Oef.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:43 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Nog een ruime 9 jaar, anders is het afgelopen.
Is daar dan een verband tussen waardoor mensen op het autisme spectrum een kleine kans hebben om verliefd te worden?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
De kansen zijn minuscuul als je op het autistisch spectrum zit
Wat een onzin. De kansen zijn identiek. Het enige dat anders is, is jouw beleving ervan.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:46 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
De kansen zijn minuscuul als je op het autistisch spectrum zit
Het ligt eraan, maar vaak genoeg trekken mensen met autisme vaak andere mensen met andere soorten stoornissen want de neurochemie is dan op een lijn in tegenstelling tot de neurotypische mensen.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:51 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Is daar dan een verband tussen waardoor mensen op het autisme spectrum een kleine kans hebben om verliefd te worden?
En wie ben jij om te praten over kansen?quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:51 schreef YoopY het volgende:
[..]
Wat een onzin. De kansen zijn identiek. Het enige dat anders is, is jouw beleving ervan.
Probeer een paar gram cocaïne, dan zul je weten hoe het voelt.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:49 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
Ik ben eigenlijk ook nooit echt verliefd geweest.
Eerlijk gezegd zou ik ook niet weten hoe dat voelt.
Hmm. Daar heb je een punt. Voor mij was (en is) inderdaad alles rozengeur en maneschijn. Totaal niet cynisch bedoeld ofzo.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:58 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
En wie ben jij om te praten over kansen?
Zo, zo, jij durft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:58 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
Mensen met autisme kunnen k*t zijn,
Het ligt er ook aan hoe knap je dan bent in die trant, want als je heel knap bent, dan zou een stoornis zoals autisme een 'cute feature' zijn en is het helemaal niet hinderlijk in hoe jij jezelf opstelt. Maar aan de andere kant ga je jezelf en de andere persoon bedriegen want dan heb je een band of relatie gevormd waarbij het alleen over je uiterlijk gaat, en dat is natuurlijk weer oppervlakkig.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:01 schreef YoopY het volgende:
[..]
Hmm. Daar heb je een punt. Voor mij was (en is) inderdaad alles rozengeur en maneschijn. Totaal niet cynisch bedoeld ofzo.
Dat weet ik zeker, en dat heb ik nooit ontkendquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:05 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zo, zo, jij durft.
Mensen met autisme kunnen ook ontzettend aangenaam zijn.
En neurotypische mensen kunnen kwalitatief uitermate teleurstellend zijn.
Man. Wat moet ik zeggen? In mijn persoonlijke leven heb ik al tig gevallen gezien van 'ehmmm , hoe dan?' (dun-dik lang-kort mooi-minder mooi, atletisch-minder bedeeld, etc.)quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:05 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Het ligt er ook aan hoe knap je dan bent in die trant, want als je heel knap bent, dan zou een stoornis zoals autisme een 'cute feature' zijn en is het helemaal niet hinderlijk in hoe jij jezelf opstelt. Maar aan de andere kant ga je jezelf en de andere persoon bedriegen want dan heb je een band of relatie gevormd waarbij het alleen over je uiterlijk gaat, en dat is natuurlijk weer oppervlakkig.
Ik bedoel het is niet moeilijk om iemand aan te trekken, het probleem is hoe kan je een succesvol stabiele relatie met degene hebben als zij potentieel mentale problemen heeft.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:21 schreef YoopY het volgende:
Man
[..]
Man. Wat moet ik zeggen? In mijn persoonlijke leven heb ik al tig gevallen gezien van 'ehmmm , hoe dan?' (dun-dik lang-kort mooi-minder mooi, atletisch-minder bedeeld, etc.)
Dus waarom bij jou niet?
Gelukkig maar. Anders wordt je ook besmet.quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:24 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Ik bedoel het is niet moeilijk om iemand aan te trekken, het probleem is hoe kan je een succesvol stabiele relatie met degene hebben als zij potentieel mentale problemen heeft.
En dat ook nog in Nederland, waar de kans kleiner is dan andere landen.
We weten allemaal dat normale mensen van mij wegrennen
Daarom zit ik op FOK! want dat geeft tenminste een consolatie wat voor leven ik leidquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:25 schreef YoopY het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Anders wordt je ook besmet.
Genoeg borderliners die rondlopen op FOK!quote:Op zaterdag 20 september 2025 01:31 schreef YoopY het volgende:
'wat je op FOK! haalt, haal je nergens anders'
Tegeltjes wijsheid.
Krassen Krassen Krassenquote:Op zaterdag 20 september 2025 01:43 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Genoeg borderliners die rondlopen op FOK!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |