Zijn ze daar voor oefeningen?quote:Op zondag 21 september 2025 09:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die kan altijd bootjes kijken vanuit z'n huis. Je ziet er altijd heel veel in dat fjord.
Morguhquote:
ik las het ja. Echt allemaal inteeltquote:Op zondag 21 september 2025 09:52 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey ballie, onze hometown is gister gesloopt.
#JeSuisVeiligquote:Op zondag 21 september 2025 09:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik las het ja. Echt allemaal inteelt
Dat is niets nieuws, doe ik al jaren zoquote:
Ze schijnt ook nogal gristelijk te zijnquote:Op zondag 21 september 2025 09:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Els ziet er wel beter uit dan haar linkse evenknie Asha Ten Broeke.
Lees eens goedquote:Op zondag 21 september 2025 09:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niets nieuws, doe ik al jaren zo
Dat had ik dus schijnbaar niet _O -quote:
Zou ze al een vastvat hebben?quote:Op zondag 21 september 2025 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze schijnt ook nogal gristelijk te zijn
quote:Op zondag 21 september 2025 10:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou ze al een vastvat hebben?
quote:Els, afkomstig uit Zoetermeer, komt uit een conservatief-christelijk gezin en is al jaren actief in de wereld van de radicaalrechtse politiek. Op sociale media als Facebook, TikTok en X heeft ze tienduizenden volgers. Ze is uitgesproken in haar politieke voorkeuren: een groot bewonderaar van Geert Wilders, Donald Trump en Benjamin Netanyahu, en trouw volgeling van partijen als PVV, FvD en SGP.
Oorspronkelijk stond zondag ook nog op lekker warm maar dat was al een paar dagen terug naar vrijdag en zaterdag aangepastquote:Op zondag 21 september 2025 08:57 schreef mschol het volgende:
wat een triest pleurisweer..
er was toch 28 graden en zon voorspeld?
opzich blij dat het dat ook weer niet is maar dit is weer het andere uiterste
Els heeft toch niet tot rellen opgeroepen? Da's meer iets voor die wappie (voetbal) hooligansquote:
Gister viel ook in het water.quote:Op zondag 21 september 2025 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oorspronkelijk stond zondag ook nog op lekker warm maar dat was al een paar dagen terug naar vrijdag en zaterdag aangepast
quote:
quote:Els is ook uitgesproken over haar privéleven. In maart maakte ze bekend dat ze last had van een ‘zware depressie’ en daarom al bijna een half jaar niets meer had geplaatst. ‘Ik heb het erg zwaar en soms zie ik het echt niet meer zitten. Het is soms zo leeg en donker in mijn hoofd’, schreef ze. Door deze zomer campagne te gaan voeren voor de PVV voelt ze zich ‘beter dan ooit’. ‘Ik heb er nu geen last meer van.’
Misschien kunnen wij haar een geborgen plekje bieden?quote:
Uhm. Is dit niet precies het omgekeerde. 🤔quote:
Klopt wij waren net terug van crematie, tuinstoel neergezet en daar kwamen de donkere wolken al aandrijvenquote:
Ja, hooligans... Die hebben maar één doel voor ogen en dat is slopen.quote:Op zondag 21 september 2025 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Els heeft toch niet tot rellen opgeroepen? Da's meer iets voor die wappie (voetbal) hooligans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |