Pakt wel 15 punten tot nu toequote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Van Persie is ook nog niet bepaald een hoogvlieger
Een halve penis van de gemiddelde Fokkerquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het verschil tussen Klaassen en Thurman 13 cm
Dat wel jaquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pakt wel 15 punten tot nu toe
vPersie zijn hersenen hebben bij vlagen kortsluiting en dan neemt ie bizarre beslissingen, maar verder is het best een prima trainer.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou Van Persie is ook nog niet bepaald een hoogvlieger
Ik ging kijken of Heerenveen bovenaan stondquote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Pakt wel 15 punten tot nu toe
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:43 schreef KlapMongeaul het volgende:
Het verschil tussen Klaassen en Thurman 13 cm
Edje was top! Die mag vaker starten.quote:Op woensdag 17 september 2025 21:42 schreef papert het volgende:
Edvardsen beste man van Ajax. Gelukkig is Berghuis geblesseerd.
Ik moet daar ook nog aan wennen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik ging kijken of Heerenveen bovenaan stond
Heb je vaker bij negersquote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.
Wedstrijd viel niet goed, vanaf nu alles winnenquote:Op woensdag 17 september 2025 22:50 schreef Saekerhett het volgende:
Sjon staat erbij en kijkt ernaar. Maar individueel coachen heb ik hem nog nooit zien doen.
Nee het ging veel beter in Eindhoven inderdaad.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef LethalNinja het volgende:
Verspilling van een champions league ticket op deze manier. Jammer dit..
Naja als je wisselt en ze weten vervolgens niet waar ze moeten lopen. Wat zijn we in godsnaam aan het doen.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:53 schreef TheVulture het volgende:
Nee ik heb het geloof in Heitinga en co ook wel verloren eigenlijk...
Ik hoop dat hij 18 september niet haalt.quote:
Of Klaassen echt een heel erg kleinequote:Op woensdag 17 september 2025 22:48 schreef Wotte het volgende:
[..]
Die Thuram heeft wel een serieuze lul dan.
Neequote:
In Eindhoven vieren ze dan Bevrijdingsdagquote:Op woensdag 17 september 2025 22:57 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij 18 september niet haalt.
Zelfde uiteraard voor psvquote:Op woensdag 17 september 2025 22:53 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee het ging veel beter in Eindhoven inderdaad.
Dat is maar één aspect. Sowieso die spelhervattingen in verdedigend opzicht, zijn keuzes qua opstelling door alle nieuwe jongens 0 krediet te geven. Je hebt nu al het gevoel dat ie een flink deel van de spelersgroep kwijt is...quote:Op woensdag 17 september 2025 22:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Naja als je wisselt en ze weten vervolgens niet waar ze moeten lopen. Wat zijn we in godsnaam aan het doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |