quote:
Ik dacht die Rodney Sneijder is een snelle jongen, want op de cover van Runnersworld. Maar ik loop snellerquote:Op zondag 5 oktober 2025 19:58 schreef Nober het volgende:
^Breda is smal inderdaad
Sneijder in 1:03:00 met broertje Rodney 1 seconde sneller. Net iets later over de start gegaan waarschijnlijk.
Nee niet de halve marathon maar de 10km.
[ tiktok ]
Of hij wilde bij z'n broer blijven.quote:Op maandag 6 oktober 2025 16:51 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik dacht die Rodney Sneijder is een snelle jongen, want op de cover van Runnersworld. Maar ik loop sneller.
Ineens weer zo blij met mijn hardlooprugzakje bij elke wedstrijd.quote:
Tja dat ligt toch vooral aan je bereik en dat kan ook groot zijn als je een marathon in 5,5 uur in een dinopak loopt.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:06 schreef kalinhos het volgende:
Van Emiel Berghout kan ik dat influencen goed hebben ook omdattie enorm snel is en persoonlijk vind ik de toon van zijn filmpjes prima voor mij (man van 37) als doelgroep. Maar soms zie ik op mijn Instagram wat voorbijkomen (kheb ooit in 2019 één hardloopfilmpje aangeklikt en nu zit ik tot 2043 in het algoritme) van mensen die een marathon in 5,5uur doen…tsja ben je dan überhaupt een hardloper(influencer)?
En op z'n plaat gegaan bij de Singelloop gister (en alsnog 2e in z'n leeftijdsklasse)quote:Op maandag 6 oktober 2025 17:11 schreef Evangelion het volgende:
Emiel Berghout staat er ook al weer op na een all-out effort in Berlijn in september. Alles voor de content.
Die Youtubers gaan wel vaak aan hun eigen succes ten onder (OK, Emiel is sneller dan wij ooit zullen zijn).
Leuke lijstquote:Op maandag 6 oktober 2025 17:11 schreef Evangelion het volgende:
Dumoulin loopt Amsterdam Marathon als elite bij debuut
https://do.occdn.net/p/75(...)marathon-2025-v2.pdf
Emiel Berghout staat er ook al weer op na een all-out effort in Berlijn in september. Alles voor de content.
Die Youtubers gaan wel vaak aan hun eigen succes ten onder (OK, Emiel is sneller dan wij ooit zullen zijn).
Wat me bij die runfluencers een beetje tegenstaat is dat ze vroeg of laat allemaal een aansteller worden en overdreven gaan doen. Op zich logisch, want je wil natuurlijk een beetje opvallen.quote:Op maandag 6 oktober 2025 18:06 schreef kalinhos het volgende:
Van Emiel Berghout kan ik dat influencen goed hebben ook omdattie enorm snel is en persoonlijk vind ik de toon van zijn filmpjes prima voor mij (man van 37) als doelgroep. Maar soms zie ik op mijn Instagram wat voorbijkomen (kheb ooit in 2019 één hardloopfilmpje aangeklikt en nu zit ik tot 2043 in het algoritme) van mensen die een marathon in 5,5uur doen…tsja ben je dan überhaupt een hardloper(influencer)?
Yayquote:Op dinsdag 7 oktober 2025 17:29 schreef twist02 het volgende:
Startnummer voor Eindhoven is binnen!![]()
Zit helemaal in de "kom-maar-op-modus" sinds m'n langste run; (nog?) geen spoortje zenuwen te bekennen
Hoop alleen dat ik mezelf in de eerste 5-10km niet overhoop loop uit enthousiasme
Een voetbalwedstrijd voor de onder-11 duurt ook 2x30 minuten. Als ze ervoor getraind hebben dan kunnen ze het wel.quote:Op maandag 6 oktober 2025 23:26 schreef Nober het volgende:
Tienjarigen op de 10 kilometer is dat niet wat jong?
Dat is zo. Bij ongetrainde kinderen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd voor de onder-11 duurt ook 2x30 minuten. Als ze ervoor getraind hebben dan kunnen ze het wel.
Ik zat door de jeugdleerlijnen van de Atletiekunie te bladeren, maar daar staat dat juist het anaerobe lopen later ontwikkelt dan het duurlopen bij kinderen. Dat is wel interessant. Ik zou niet weten hoe dat werkt want ik heb juist altijd de indruk dat het bij kinderen sprinten of stilstaan is en niks ertussenin
One of us, one of us...quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 21:47 schreef mosselmossel het volgende:
Ik liep trouwens afgelopen zondag de Devil's Trail Utrechtse Heuvelrug. Was erg leuk en ik heb besloten dat ik nu wel vaker trails ga lopen. Loop je al 15 jaar harrd, had je nog nooit getraild, tot voor een paar weken geleden, haha.
Ja en wat lopen ze in die 2x 30? Ik denk dat 4 al veel is.quote:Op dinsdag 7 oktober 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Een voetbalwedstrijd voor de onder-11 duurt ook 2x30 minuten. Als ze ervoor getraind hebben dan kunnen ze het wel.
Ik zat door de jeugdleerlijnen van de Atletiekunie te bladeren, maar daar staat dat juist het anaerobe lopen later ontwikkelt dan het duurlopen bij kinderen. Dat is wel interessant. Ik zou niet weten hoe dat werkt want ik heb juist altijd de indruk dat het bij kinderen sprinten of stilstaan is en niks ertussenin
In de laatste week lijkt me dat wel een goed teken.quote:Op donderdag 9 oktober 2025 19:24 schreef En1gma het volgende:
Herkenbaar, vooral deze laatste week heb ik veel te veel energie waardoor ik erg onrustig ben. Zondag gelukkig aan de bak!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |