Stukje clownworld.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.quote:Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef LethalNinja het volgende:
Verspilling van een champions league ticket op deze manier. Jammer dit..
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:08 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.
Tja, als ze enige zelfreflectie hadden dan hadden ze gezegd “ Dat we niet gruwelijk hard in de poeperd zijn genomen is echt al pure winst”. Maar dat uitspreken wordt ook weer niet echt gewaardeerd.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Klopt, maar zelfs op de gebruikelijke Italiaanse 70% had ik een walk over met minimaal 3-4 doelpunten verwacht.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je altijd laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:24 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.
Op woensdag 17 september 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:Domme sjon……..quote:Heitinga is echt veel slechter.
Is nog dommer dan we dachten.quote:John Heitinga erkent dat hij en zijn technische staf een fout hebben gemaakt in de tweede helft van Ajax – Inter (0-2). De trainer van de Amsterdammers bracht Raúl Moro in, maar de Spanjaard wist niet of hij op de rechter- of linkerflank moest spelen. “Dat kan gebeuren, toch?”, aldus Heitinga in gesprek met Ziggo Sport
Mika Kotsquote:Op woensdag 17 september 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.
Verder had Ajax natuurlijk de 1-0 moeten maken, maar Godts heeft veel te weinig kwaliteit om voor Ajax te mogen spelen. Het is dat we niets beters hebben.
Tegen een clubje als PEC, met alle respect, scoort hij wel en staat hij allerlei hand gebaartjes te maken, terwijl vandaag de wedstrijd was waarin hij echt mensen de mond kon snoeren. Maar dan zie je dat het maar een heel matig aanvallertje is met een veel te grote waffel.
Deze jongen hadden ze nooit aan moeten nemen. Het is vanaf dag 1 uitstel van executie om hem te moeten ontslaan.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?
Ja, daarom stoppen met spelers ophemelen na Een leuke wedstrijd in de Mickey mouse competitiequote:Op donderdag 18 september 2025 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mika Kots
Als hij die bal in schiet pak je misschien wel 1 of 3 punten. Zo belangrijk, maar heeft alles te maken met kwaliteit
Het grappige is, onder slot zou Moro 100% zeker weten of z’n linker- of z’n rechterveter bij het strikken boven moet worden gelegd. Z’n assistentje, waarvan bij de aanstelling nadrukkelijk werd verwezen naar zijn leertijd onder Slot, stuurt zo’n kerel zonder enige aanwijzing waar hij zelfs maar moet staan het veld in, en zegt dan doodleuk “moet kunnen”.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Domme sjon……..
[..]
Is nog dommer dan we dachten.
Perfecte eerste tegenstander voor ajax in de Champions League om Sjon nog even op zijn plek te houdenquote:Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.
quote:Op donderdag 18 september 2025 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mika Kots
Als hij die bal in schiet pak je misschien wel 1 of 3 punten.
Wil je alsjeblieft meer respect opbrengen voor de rasajacied die het succes achter slot bij Liverpool is?quote:Op donderdag 18 september 2025 01:47 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Het grappige is, onder slot zou Moro 100% zeker weten of z’n linker- of z’n rechterveter bij het strikken boven moet worden gelegd. Z’n assistentje, waarvan bij de aanstelling nadrukkelijk werd verwezen naar zijn leertijd onder Slot, stuurt zo’n kerel zonder enige aanwijzing waar hij zelfs maar moet staan het veld in, en zegt dan doodleuk “moet kunnen”.
Je hebt gelijk, Liverpool is met name kampioen geworden omdat Sjon de pionnetjes zo netjes wist neer te zetten op de training. En dan begin ik nog niet eens over de waterflessen.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft meer respect opbrengen voor de rasajacied die het succes achter slot bij Liverpool is?
Al voordat hij begonnen wasquote:Op donderdag 18 september 2025 01:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?
We kunnen er inderdaad weinig aan doen dat de enige visie die ze in Rotterdam-Zuid hebben ontwikkeld, de inzet van buurtvaders in Vogelaarwijken is.quote:Op donderdag 18 september 2025 03:49 schreef HMFuckyouall het volgende:
[..]
Wil je alsjeblieft meer respect opbrengen voor de rasajacied die het succes achter slot bij Liverpool is?
Mwa, volgens mij ben ik niet de meest positieve Ajacied te noemen maar okquote:Op donderdag 18 september 2025 01:41 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ja, daarom stoppen met spelers ophemelen na Een leuke wedstrijd in de Mickey mouse competitie
Dat gepijp van sommigen hier hoe goed die islamitische Belg wel niet is na een wedstrijd tegen (het bijzonder matige) Zwolle![]()
En dat bedoel ik al jaren met die Ajax bril,
Om vervolgens door dit soort mensen te worden weggezet als troll.![]()
Wat denk jij van gisteren, vriend?quote:Op donderdag 18 september 2025 07:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
We kunnen er inderdaad weinig aan doen dat de enige visie die ze in Rotterdam-Zuid hebben ontwikkeld, de inzet van buurtvaders in Vogelaarwijken is.
Holy fack. Dit lijkt me genoeg voor een ontslag op staande voet.quote:Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Domme sjon……..
[..]
Is nog dommer dan we dachten.
Dat Sjonnie volgens mij te licht isquote:Op donderdag 18 september 2025 07:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat denk jij van gisteren, vriend?
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ikquote:Op donderdag 18 september 2025 07:42 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dat Sjonnie volgens mij te licht is
Is het hier een wk understatements maken?quote:Op donderdag 18 september 2025 07:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ik
Ten Hag moet nog wachten totdat zijn oprotpremie is opgesoupeerd.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
Het zal sowieso te laat zijnquote:Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
Beter laat dan later.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Het zal sowieso te laat zijn
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.quote:Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetballend beter dan vorig jaar.
Lekker foeballuhquote:Op donderdag 18 september 2025 08:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.
(lol)quote:The Black Cats zouden namelijk alle moeite van de wereld hebben om Brobbey wedstrijdfit te krijgen, en intern zou men zich zelfs al afvragen of dit überhaupt mogelijk is. De spits deed dus maar een minuutje of vijftien mee aan de kant van Sunderland en het was de bedoeling dat hij energie in het elftal zou brengen, maar het tegenovergestelde was waar, klinkt het. Hij zette juist helemaal geen druk en leek ‘fysiek niet in orde te zijn’.
Bij de promovendus had men meer verwacht van hun aankoop van twintig miljoen euro, een transfersom die nog met vijf miljoen euro op kan lopen door middel van bonussen. En de noodklok klinkt dus nu al.
Brobbey brengt negatieve energie in het spelquote:
Ha, ze zijn erin getrapt.quote:
Sunderland kijk eens dom.quote:
Ajax was na die 1-o echt tenenkrommend slecht, maar ja we zeggen het ook op ons niveau. Als telstar die 1e goal maakt....quote:Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).quote:Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder? en dan speelde inter nog op 70%.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:39 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder?
Blijkbaar hebben ze genoeg kansen gehad om jou te laten denken dat Ajax mee kon komen, terwijl ze niks te vertellen hadden.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.
De eerste helft was Ajax nauwelijks in de problemen en kregen ze zelfs 1 grote kans, tweede helft was Inter duidelijk beter totdat ze het wel geloofden in minuut 75 ofzo.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjonquote:Op donderdag 18 september 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel vreemd dat op basis van gisteren mensen ineens geen vertrouwen meer hebben in Sjon.
Positie doorgeven aan de speler is klaarblijkelijk al teveel gevraagd.quote:Op donderdag 18 september 2025 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.
@Da_Sandman welquote:Op donderdag 18 september 2025 09:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |