Dan toch nog een geluk bij een ongeluk eigenlijk bof je best wel zo.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mijn huis is ook niet groot genoeg voor een vliegtuig. In principe prima, want ik kan/wil dit al niet onderhouden.
Is dat @Anthonie24 ?quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:33 schreef vosss het volgende:
3 fokkers voor je topic:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je kunt niet eens een auto verzekeren, laat staan een fokker.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Mijn huis is ook niet groot genoeg voor een vliegtuig. In principe prima, want ik kan/wil dit al niet onderhouden.
Daar is ook helemaal geen verzekeringsplicht voor. Bovendien kan ik prima een auto verzekeren, maar kies ik ervoor om ze niet te spekken voor ¤400,- per maand. Hou mn geld liever zelf.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Je kunt niet eens een auto verzekeren, laat staan een fokker.
Dat is ook het idee van hun, dat ze het zo duur maken dat je geen auto meer rijdt.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar is ook helemaal geen verzekeringsplicht voor. Bovendien kan ik prima een auto verzekeren, maar kies ik ervoor om ze niet te spekken voor ¤400,- per maand. Hou mn geld liever zelf.
Nee hoor, dat is absoluut niet hun idee. Ben je dom ofzo? Ze willen juist zoveel mogelijk geld binnenharken.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:50 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dat is ook het idee van hun, dat ze het zo duur maken dat je geen auto meer rijdt.
Een motor telt niet.quote:Op vrijdag 19 september 2025 13:51 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Nee hoor, dat is absoluut niet hun idee. Ben je dom ofzo? Ze willen juist zoveel mogelijk geld binnenharken.
En hoe hebben ze gewonnen als ik een mokerdikke BMW rij?
Sta jij lekker in de file terwijl ik er met 80 tussendoor knalquote:
NIET zo HATEN hequote:Op vrijdag 19 september 2025 14:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sta jij lekker in de file terwijl ik er met 80 tussendoor knal
Zo kunnen wij gewoon met elkaar omgaan broeder, we weten wat we aan elkaar hebben.quote:Op vrijdag 19 september 2025 14:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
NIET zo HATEN he__!!!
Het ondermijnt onze kameraadschap
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |