oh echtquote:Op zondag 21 september 2025 08:29 schreef Recce het volgende:
[..]Een vriend van me woont daar vlak aan het water. Die had een tijd geleden ook al zo'n vliegdekschip voor de deur.
Neuhquote:Op zondag 21 september 2025 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is HaagsGod daar ook al bekend als BOLK held
Ik heb net gefrituurd. Even afkoelen en dan zo naar de gymquote:Op zondag 21 september 2025 09:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mensen die gemaskerd en zwart gekleed ergens heen gaan, zijn bij voorbaat uit om zich niet netjes te gaan gedragen. Van mij mag je met scherp schieten op zulke lui.
Els ziet er wel beter uit dan haar linkse evenknie Asha Ten Broeke.quote:Op zondag 21 september 2025 09:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vermoed dat je van Els niet veel meer gaat horen
Goed bezig. Ga je ook voor mij?quote:Op zondag 21 september 2025 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb net gefrituurd. Even afkoelen en dan zo naar de gym
Wie is Evie?quote:Op zondag 21 september 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Goed bezig. Ga je ook voor mij?
Ik moet rust houden vandaag van Evie.
quote:
Ja, precies. Als ik om 7.00 uit bed ben is het al soort van uitslapen in mijn geval.quote:
Ik ben al blij met 5 uurquote:Op zondag 21 september 2025 09:33 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ja, precies. Als ik om 7.00 uit bed ben is het al soort van uitslapen in mijn geval.
Nachtrust is een ding...
quote:Op zondag 21 september 2025 09:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Mooi man, krijg net app dat afspraak die ik met iemand had staan niet door kan gaan.
Zo op verheugd
WEquote:
Ja, staat al paar week. En vriendin is wel naar iemand toe dus ook nog alleen thuis.quote:
Ja, die kan altijd bootjes kijken vanuit z'n huis. Je ziet er altijd heel veel in dat fjord.quote:Op zondag 21 september 2025 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh echtmoet wel tof zijn omdat te zien
ohhh okequote:Op zondag 21 september 2025 09:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja die. Is van Start to run.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |