abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8672648
In veel amerikaanse films zie ik dat mensen van allerlei meuk in de gootsteen mikken, vervolgens op een knopje duwen en dat alles vernietigd wordt..

Hoe werkt dit? gaat het nu 't riool in of zit er een bakje waarin de prut wordt opgevangen? Want het is ook gewoon een gootsteen.

En waarom zie ik het nooit in Nederlandse keukens? Lijkt me wel handig! Weet iemand iets over die dingen?

pi_8672735
Het gaat volgens mij het riool in, in nederland mag je echter geen etensresten in het riool dumpen, dus vandaar dat je het hier niet hebt.
  zondag 23 februari 2003 @ 20:44:34 #3
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_8672757
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:40 schreef SvenThaMan het volgende:

En waarom zie ik het nooit in Nederlandse keukens?

Wij hebben hier de groene kliko.
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
pi_8672798
heb vorige week zo`n ding voor het eerst gezien (op een schip), best handig, hoef je niet eerst alle meuk van de borden en pannen eraf te schrapen voordat je gaat afwassen
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_8672847
quote:
in nederland mag je echter geen etensresten in het riool dumpen, dus vandaar dat je het hier niet hebt.
Hoezo dat nou niet? Dat is toch de hele bedoeling van het riool? Ik gooi er eigenlijk niet veel anders in.

Zo'n groene kliko is ook

Maar heeft er iemand ervaring met zo'n ding? Lijkt me wel handig om hier ook in te bouwen.

pi_8672891
Lekker ding he, hand in de gootsteen doen en ineens gaat die ding draaien. Hand weg In Final Destation 2 komt die ook voor :-)
5 jaar FOK! Weblog
pi_8672979
quote:
Op zondag 23 februari 2003 20:49 schreef Stratus het volgende:
Lekker ding he, hand in de gootsteen doen en ineens gaat die ding draaien. Hand weg In Final Destation 2 komt die ook voor :-)
Ja welke knoest steekt dan ook zn hand in het putje... Je gaat toch ook niet in de pleepot zitten grabbelen en vervolgens klagen dat er klontjes aan je hand zitten
pi_8674278
Leek me ook wel handig, maar ik heb van onze Amerikaanse vrienden begrepen dat die dingen niet meer mogen worden verkocht. Als je er een hebt, mag-ie wel blijven zitten.
Is wel wat voor te zeggen, want je vervuilt het afvalwater veel meer dan eigenlijk nodig is. En dat moet natuurlijk weer gezuiverd worden.

Tweede nadeel van het ding (naast het feit dat er geregeld dingen in verdwijnen die er niet in hadden moeten terechtkomen) is dat het ding ook nog geregeld onderhoud nodig had. Lekker, met je vingers in de derrie....

pi_8675102
In de keuken van mijn familie in Australie zat het ook in de keuken, garbage disposer ofzo heet het geloof ik.
Wel handig maar idd wel vervuilend.
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  maandag 24 februari 2003 @ 05:21:25 #10
43276 Scighera
Ironman: Anything is possibl
pi_8678600
volgens mij bestaat er ook nog de bruine kliko,,, (GFT, tuinafval , eten etc) bijn ons is groen iig huishoudelijk afval/overige
In training for a 3.8k swim, 180k bike and a 42.195k run
- The marathon is 20 miles of hope, and 6.2 miles of reality - Cameron Brown
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')