Jan Wolkers.quote:
Onderwater is alles andersquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:45 schreef kree het volgende:
niet zo fan van USA en hun president. nu als ik eerlijk ben.
Terug naar Oegstgeest dan maar ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderwater is alles anders
Ik wou net gaan en toen hield een vlucht regenwulpen me tegenquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terug naar Oegstgeest dan maar ?
Neem een stukje Turks Fruit.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik wou net gaan en toen hield een vlucht regenwulpen me tegen
Jan?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:46 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Onderwater is alles anders
ja hallo buurgemeente van mij?>. wat is er loos?quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Terug naar Oegstgeest dan maar ?
Ik voel nu de Zomerhitte.quote:
Goeie mop voor vandaagquote:
Dat vindt mijn parkiet niet erg.quote:Op vrijdag 19 september 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
Goeie mop voor vandaag
Internationale praat als een piraatdag
PS ik leen je mop ff voor een ander topic
koppiekrauw voor je parkietquote:Op vrijdag 19 september 2025 23:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vindt mijn parkiet niet erg.
toen nog een tiet of (behaarde) kut nog op tv kon komen publiek NPOquote:Op vrijdag 19 september 2025 22:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |