abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218818223
Klacht: Zie TT
pi_218818273
Hoe lang geef je het nog?
pi_218818275
Ben je getrouwd?
pi_218818283
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:42 schreef YoopY het volgende:
Hoe lang geef je het nog?
Nog een ruime 9 jaar, anders is het afgelopen.
pi_218818295
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:43 schreef De_Grote_Habibo het volgende:

[..]
Nog een ruime 9 jaar, anders is het afgelopen.
Oef. -O-
pi_218818301
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:45 schreef YoopY het volgende:

[..]
Oef. -O-
De kansen zijn minuscuul als je op het autistisch spectrum zit _O-
pi_218818318
Ik ben eigenlijk ook nooit echt verliefd geweest.
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe dat voelt.
pi_218818334
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
Is daar dan een verband tussen waardoor mensen op het autisme spectrum een kleine kans hebben om verliefd te worden?
pi_218818336
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef De_Grote_Habibo het volgende:

[..]
Wat een onzin. De kansen zijn identiek. Het enige dat anders is, is jouw beleving ervan.
pi_218818361
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Is daar dan een verband tussen waardoor mensen op het autisme spectrum een kleine kans hebben om verliefd te worden?
Het ligt eraan, maar vaak genoeg trekken mensen met autisme vaak andere mensen met andere soorten stoornissen want de neurochemie is dan op een lijn in tegenstelling tot de neurotypische mensen.

Je kan wel verliefd worden op degene en de liefde kan ook nog wederzijds zijn, maar of het stabiel is dat ligt er net aan wie je kiest. Het kan alleen stabiel zijn onder ander als degene autisme of ADHD heeft, als je in het domein van persoonlijkheidsstoornisen toetreedt dan moet je dat soort mensen ontwijken.

Mensen met autisme kunnen k*t zijn, daar is geen ontkennen aan, maar om hun te onderdrukken en uitsluiten gaat wel ver want het zijn mensen die met de juiste kansen prima kunnen functioneren (en sommige mensen functioneren redelijk goed zonder te weten dat ze die diagnose hebben).
pi_218818364
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:51 schreef YoopY het volgende:

[..]
Wat een onzin. De kansen zijn identiek. Het enige dat anders is, is jouw beleving ervan.
En wie ben jij om te praten over kansen? _O-
pi_218818371
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben eigenlijk ook nooit echt verliefd geweest.
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe dat voelt.
Probeer een paar gram cocaïne, dan zul je weten hoe het voelt.
pi_218818380
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:58 schreef De_Grote_Habibo het volgende:

[..]
En wie ben jij om te praten over kansen? _O-
Hmm. Daar heb je een punt. Voor mij was (en is) inderdaad alles rozengeur en maneschijn. Totaal niet cynisch bedoeld ofzo.
pi_218818392
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 00:58 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
Mensen met autisme kunnen k*t zijn,
Zo, zo, jij durft.
Mensen met autisme kunnen ook ontzettend aangenaam zijn.
En neurotypische mensen kunnen kwalitatief uitermate teleurstellend zijn.
pi_218818395
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 01:01 schreef YoopY het volgende:

[..]
Hmm. Daar heb je een punt. Voor mij was (en is) inderdaad alles rozengeur en maneschijn. Totaal niet cynisch bedoeld ofzo.
Het ligt er ook aan hoe knap je dan bent in die trant, want als je heel knap bent, dan zou een stoornis zoals autisme een 'cute feature' zijn en is het helemaal niet hinderlijk in hoe jij jezelf opstelt. Maar aan de andere kant ga je jezelf en de andere persoon bedriegen want dan heb je een band of relatie gevormd waarbij het alleen over je uiterlijk gaat, en dat is natuurlijk weer oppervlakkig.
pi_218818398
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 01:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:

[..]
Zo, zo, jij durft.
Mensen met autisme kunnen ook ontzettend aangenaam zijn.
En neurotypische mensen kunnen kwalitatief uitermate teleurstellend zijn.
Dat weet ik zeker, en dat heb ik nooit ontkend _O-
pi_218818412
In de Nederlandse cultuur staan taal- en sociale vaardigheden centraal. Als je geen van beide kan, dan is het al een van de kernproblemen. Nummer 2 is dat je vaak geen band kan vormen met iemand die neurotypisch is (tenzij ze wel open-minded zijn) doordat deze twee mensen wat anders staan in het leven en ook is er vaak onbegrip voor de stoornis zelf wat roet op het eten gooit.
pi_218818449
Man
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 01:05 schreef De_Grote_Habibo het volgende:

[..]
Het ligt er ook aan hoe knap je dan bent in die trant, want als je heel knap bent, dan zou een stoornis zoals autisme een 'cute feature' zijn en is het helemaal niet hinderlijk in hoe jij jezelf opstelt. Maar aan de andere kant ga je jezelf en de andere persoon bedriegen want dan heb je een band of relatie gevormd waarbij het alleen over je uiterlijk gaat, en dat is natuurlijk weer oppervlakkig.
Man. Wat moet ik zeggen? In mijn persoonlijke leven heb ik al tig gevallen gezien van 'ehmmm , hoe dan?' (dun-dik lang-kort mooi-minder mooi, atletisch-minder bedeeld, etc.)

Dus waarom bij jou niet?
pi_218818460
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 01:21 schreef YoopY het volgende:
Man
[..]
Man. Wat moet ik zeggen? In mijn persoonlijke leven heb ik al tig gevallen gezien van 'ehmmm , hoe dan?' (dun-dik lang-kort mooi-minder mooi, atletisch-minder bedeeld, etc.)

Dus waarom bij jou niet?
Ik bedoel het is niet moeilijk om iemand aan te trekken, het probleem is hoe kan je een succesvol stabiele relatie met degene hebben als zij potentieel mentale problemen heeft.

En dat ook nog in Nederland, waar de kans kleiner is dan andere landen.

We weten allemaal dat normale mensen van mij wegrennen _O-
pi_218818468
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 01:24 schreef De_Grote_Habibo het volgende:

[..]
Ik bedoel het is niet moeilijk om iemand aan te trekken, het probleem is hoe kan je een succesvol stabiele relatie met degene hebben als zij potentieel mentale problemen heeft.

En dat ook nog in Nederland, waar de kans kleiner is dan andere landen.

We weten allemaal dat normale mensen van mij wegrennen _O-
Gelukkig maar. Anders wordt je ook besmet. O-)
pi_218818474
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 01:25 schreef YoopY het volgende:

[..]
Gelukkig maar. Anders wordt je ook besmet. O-)
Daarom zit ik op FOK! want dat geeft tenminste een consolatie wat voor leven ik leid _O- _O- (Oke dit gaat buitenom het onderwerp van liefde, maar goed)
pi_218818485
'wat je op FOK! haalt, haal je nergens anders'

Tegeltjes wijsheid.
pi_218818523
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 september 2025 01:31 schreef YoopY het volgende:
'wat je op FOK! haalt, haal je nergens anders'

Tegeltjes wijsheid.
Genoeg borderliners die rondlopen op FOK!
pi_218819141
Gewoon uit de kast komen, dan gooi je alle schroom van je af a niffo.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218819167
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 september 2025 01:43 schreef De_Grote_Habibo het volgende:

[..]
Genoeg borderliners die rondlopen op FOK!
Krassen Krassen Krassen :s)
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')