Maat ik heb viesveel geld, heb helemaal niet meer geld nodig. Ook met een miljoenmiljard ga ik nu nog geen auto kopen.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:09 schreef Hogwarts het volgende:
weive kunnen gwn benen sprijde en snel geld verdiene wij manne nie da moet verandere wij meer uitkering of geld krijge kutoverheid wef kontroleert alles weer gvd
eg ik zou dikke waggie kppe bmw ofso whahah :pquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:12 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maat ik heb viesveel geld, heb helemaal niet meer geld nodig. Ook met een miljoenmiljard ga ik nu nog geen auto kopen.
Fuck dat man, ik wil een oranje Ateca.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:12 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
eg ik zou dikke waggie kppe bmw ofso whahah :p
Vrouwen doen dit ook, elke maand stroomt het bloed uit hun kut naar buiten.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
laat natuurlijk al nergens op, want ik zou met gemak 12x per jaar kunnen.
Dat had ik nog niet in overweging genomen, goed punt. Zal dat de reden zijn dat vrouwen minder vaak mogen doneren? Vrouwen krijgen dus het hele jaar door beloningen, of zal dit ook niet zo werken?quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Vrouwen doen dit ook, elke maand stroomt het bloed uit hun kut naar buiten.
Dus dan zou je hem in principe gratis leeg kunnen komen zuigen als je bloed tekort komt.
Nee dat zou je niet kunnen.. je zou behoorlijk in de problemen gerakenquote:[b]Op vrijdag 19 september 2025 15:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Slaat natuurlijk al nergens op, want ik zou met gemak 12x per jaar kunnen.
Heb je een prijslijst?quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoorde vandaag dus dat mannen wel 5x per jaar bloed mogen doneren en vrouwen maar 3x per jaar. Slaat natuurlijk al nergens op, want ik zou met gemak 12x per jaar kunnen. Neemt niet weg dat ik dit behoorlijk schofterig vind en ook van mening ben dat de beloningen voor vrouwen dan ook veel hoger moet zijn dan voor mannen.
Tot zover mijn spreekbeurt.
Werkt dat zo? Ik weet dat ze de vraag stellen, maar ze onderzoeken het bloed toch ook altijd nog? Zelfs met drugs spuiten hebben ze het nog over een bepaalde termijn waarin je dat niet gedaan mag hebben. Ook met blowen, drinken en amfetaminegebruik mag je gewoon doneren. Staat letterlijk "donatie geen bezwaar".quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:50 schreef roos94 het volgende:
Ik mag nooit meer in mijn leven bloed doneren omdat ik 1 dag bloedtransfusies heb gehad. Werkelijk fantastisch.
Leugens.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:52 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee dat zou je niet kunnen.. je zou behoorlijk in de problemen geraken
Is op offerte. Doe je verzoek per DM en ik zal er naar kijken.quote:
O ik loop achter.quote:Op vrijdag 19 september 2025 15:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Werkt dat zo? Ik weet dat ze de vraag stellen, maar ze onderzoeken het bloed toch ook altijd nog? Zelfs met drugs spuiten hebben ze het nog over een bepaalde termijn waarin je dat niet gedaan mag hebben. Ook met blowen, drinken en amfetaminegebruik mag je gewoon doneren. Staat letterlijk "donatie geen bezwaar".
Wel lullig als dat zo is.
[..]
Leugens.
[..]
Is op offerte. Doe je verzoek per DM en ik zal er naar kijken.
Maatwerk, daar houd ik wel vanquote:Op vrijdag 19 september 2025 15:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
O ik loop achter.
Per 1 oktober 2024 wordt een (mogelijke) donor niet meer automatisch afgekeurd als eerder in het leven een bloedtransfusie is ontvangen. Voor een grote groep mensen wordt het daarmee mogelijk om (weer) donor te worden. De reden voor de ontvangen bloedtransfusie is daarbij doorslaggevend.
Voor 1 oktober 2024 mocht het dus niet.
Stop met je leugens. Prima dat jij zo'n fragiel Vlaams lijfje hebt, maar je hoeft voor mij niet in te vullen dat ik niet met gemak elke maand een halve liter kan missen.quote:
Jij was toch ook gay?quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:02 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Vroeger mochten gays geen bloed doneren omdat ze neuken als konijnen en allemaal aids hadden waarschijnlijk
Je hebt ongeveer 60 dagen nodig om alles weer bij te vullen.. ook je ijzerwaarden moeten hersteld raken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:01 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Stop met je leugens. Prima dat jij zo'n fragiel Vlaams lijfje hebt, maar je hoeft voor mij niet in te vullen dat ik niet met gemak elke maand een halve liter kan missen.
Mag nu wel volgens mij, maar ze willen wel weten of je prep gebruikt dacht ik. Heb zelf sowieso liever pep.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:02 schreef Vvdjemoeder het volgende:
Vroeger mochten gays geen bloed doneren omdat ze neuken als konijnen en allemaal aids hadden waarschijnlijk
Blijkbaar zijn mijn genen gewoon beter en ben ik turboregeneratief. Door de juiste cocktail van drank, amfetamine, sigaretten, marihuana en sheer willpower sta ik na een week alweer te trappelen voor de volgende.quote:Op vrijdag 19 september 2025 16:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Je hebt ongeveer 60 dagen nodig om alles weer bij te vullen.. ook je ijzerwaarden moeten hersteld raken.
Dus nee, zelfs jij niet met je stoere sterke oerhollandse prachtlijf gaat elke maand 500cc bloed kunnen geven zonder in de problemen te geraken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |