het erge is: het is de fabrieksomdoos die ik inpak, maar uiteraard net het deel met product naam enzo zijn zichtbaarquote:Op zondag 21 september 2025 10:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Blijkbaar ook voor AI.
[..]
Been there.
quote:Op zondag 21 september 2025 10:50 schreef mschol het volgende:
[..]
het erge is: het is de fabrieksomdoos die ik inpak, maar uiteraard net het deel met product naam enzo zijn zichtbaar
plakband ook op
abo nemenquote:Op zondag 21 september 2025 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb steeds ads voor de emoticons
Ik ben razend
is het een mooie dienst geworden gisteren?quote:Op zondag 21 september 2025 10:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga morgen maar gewoon werken, de 'vakantie' heeft lang genoeg geduurd
Gewoon hier elke dag even klagen dat je ads ziet, binnen de kortste keren heb je een sugardaddy die een abo voor je betaaltquote:Op zondag 21 september 2025 10:54 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik heb steeds ads voor de emoticons
Ik ben razend
Zeker, precies zoals verwachtquote:Op zondag 21 september 2025 10:55 schreef mschol het volgende:
[..]
is het een mooie dienst geworden gisteren?
Ook wel lekker misschien, even terug naar het dagelijks leven.quote:Op zondag 21 september 2025 10:54 schreef Koen66 het volgende:
Ik ga morgen maar gewoon werken, de 'vakantie' heeft lang genoeg geduurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |