abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 september 2025 @ 00:40:36 #201
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218800225
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Stukje clownworld.
pi_218800262
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:51 schreef LethalNinja het volgende:
Verspilling van een champions league ticket op deze manier. Jammer dit..
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218800266
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:10 schreef PicoMMP het volgende:
De nederlaag vandaag en een kleine nederlaag tegen PSV zullen wel niet genoeg zijn voor een ontslag van Sjon vrees ik.
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
  donderdag 18 september 2025 @ 01:14:20 #204
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_218800272
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Wat had je precies verwacht tegen Inter? Dat je niet gruwelijk hard in de poeperd ben genomen is echt al pure winst. Stukken beter dan in eigen huis vernederd worden door Union.
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.
pi_218800273
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:58 schreef KlapMongeaul het volgende:
Wout vond dat ze dominant waren, Godst vond dat het 50/50 was etc.. hebben deze gasten enige zelfreflectie??
Tja, als ze enige zelfreflectie hadden dan hadden ze gezegd “ Dat we niet gruwelijk hard in de poeperd zijn genomen is echt al pure winst”. Maar dat uitspreken wordt ook weer niet echt gewaardeerd.
pi_218800275
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:14 schreef fetX het volgende:

[..]
Inter is normaal gesproken helemaal niet de ploeg die je hard vernederd. Juist een team wat je altijd laat denken dat je meedoet en uiteindelijk (vrij simpel) van je wint.
Klopt, maar zelfs op de gebruikelijke Italiaanse 70% had ik een walk over met minimaal 3-4 doelpunten verwacht.
pi_218800284
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:10 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Kroes gaat hem echt niet zo snel ontslaan. Dan verliest hij zelf ook elke vorm van geloofwaardigheid.
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218800289
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:24 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Domme sjon aanhouden is ook flink kredietverlies.
Dus eigenlijk zeg je dat het einde verhaal is voor dat droevige patsertje?
pi_218800295
Dit waren leuke 31 minuten.
Groot fan van User Wotte
pi_218800297
[quote]0s.gif Op woensdag 17 september 2025 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
vPersie zijn hersenen hebben bij vlagen kortsluiting en dan neemt ie bizarre beslissingen, maar verder is het best een prima trainer.

quote:
Heitinga is echt veel slechter.
Domme sjon……..
quote:
John Heitinga erkent dat hij en zijn technische staf een fout hebben gemaakt in de tweede helft van Ajax – Inter (0-2). De trainer van de Amsterdammers bracht Raúl Moro in, maar de Spanjaard wist niet of hij op de rechter- of linkerflank moest spelen. “Dat kan gebeuren, toch?”, aldus Heitinga in gesprek met Ziggo Sport
Is nog dommer dan we dachten.

[ Bericht 1% gewijzigd door KlapMongeaul op 18-09-2025 01:40:41 ]
pi_218800302
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:21 schreef Shreyas het volgende:

[..]
In de CL red je het niet als je alleen maar met jongens van max 1.80m achterin staat, hier tuinen Nederlandse clubs meerdere keren in per CL seizoen.

Verder had Ajax natuurlijk de 1-0 moeten maken, maar Godts heeft veel te weinig kwaliteit om voor Ajax te mogen spelen. Het is dat we niets beters hebben.

Tegen een clubje als PEC, met alle respect, scoort hij wel en staat hij allerlei hand gebaartjes te maken, terwijl vandaag de wedstrijd was waarin hij echt mensen de mond kon snoeren. Maar dan zie je dat het maar een heel matig aanvallertje is met een veel te grote waffel.
Mika Kots

Als hij die bal in schiet pak je misschien wel 1 of 3 punten. Zo belangrijk, maar heeft alles te maken met kwaliteit
Groot fan van User Wotte
pi_218800304
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Deze jongen hadden ze nooit aan moeten nemen. Het is vanaf dag 1 uitstel van executie om hem te moeten ontslaan.
pi_218800318
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:33 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Mika Kots

Als hij die bal in schiet pak je misschien wel 1 of 3 punten. Zo belangrijk, maar heeft alles te maken met kwaliteit
Ja, daarom stoppen met spelers ophemelen na Een leuke wedstrijd in de Mickey mouse competitie ^O^

Dat gepijp van sommigen hier hoe goed die islamitische Belg wel niet is na een wedstrijd tegen (het bijzonder matige) Zwolle :')

En dat bedoel ik al jaren met die Ajax bril,
Om vervolgens door dit soort mensen te worden weggezet als troll. :')
pi_218800325
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Domme sjon……..
[..]
Het grappige is, onder slot zou Moro 100% zeker weten of z’n linker- of z’n rechterveter bij het strikken boven moet worden gelegd. Z’n assistentje, waarvan bij de aanstelling nadrukkelijk werd verwezen naar zijn leertijd onder Slot, stuurt zo’n kerel zonder enige aanwijzing waar hij zelfs maar moet staan het veld in, en zegt dan doodleuk “moet kunnen”.
pi_218800401
quote:
1s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:39 schreef Caland het volgende:

[..]
Dat is ook wel een beetje het ding van een ploeg als Inter. Die geven je het idee dat je best aardig aan het meevoetballen bent.
Perfecte eerste tegenstander voor ajax in de Champions League om Sjon nog even op zijn plek te houden _O_
pi_218800404
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:33 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Mika Kots

Als hij die bal in schiet pak je misschien wel 1 of 3 punten.
:D
pi_218800407
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:47 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Het grappige is, onder slot zou Moro 100% zeker weten of z’n linker- of z’n rechterveter bij het strikken boven moet worden gelegd. Z’n assistentje, waarvan bij de aanstelling nadrukkelijk werd verwezen naar zijn leertijd onder Slot, stuurt zo’n kerel zonder enige aanwijzing waar hij zelfs maar moet staan het veld in, en zegt dan doodleuk “moet kunnen”.
Wil je alsjeblieft meer respect opbrengen voor de rasajacied die het succes achter slot bij Liverpool is?
pi_218800431
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2025 03:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
Wil je alsjeblieft meer respect opbrengen voor de rasajacied die het succes achter slot bij Liverpool is?
Je hebt gelijk, Liverpool is met name kampioen geworden omdat Sjon de pionnetjes zo netjes wist neer te zetten op de training. En dan begin ik nog niet eens over de waterflessen.
pi_218800507
Sjonned, wat een lachwekkende aanstelling
Jack does it in real time...
pi_218800515
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:28 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Al voordat hij begonnen was
pi_218800599
quote:
10s.gif Op donderdag 18 september 2025 03:49 schreef HMFuckyouall het volgende:

[..]
We kunnen er inderdaad weinig aan doen dat de enige visie die ze in Rotterdam-Zuid hebben ontwikkeld, de inzet van buurtvaders in Vogelaarwijken is.
pi_218800605
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:41 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ja, daarom stoppen met spelers ophemelen na Een leuke wedstrijd in de Mickey mouse competitie ^O^

Dat gepijp van sommigen hier hoe goed die islamitische Belg wel niet is na een wedstrijd tegen (het bijzonder matige) Zwolle :')

En dat bedoel ik al jaren met die Ajax bril,
Om vervolgens door dit soort mensen te worden weggezet als troll. :')
Mwa, volgens mij ben ik niet de meest positieve Ajacied te noemen maar ok
Groot fan van User Wotte
pi_218800606
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:25 schreef Wotte het volgende:

[..]
We kunnen er inderdaad weinig aan doen dat de enige visie die ze in Rotterdam-Zuid hebben ontwikkeld, de inzet van buurtvaders in Vogelaarwijken is.
Wat denk jij van gisteren, vriend?
Groot fan van User Wotte
pi_218800619
quote:
1s.gif Op donderdag 18 september 2025 01:30 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Domme sjon……..
[..]
Holy fack. Dit lijkt me genoeg voor een ontslag op staande voet.
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218800648
quote:
19s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:28 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Wat denk jij van gisteren, vriend?
Dat Sjonnie volgens mij te licht is
pi_218800662
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:42 schreef Wotte het volgende:

[..]
Dat Sjonnie volgens mij te licht is
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ik
Groot fan van User Wotte
pi_218800729
SJon heeft op de cursus wel geleerd om na 60 minuten te wisselen, maar niet om dan ook te vertellen aan de wissel waar die moet spelen. Of misschien maakte het hem zelf ook niet zoveel uit. "Ga gewoon lekker foeballe"

Hallucinant ook wel dat de spelers het blijkbaar wel lekker vonden gaan, nadat ze de hele wedstrijd wat lange ballen naar Wout hebben gepompt die ze vervolgens verspeelde.
pi_218800813
quote:
19s.gif Op donderdag 18 september 2025 07:49 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Het is niet de beste coach die we ooit hebben gehad, denk ik
Is het hier een wk understatements maken?
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_218800832
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
pi_218800837
Het is pijnlijk te constateren dat het Nederlandse voetbal de aansluiting met de Europese top weer is kwijtgeraakt. Een jaartje of vijf geleden was Chelsea blij dat ze een 4-4 uit het vuur konden slepen in Londen na die belachelijke dubbele rode kaart. Inmiddels is Ajax weer volstrekt kansloos tegen een op 70% spelend matig Inter, op een grote kans van Godts na.

PSV en Feyenoord hadden die aansluiting nooit echt ondanks een paar goede prestaties vorig jaar. We wisten natuurlijk al wel dat na alles Ajax ver weg is van dat niveau, maar het is toch pijnlijk die conclusie te moeten trekken.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_218800839
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geluk is natuurlijk wel dat Ten Hag vermoedelijk niet snel weer ergens aan de bak komt, maar toch ben ik benieuwd hoe snel jullie Alex in gaat grijpen.
Ten Hag moet nog wachten totdat zijn oprotpremie is opgesoupeerd.
pi_218800843
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zal sowieso te laat zijn
pi_218800864
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:32 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]
Het zal sowieso te laat zijn
Beter laat dan later.
pi_218800890
quote:
0s.gif Op woensdag 17 september 2025 23:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Voetballend beter dan vorig jaar.
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_218800896
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:40 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Hou op hoor. Er werd gerend, maar van voetbal was weinig sprake.
Lekker foeballuh
  Moderator donderdag 18 september 2025 @ 08:44:25 #236
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_218800916
quote:
The Black Cats zouden namelijk alle moeite van de wereld hebben om Brobbey wedstrijdfit te krijgen, en intern zou men zich zelfs al afvragen of dit überhaupt mogelijk is. De spits deed dus maar een minuutje of vijftien mee aan de kant van Sunderland en het was de bedoeling dat hij energie in het elftal zou brengen, maar het tegenovergestelde was waar, klinkt het. Hij zette juist helemaal geen druk en leek ‘fysiek niet in orde te zijn’.

Bij de promovendus had men meer verwacht van hun aankoop van twintig miljoen euro, een transfersom die nog met vijf miljoen euro op kan lopen door middel van bonussen. En de noodklok klinkt dus nu al.
(lol)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_218800940
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]
(lol)
Brobbey brengt negatieve energie in het spel _O-
  donderdag 18 september 2025 @ 09:14:16 #238
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218801141
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
  donderdag 18 september 2025 @ 09:16:12 #239
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_218801157
quote:

[..]
(lol)
Ha, ze zijn erin getrapt.
Hebben die gasten Brobbey ooit zien spelen? Energie brengen, haha.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_218801215
quote:

[..]
(lol)
Sunderland kijk eens dom.
pi_218801228
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Je weet toch dat Inter een ploeg is die het bij 0-2 wel redelijk prima vindt en verder geen energie verspilt dan.
Ajax was na die 1-o echt tenenkrommend slecht, maar ja we zeggen het ook op ons niveau. Als telstar die 1e goal maakt....

Het is een open deur en we worden daarna als kleine kinderen te kijk gezet, maar het blijft natuurlijk wel waar
Groot fan van User Wotte
pi_218801231
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
pi_218801299
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Ja leuk maar tot de 0-1 was Inter al niet best en staan ze bijna met 1-0 achter als Sjon nou eindelijk eens 1-op-1 momenten had getraind. Na de rust een klein halfuurtje dat ze echt beter waren maar voor de rest was Ajax voetballend nou echt niet heel veel minder gisteren (of dat meer zegt over Inter of over ons weet ik dan weer niet).
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder? en dan speelde inter nog op 70%.
  donderdag 18 september 2025 @ 09:41:40 #244
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218801312
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.
pi_218801314
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:39 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Als je ergens halverwege de 2e helft het eerst schot op doel doet en al 0-2 acher staat ben je voetballend niet heel veel minder?
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.
pi_218801332
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Dat op doel schieten vind ik zo'n stompzinnige statistiek, zeker bij Ajax. Zegt helemaal niets over het aantal kansen dat je hebt gehad.
Blijkbaar hebben ze genoeg kansen gehad om jou te laten denken dat Ajax mee kon komen, terwijl ze niks te vertellen hadden.
pi_218801367
quote:

[..]
De eerste helft was Ajax nauwelijks in de problemen en kregen ze zelfs 1 grote kans, tweede helft was Inter duidelijk beter totdat ze het wel geloofden in minuut 75 ofzo.

Ik vind het trouwens wel vreemd dat op basis van gisteren mensen ineens geen vertrouwen meer hebben in Sjon.
pi_218801381
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Ik vind het trouwens wel vreemd dat op basis van gisteren mensen ineens geen vertrouwen meer hebben in Sjon.
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_218801395
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:41 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Je hebt in elk geval geen technische staf die tegen dit soort tegenstanders wedstrijden voor je gaat kantelen door goede omzettingen of briljante wissels.
Positie doorgeven aan de speler is klaarblijkelijk al teveel gevraagd. _O-
pi_218801401
quote:
0s.gif Op donderdag 18 september 2025 09:50 schreef franklop het volgende:

[..]
Ik denk dat er niemand is die voor het seizoen begon vertrouwen had in Sjon
@Da_Sandman wel
Groot fan van User Wotte
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: