abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218952735
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:35 schreef Nober het volgende:
Man man man.

[ tiktok ]
:')

Ik was hier in Breda ook bang voor dus heb gewoon een trainingsjackie in een kroeg dicht bij de finish aan een haakje gehangen. Werkt ideaal.

(Achterliggende probleem is natuurlijk dat mensen veels te veel zooi meenemen)
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 6 oktober 2025 @ 16:51:29 #252
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_218952908
quote:
1s.gif Op zondag 5 oktober 2025 19:58 schreef Nober het volgende:
^Breda is smal inderdaad

Sneijder in 1:03:00 met broertje Rodney 1 seconde sneller. Net iets later over de start gegaan waarschijnlijk.

Nee niet de halve marathon maar de 10km.

[ tiktok ]
Ik dacht die Rodney Sneijder is een snelle jongen, want op de cover van Runnersworld. Maar ik loop sneller _O-.
pi_218952926
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 16:51 schreef Piperidine het volgende:

[..]
Ik dacht die Rodney Sneijder is een snelle jongen, want op de cover van Runnersworld. Maar ik loop sneller _O-.
Of hij wilde bij z'n broer blijven. :P
Geen idee verder of ie snel is. Minder lang gestopt dan Wesley denk ik (OK maybe not. Sinds 2017 bij de amateurs).
  maandag 6 oktober 2025 @ 16:56:46 #254
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_218952940
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 11:35 schreef Nober het volgende:
Man man man.

[ tiktok ]
Ineens weer zo blij met mijn hardlooprugzakje bij elke wedstrijd.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_218953151
Dumoulin loopt Amsterdam Marathon als elite bij debuut
https://do.occdn.net/p/75(...)marathon-2025-v2.pdf

Emiel Berghout staat er ook al weer op na een all-out effort in Berlijn in september. Alles voor de content. :P
Die Youtubers gaan wel vaak aan hun eigen succes ten onder (OK, Emiel is sneller dan wij ooit zullen zijn).
pi_218953452
Van Emiel Berghout kan ik dat influencen goed hebben ook omdattie enorm snel is en persoonlijk vind ik de toon van zijn filmpjes prima voor mij (man van 37) als doelgroep. Maar soms zie ik op mijn Instagram wat voorbijkomen (kheb ooit in 2019 één hardloopfilmpje aangeklikt en nu zit ik tot 2043 in het algoritme) van mensen die een marathon in 5,5uur doen…tsja ben je dan überhaupt een hardloper(influencer)?

Dumoulin is natuurlijk elite gewoon vanwege zijn prestaties als hardloper.

Moet zeggen dat ik wel zin begin te krijgen in Amsterdam. Deze week nog 3x lopen en als ik zaterdag na mijn voetbal nergens last van heb koop ik een startbewijs
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_218953501
Misschien iets ander niveau maar Sifan Hassan loopt ook 3 major marathons dit jaar.

quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:06 schreef kalinhos het volgende:
Van Emiel Berghout kan ik dat influencen goed hebben ook omdattie enorm snel is en persoonlijk vind ik de toon van zijn filmpjes prima voor mij (man van 37) als doelgroep. Maar soms zie ik op mijn Instagram wat voorbijkomen (kheb ooit in 2019 één hardloopfilmpje aangeklikt en nu zit ik tot 2043 in het algoritme) van mensen die een marathon in 5,5uur doen…tsja ben je dan überhaupt een hardloper(influencer)?

Tja dat ligt toch vooral aan je bereik en dat kan ook groot zijn als je een marathon in 5,5 uur in een dinopak loopt.
pi_218954665
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:11 schreef Evangelion het volgende:
Emiel Berghout staat er ook al weer op na een all-out effort in Berlijn in september. Alles voor de content. :P
Die Youtubers gaan wel vaak aan hun eigen succes ten onder (OK, Emiel is sneller dan wij ooit zullen zijn).
En op z'n plaat gegaan bij de Singelloop gister (en alsnog 2e in z'n leeftijdsklasse)
pi_218954804
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 17:11 schreef Evangelion het volgende:
Dumoulin loopt Amsterdam Marathon als elite bij debuut
https://do.occdn.net/p/75(...)marathon-2025-v2.pdf

Leuke lijst
Die Brit Phil Sesemann heeft een YouTube kanaal (dat ik niet volg).
Pim Bijl van De Pacer staat er ook bij. Duikt hij onder de 2:20 nu hij full-time atleet is ?
Joris Keppens (nr 48) is bij Vlamingen gekend van de podcast De Jogclub. Met een PR van 2.13 is meer dan een jogger.
Emiel Berghout vind ik top. Eerst vond ik het OK zonder meer, tegenwoordig echt goed. De enige running YouTuber die ik volg naast RanToJapan.

Ik ben fan van Joshua Cheptegei. Waanzinninge wereldrecords op de 5000m en de 10.000m, op de marathon komt het er nog niet helemaal uit. Misschien nu wel ?
pi_218955878
quote:
1s.gif Op maandag 6 oktober 2025 18:06 schreef kalinhos het volgende:
Wat me bij die runfluencers een beetje tegenstaat is dat ze vroeg of laat allemaal een aansteller worden en overdreven gaan doen. Op zich logisch, want je wil natuurlijk een beetje opvallen.

Ik ken een paar van die runfluencers persoonlijk en in hun filmpjes spelen ze een typetje tov hoe ze in het echt zijn.
pi_218956336
Tienjarigen op de 10 kilometer is dat niet wat jong?
pi_218961886
Startnummer voor Eindhoven is binnen! *)

Zit helemaal in de "kom-maar-op-modus" sinds m'n langste run; (nog?) geen spoortje zenuwen te bekennen 8-)

Hoop alleen dat ik mezelf in de eerste 5-10km niet overhoop loop uit enthousiasme _O-
pi_218963059
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 17:29 schreef twist02 het volgende:
Startnummer voor Eindhoven is binnen! *)

Zit helemaal in de "kom-maar-op-modus" sinds m'n langste run; (nog?) geen spoortje zenuwen te bekennen 8-)

Hoop alleen dat ik mezelf in de eerste 5-10km niet overhoop loop uit enthousiasme _O-
Yay *G*
Fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt O+
pi_218963162
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2025 23:26 schreef Nober het volgende:
Tienjarigen op de 10 kilometer is dat niet wat jong?
Een voetbalwedstrijd voor de onder-11 duurt ook 2x30 minuten. Als ze ervoor getraind hebben dan kunnen ze het wel.
Ik zat door de jeugdleerlijnen van de Atletiekunie te bladeren, maar daar staat dat juist het anaerobe lopen later ontwikkelt dan het duurlopen bij kinderen. Dat is wel interessant. Ik zou niet weten hoe dat werkt want ik heb juist altijd de indruk dat het bij kinderen sprinten of stilstaan is en niks ertussenin _O-
pi_218963687
Zag zondag de winnaar bij de kids run (10 jaar en 1 meter 40 of zo) waar ik was op Adizero Adios Pro 4 lopen.
Wel grappig gezicht zo'n kleintje met schoenen met mega veel foam.

Best stijf van die Halve Marathon ondanks dag rust (wel wandelen) :(
pi_218964133
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Een voetbalwedstrijd voor de onder-11 duurt ook 2x30 minuten. Als ze ervoor getraind hebben dan kunnen ze het wel.
Ik zat door de jeugdleerlijnen van de Atletiekunie te bladeren, maar daar staat dat juist het anaerobe lopen later ontwikkelt dan het duurlopen bij kinderen. Dat is wel interessant. Ik zou niet weten hoe dat werkt want ik heb juist altijd de indruk dat het bij kinderen sprinten of stilstaan is en niks ertussenin _O-
Dat is zo. Bij ongetrainde kinderen.

Ik liep trouwens afgelopen zondag de Devil's Trail Utrechtse Heuvelrug. Was erg leuk en ik heb besloten dat ik nu wel vaker trails ga lopen. Loop je al 15 jaar harrd, had je nog nooit getraild, tot voor een paar weken geleden, haha.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_218964260
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 21:47 schreef mosselmossel het volgende:
Ik liep trouwens afgelopen zondag de Devil's Trail Utrechtse Heuvelrug. Was erg leuk en ik heb besloten dat ik nu wel vaker trails ga lopen. Loop je al 15 jaar harrd, had je nog nooit getraild, tot voor een paar weken geleden, haha.
One of us, one of us...
pi_218964305
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 oktober 2025 19:58 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja en wat lopen ze in die 2x 30? Ik denk dat 4 al veel is.
pi_218975786
Die grote (dure) medaille doe je het voor
Bekijk deze YouTube-video

Ze is soepeler dan ik
Misschien ook wel sneller :P (gecorrigeerd voor leeftijd/geslacht) 3:44 marathon PR volgens strava.

[ Bericht 12% gewijzigd door Evangelion op 09-10-2025 15:39:55 ]
pi_218976269
Ik heb nooit begrepen wat het label "major" voor toegevoegde waarde heeft voor de recreatieve loper.

Niet dat het geen mooie races zijn om te lopen maar waarom moet je nu opeens Sydney lopen omdat het een major is.
pi_218976940
Inmiddels al wel echt het taper-gevoel dat ik veel te weinig aan het sporten ben :P
pi_218977403
Herkenbaar, vooral deze laatste week heb ik veel te veel energie waardoor ik erg onrustig ben. Zondag gelukkig aan de bak!
pi_218978296
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2025 19:24 schreef En1gma het volgende:
Herkenbaar, vooral deze laatste week heb ik veel te veel energie waardoor ik erg onrustig ben. Zondag gelukkig aan de bak!
In de laatste week lijkt me dat wel een goed teken. :P
De week ervoor zou ik ook in paniek raken. IK BEN TE VROEG AAN HET PIEKEN.
pi_218978823
Het is dit weekend volgens mij wel perfect loopweer de komende dagen zeg.

Hopelijk Amsterdam ook maar das nog te ver weg.
pi_218979274
Succes iedereen dit weekend. Ik heb conditioneel weer eens een lekkere training gedraaid vandaag. Blijft frustrerend dat mn hartslag nu bij 3:38/km gelijk was als in Berlijn bij 4:10/km :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')