Wanneer is je fatbike weer gerepareerd?quote:Op vrijdag 19 september 2025 20:57 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Niet grappig, dude. Het is een bron van mijn leed
Wanneer je zus klaar is met het sabbelen van mijn MEGA XXL-penis met extra cumquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:00 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Wanneer is je fatbike weer gerepareerd?
Die is 13, idioot.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:02 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Wanneer je zus klaar is met het sabbelen van mijn MEGA XXL-penis met extra cum
Wat worden ze snel grootquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:41 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Jezus wat een enorme slet moet dat dan zijn, als ze zo jong al zulleke peners afwerkt.
Heb je het nou over peners of de zus van TS?quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:42 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Wat worden ze snel groot
Nee dat domme gelul wat jochies van 15 doenquote:Op vrijdag 19 september 2025 21:38 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Geīntimideerd op mijn mannelijkheid?
Tja, ik kan snappen waarom jaloezie een moeilijk gevoel is.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:56 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee dat domme gelul wat jochies van 15 doen
Beiden.quote:Op vrijdag 19 september 2025 21:55 schreef YoopY het volgende:
[..]
Heb je het nou over peners of de zus van TS?
De kortste zin in het Nederlands gaat niet gepaard met de grootste pik van Nederland, knoop dat goed in je oren YoopYquote:Op zaterdag 20 september 2025 00:31 schreef YoopY het volgende:
[..]
O.
(waarschijnlijk de kortste zin in het Nederlands)
Ja, sorry...quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:35 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
De kortste zin in het Nederlands gaat niet gepaard met het grootste pik van Nederland, knoop dat goed in je oren YoopY
Op een dag krijg je ook zo'n grote pener zoals ik Joop, doe goed je best op school en dan kan je straks later dames versieren met je harde lange krachtige komkommer van je.quote:
'pik' heeft meerdere betekenissen, pik.quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:35 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
De kortste zin in het Nederlands gaat niet gepaard met de grootste pik van Nederland, knoop dat goed in je oren YoopY
Met dit soort opmerkingen is een slotje in zicht. Maar goed. Ik doe mij best; nog geen klachten van 'the misses'quote:Op zaterdag 20 september 2025 00:37 schreef De_Grote_Habibo het volgende:
[..]
Op een dag krijg je ook zo'n grote pener zoals ik Joop, doe goed je best op school en dan kan je straks later dames versieren met je harde lange krachtige komkommer van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |